eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych w ilości szacunkowej 231 Mg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-22

Ogłoszenie nr 500201021-N-2018 z dnia 22-08-2018 r.

Zielona Góra:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 605314-N-2018
Data: 16/08/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 970773231, ul. ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 296 200, e-mail choros@szpital.zgora.pl, faks 683 255 808.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpital.zgo.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3)
W ogłoszeniu jest: II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na części: Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
W ogłoszeniu powinno być: II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na części: NIE Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: JEDNEJ CZĘŚCI

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3)
W ogłoszeniu jest: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
W ogłoszeniu powinno być: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 1

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia: Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych w ilości szacunkowej 231 Mg. Zamówienie obejmuje dwa zadania (części), tj.: ZADANIE NR 1: Sukcesywne usługi odbioru, transportu i uni8eszkodliwiania odpadów medycznych w ilości szacunkowej 182 Mg. ZADANIE NR 2: Sukcesywne usługi odbioru, transportu i uni8eszkodliwianiaodpadów medycznych w ilości szacunkowej 49 Mg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności związane z wykonywaniem usług transportu były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy usługi te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych w ilości szacunkowej 231 Mg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności związane z wykonywaniem usług transportu były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy usługi te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1. 1)
W ogłoszeniu jest: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Określenie warunków: Warunek I (wynikający z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy) - w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. W zakresie zadania nr 1: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne niezbędne decyzje/zezwolenia/inne dokumenty (właściwego terytorialnie organu) upoważniające do wykonywania działalności w zakresie usług związanych z transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz 21 z póź. zm.) o kodach objętych przedmiotem zamówienia. W zakresie zadania nr 2: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne niezbędne decyzje/zezwolenia/inne dokumenty (właściwego terytorialnie organu) upoważniające do wykonywania działalności w zakresie usług związanych z transportem odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz 21 z póź. zm.) o kodach objętych przedmiotem zamówienia.
W ogłoszeniu powinno być: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Określenie warunków: Warunek I (wynikający z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy) - w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne niezbędne decyzje/zezwolenia/inne dokumenty (właściwego terytorialnie organu) upoważniające do wykonywania działalności w zakresie usług związanych z odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 o odpadach (t.j. Dz. U. poz 992) o kodach objętych przedmiotem zamówienia.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5. 1)
W ogłoszeniu jest: W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona, jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): W zakresie zadania nr 1: Wykonawca przedkłada aktualne niezbędne decyzje/zezwolenia/inne dokumenty (właściwego terytorialnie organu) upoważniające do wykonywania działalności w zakresie usług związanych z transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (DZ. U. Z 2013 r., poz. 21 z póź. zm.) o kodach objętych przedmiotem zamówienia. W zakresie zadania nr 2: Wykonawca przedkłada aktualne niezbędne decyzje/zezwolenia/inne dokumenty (właściwego terytorialnie organu) upoważniające do wykonywania działalności w zakresie usług związanych z transportem odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (DZ.U. Z 2013 r., poz. 21 z póź. zm.) o kodach objętych przedmiotem zamówienia
W ogłoszeniu powinno być: W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona, jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): Wykonawca przedkłada aktualne niezbędne decyzje/zezwolenia/inne dokumenty (właściwego terytorialnie organu) upoważniające do wykonywania działalności w zakresie usług związanych z odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o odpadach (Dz. U. poz. 992) o kodach objętych przedmiotem zamówienia.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7)
W ogłoszeniu jest: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 -22 ustawy -do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 i 5 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie w zakresie dotyczącym podwykonawców. Wykonawca, który powołuj e się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia -w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby-warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, dotyczące tych podmiotów. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 4 i 5 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Formularz cenowo-techniczny - zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 3 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium: -w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt 2.1. Rozdziału XVIII SIWZ; -w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) - zalecane, niewymagane
W ogłoszeniu powinno być: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 -22 ustawy -do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 i 4 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie w zakresie dotyczącym podwykonawców. Wykonawca, który powołuj e się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia -w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby-warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, dotyczące tych podmiotów. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 3 i 4 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty -zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Formularz cenowo-techniczny - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium: -w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt 2.1. Rozdziału XVIII SIWZ; -w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) - zalecane, niewymagane

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1. 2)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak Informacja na temat wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 18 010,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy dziesięć złotych 00/100); Zadanie nr 2: 2 490,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100). 1.1. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 24.08.2018 r. o godzinie 10:00 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 91 1500 1810 1218 1001 2860 0000 BZ WBK S.A. IV O/Zielona Góra. Na poleceniu przelewu powinna być naniesiona adnotacja: "Wadium - przetarg nieograniczony na Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów (...) - nr ref.: TZ.372.70.2018, zadanie nr ..."
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 500,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy pięćset złotych 00/100); 1.1. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 27.08.2018 r. o godzinie 10:00 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 91 1500 1810 1218 1001 2860 0000 BZ WBK S.A. IV O/Zielona Góra. Na poleceniu przelewu powinna być naniesiona adnotacja: "Wadium - przetarg nieograniczony na Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów (...) - nr ref.: TZ.372.70.2018"

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6. 2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-08-24, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-08-27, godzina: 10:00,

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK I
Punkt: Część nr 1
W ogłoszeniu jest: Część nr: 1 Nazwa: Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w ilości szacunkowej 182 Mg. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w ilości szacunkowej 182 Mg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ92) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90520000-8, 90512000-9, 90513300-9, 90524000-6 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: 2018-09-01 data zakończenia: 2019-08-31 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie cena 90,00 godziny odbioru odpadów 10,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu powinno być: NIE DOTYCZY

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK I
Punkt: Część nr 2
W ogłoszeniu jest: Część nr: 2 Nazwa: Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w ilości szacunkowej 49 Mg. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych w ilości szacunkowej 49 Mg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90520000-8, 90512000-9, 90513300-9, 90524000-6 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin wykonania:okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: 2018-09-01 data zakończenia: 2019-08-31 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie godziny odbioru odpadów 10,00 cena 90,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu powinno być: NIE DOTYCZY

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.