eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Stworzenie przestrzeni kulturalno-edukacyjnej w zabytkowym budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli - ROBOTY BUDOWLANE etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-23

Ogłoszenie nr 500202172-N-2018 z dnia 23-08-2018 r.

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli: Stworzenie przestrzeni kulturalno-edukacyjnej w zabytkowym budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli - ROBOTY BUDOWLANE etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576285-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500148441-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli, Krajowy numer identyfikacyjny 83041400600000, ul. Sandomierska 1, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 015 8448556, e-mail mmlynarski@muzeum.stalowawola.pl, lmizera@muzeum.stalowawola.pl, faks 015 8448557.
Adres strony internetowej (url): http://www.muzeum.stalowawola.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Muzeum Regionalne - Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Stworzenie przestrzeni kulturalno-edukacyjnej w zabytkowym budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli - ROBOTY BUDOWLANE etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MR-AG-3121-3/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach II etapu inwestycji polegającej na rewaloryzacji zabytkowego budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli w celu utworzenia Galerii Malarstwa Alfonsa Karpińskiego. Celem etapu II jest modernizacja parteru zabytkowego budynku dawnego C.K. Sądu Powiatowego w Stalowej Woli oraz zakup nowoczesnego wyposażenia służącego udostępnianiu i upowszechnianiu zasobów dziedzictwa kulturowego. Dzięki realizacji II etapu przedsięwzięcia stworzone zostaną zasoby lokalowe i dodatkowa przestrzeń na parterze budynku dla nowej oferty kulturowo - edukacyjnej. Zasadniczy zakres robót budowlanych w ramach etapu II remontu obejmuje: 1. Wykonanie prac rozbiórkowych w budynku (rozebranie podłóg i posadzek w pomieszczeniach holu reprezentacyjnego, korytarza wejściowego, szatni, sklepiku, spocznika na poziomie gruntu i wejście do windy, spocznik na poziomie parteru, schody 5 stopni, demontaż drzwi wewnętrznych pomiędzy holem reprezentacyjnym a pomieszczeniami - 3 szt., wykucie otworów w ścianach nośnych dla otworów drzwiowych i przejść do pomieszczeń digitalizacji, ekspozycji stałej, sklepiku, wykucie wnęki w ścianie holu reprezentacyjnego, rozebranie ścianek z cegły w sklepiku, rozbiórka tynków wewnętrznych w sklepiku i holu reprezentacyjnym, wywóz gruzu z utylizacją. 2. Wykonanie robót konstrukcyjnych: zabezpieczenie (nadproża) nowych i modernizowanych otworów w ścianach holu reprezentacyjnego, przejścia do pomieszczeń ekspozycji stałej, sklepiku, digitalizacji, zamurowanie otworów w ścianach holu reprezentacyjnego, przejścia do pomieszczeń ekspozycji stałej, budowa nowych ścianek działowych w sklepiku, wykonanie tynków wewnętrznych w holu reprezentacyjnym i sklepiku, izolacja termiczna ścian zewnętrznych od wewnątrz w holu reprezentacyjnym i sklepiku. 3. Montaż nowych drzwi wejściowych do ekspozycji stałej, sklepu i pomieszczeń digitalizacji. 4. Wykonanie posadzek: wykonanie warstw pod posadzkowych w holu reprezentacyjnym, wejściu głównym, recepcji, szatni, sklepiku, korytarzyku do windy, spoczniku na gruncie, spocznik na poziomie parteru, schody 5 stopni, wykonanie posadzek marmurowych w holu reprezentacyjnym, wejściu głównym, recepcji, sklepik, szatnia: 149 m2. 5. Wykonanie posadzki z piaskowca w korytarzu do windy i spoczniku na poziomie gruntu, spocznik na poziomie parteru oraz na 5 stopniach schodowych. 6. Wykonanie robót wykończeniowych: malowanie pomieszczeń farbami lateksowymi (sufity, ściany), tapetowanie ścian w pomieszczeniu sklepiku. 7. Wykonanie elementów dekoracyjnych w pomieszczeniach holu reprezentacyjnego, recepcji, szatni, korytarza do windy, sklepiku: listwa przypodłogowa, listwa przysufitowa oświetleniowa, listwy przysufitowe, listwy sufitowe, panele boazeryjne, listwy przyścienne, tafle szkła hartowanego. 8. Wykonanie instalacji c.o.: wykonanie ogrzewania podłogowego 4 pętli z rurek PE dn 16 mm w pomieszczeniach holu reprezentacyjnego, recepcji wraz z instalacją zasilającą. 9. Wykonanie instalacji elektrycznych i dostawa oświetlenia: położenie przepustów kablowych od pomieszczenia ochrony do pomieszczeń ekspozycyjnych na parterze powyżej sufitu podwieszanego, inst. oświetleniowa i gniazdkowa w pom. szatni i sklepiku, montaż żyrandoli do pom. sklepiku (2 szt.), montaż głośników nagłośnienia w holu wejściowym i holu reprezentacyjnym - 6 szt. 10. Dostawa i montaż mebli: lada do pomieszczenia sklepiku z szufladami i przeszkolonym blatem, wg projektu - 1 szt., witryna wysoka z przeszkolonymi drzwiami i zamykaną szafką do prezentowania książek i folderów pionowo, wg projektu - 1 szt. Szczegółowy zakres robót określa: a) Dokumentacja projektowa (rysunki wg zakresu objętego Etapem II), b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Obiekt objęty realizacją projektu stanowi zabytek wpisany do Rejestru Zabytków Województwa Podkarpackiego pod nr A-1199 (wpis z 22.11.2013 r.). Zamówienie jest realizowane w ramach projektu realizowanego ze środków pozostających w dyspozycji ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego: Infrastruktura kultury 2018.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262690-4, 45000000-7, 45421152-4, 45421000-4, 45442100-8, 45432220-2, 45421100-5, 45432000-4, 45421153-1, 39715210-2, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 304386.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Józef Bajek Nowosielec 288 37-400 Nisko
Email wykonawcy: bajek.biuro@interia.pl
Adres pocztowy: Nowosielec 288
Kod pocztowy: 37-400
Miejscowość: Nisko
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 366540.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 366540.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 409590.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.