To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-23
Ogłoszenie nr 500201583-N-2018 z dnia 23-08-2018 r.
Gmina Tuchola: Przebudowa drogi gminnej nr 010729C ul. Gajowa w Tucholi od km 0+100 do km 0+432 oraz drogi gminnej nr 010804C ul. Sarnia w Tucholi od km 0+000 do km 0+218
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588802-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500169850-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tuchola, Krajowy numer identyfikacyjny 9235115600000,
ul. pl. Zamkowy
1,
89500
Tuchola, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 56 42 500, e-mail
przetargi212@tuchola.pl, faks
52 334 21 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miasto.tuchola.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.miasto.tuchola.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 010729C ul. Gajowa w Tucholi od km 0+100 do km 0+432 oraz drogi gminnej nr 010804C ul. Sarnia w Tucholi od km 0+000 do km 0+218
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.23.2018.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Budowa sieci kanalizacji deszczowej, na osiedlu Rudzki Most I, w ulicach Gajowej (część) i Sarniej. W ramach budowy kanalizacji deszczowej - I etapu, wykonać należy sieć kanalizacji deszczowej w ulicach: - Gajowej: odcinek od studni D24 do studni D6 z rur PP ø 250 o dł. L = 83,00 m, odcinek od studni D6 do studni D11 z rur PP ø 400 o dł. L = 181,90 m (studnia D11 wykonana w I etapie), odcinek od studni D5 do studni D6 z rur PP ø 400 o dł. L = 17,00 m, - Sarniej: odcinek od studni Distn. (ul. Strzelecka) do studni D5 z rur PP ø 400 o dł. L = 212,00 m, - Zbiornik retencyjno - rozsączający w ul. Hejnałowej: Budowa zbiornika retencyjno - rozsączającego o wym. 9,00 x 21,60m (540szt. skrzynek) na terenie działki o nr ewid. 1737/12 wraz z ogrodzeniem terenu oraz utwardzeniem dojazdu na terenie działki 1737/12 z kostki betonowej. W ramach budowy zbiornika należy wykonać rurociąg deszczowy z rur PP ?400m o długości 8,70m oraz studnię Sk2 z kręgów betonowych DN1200 (studnia Sk1 wykonana została w I etapie budowy). Sieć kanalizacji deszczowej włączona zostanie do skrzyń rozsączających, które zostały usytuowane w ramach I etapu niniejszego zadania przy ul. Hejnałowej - dz. nr 1737/12. 1.2 Przebudowa ulic: Hejnałowej, Gajowej i Sarniej, w ramach którejnależy wykonać przebudowę ulic: - Gajowej - od wyniesionego skrzyżowania z ul. Hejnałową (rozpoczynając od wpustów Wp8 i Wp9, aż do wpustów Wp21 i Wp22), - Sarniej (wraz z wpustami od Wp23 do Wp30). Przebudowa ulic dotyczy wykonania: - nawierzchni ulic w technologii z betonowej kostki brukowej wraz z wyniesionymi skrzyżowaniami, - miejsc postojowych z płyt ażurowych, - podejść i zjazdów do nieruchomości z kostki betonowej, - humusowania i obsiania poboczy. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest dofinansowane ze środków związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych z 2017 roku do realizacji w roku 2018 i 2019. Przedmiot zamówienia określają wymienione kody CPV: 1) kod podstawowy: 45000000-7 Roboty budowlane, 2) kody uzupełniające: - 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych, - 45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych, - 45223140-2 - Roboty drogowe, - 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, - 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; - 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe, - 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, - 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1. Projekt budowlany - kanalizacja deszczowa; Załącznik nr 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - kanalizacja deszczowa; Załącznik nr 3. Projekt wykonawczy -Przebudowa dróg na ODJ - Rudzki Most I, Załącznik nr 4. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - branża drogowa,a informacje pomocnicze zostały zawarte w przedmiarach robót. 2.Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie dostarczyć (w 3 egz. papierowych) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub trenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane. 3. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót: - najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę; - wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót; - przedstawi Zamawiającemu szczegółową specyfikację materiałową wraz informacjami o wyrobach (deklaracjami zgodności) w celu zatwierdzenia przez inspektora nadzoru. 4. Ponadto Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, zobowiązany będzie opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskać opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie. 5. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane. 6. Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy w rozbiciu na dwa wyżej wymienione etapy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego. 8. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. 9. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. 10. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. 11. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm.). 12. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca winien okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowa-nie/wbudowanie (certyfikaty na znak bezpieczeństwa, świadectwa jakości, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną). 13. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 14. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz udostępnione na stronie internetowej: www.bip.miasto.tuchola.pl.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233123-7, 45233225-2, 45223140-2, 45233220-7, 45111200-0, 45232451-8, 45332000-3, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1225146.88
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1334104.19
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- "Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych w budynku Zakładu Aktywności Zawodowej w Tucholi"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Przy Szosie Bydgoskiej, gmina Tuchola - II etap.
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.