eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Komorniki › Dostawa wraz z montażem i demontażem oraz najem zespołu kontenerów na terenie Szkoły Podstawowej w Wirach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-22

Ogłoszenie nr 500200728-N-2018 z dnia 22-08-2018 r.

Gmina Komorniki: Dostawa wraz z montażem i demontażem oraz najem zespołu kontenerów na terenie Szkoły Podstawowej w Wirach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594634-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500181375-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Komorniki, Krajowy numer identyfikacyjny 631258709, ul. Stawna 1, 62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 107 751, e-mail sekretariat@komorniki.pl, faks 618 107 985.
Adres strony internetowej (url): bip.komorniki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wraz z montażem i demontażem oraz najem zespołu kontenerów na terenie Szkoły Podstawowej w Wirach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.23.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Dostawa wraz z montażem i demontażem oraz najem zespołu kontenerów na terenie szkolnym przy Szkole Podstawowej im. Powstańców Wielkopolskich w Wirach, ul. Szreniawska 6, gm. Komorniki. 2. Zespół kontenerów będzie usytuowany po południowej stronie terenu szkoły (rys. 1 - plan zagospodarowania, stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy), zgodnie z technologią określoną przez producenta. 3. Zespół kontenerów składać się powinien z dwóch brył : - jedna zawierać musi pięć klas o pow. ok 40 m2, korytarz, 2 sanitariaty (damski i męski); - druga zawierać musi trzy klasy o pow. ok 40 m2, korytarz. 4. Przedstawiona forma zespołu kontenerów (rysunek 2, stanowiący załącznik nr 2 do wzoru umowy) i zastosowane rozwiązania zostały zdeterminowane przez warunki wynikające z warunków zagospodarowania działki, na której znajduje się budynek szkolny. 5. Przy trzecim segmencie szkoły planuje się lokalizację pięciu sal lekcyjnych z częścią socjalną. Trzy kolejne sale lekcyjne planuje się zlokalizować od strony budynku sali gimnastycznej (połączenie z budynkiem łącznikiem). 6. Projektowany zespół zasilany będzie w niezbędne media z instalacji elektrycznej, wod-kan. zlokalizowanych w istniejącym budynku szkoły. 7. Prace przygotowawcze - wytyczyć geodezyjnie obiekt realizowany w terenie, - wykonać podwaliny fundamentowe stanowiące podpory ram kontenerów. 8. Rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne: Konstrukcja kontenera - samonośna, metalowa, posadowiona poprzez ruszt z bloczków betonowych na podwalinach. Ściany zewnętrzne wielowarstwowe ocieplone wełną mineralną o gr. minimum 8 cm. Poszycie zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej o gr. minimum 0,5 mm w kolorze RAL 9002 (białym). Poszycie wewnętrzne z płyty wiórowej laminowanej obustronnie o gr. minimum 12 mm. zakrywającej ramy kontenerów. Konstrukcję ścian stanowić winna rama stalowa z profili zimnogiętych oraz konstrukcja wewnętrzna drewniana. Ściany wewnętrzne z lekkiej ścianki systemowej z płyt wiórowych laminowanych mocowane do rusztu drewnianego. Konstrukcję podłogi oraz stropu stanowić powinna konstrukcja stalowa z systemowych profili ze stali zimnogiętej. Poszycie zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej wraz z warstwami izolacji przeciwwilgociowej i termicznej. Podłogę stanowić powinna płyta wiórowa wodoodporna, natomiast sufit płyta wiórowa laminowana montowana do rusztu z profili stalowych 3 i 4 mm. Dach płaski z blachy stalowej ocynkowanej T55 o gr. minimum 0,6 mm ocieplony wełną mineralną o gr. minimum 10 cm. Dach nad korytarzem należy wykonać z płyty warstwowej z rdzeniem ze styropianu. Stolarka okienna: okna jednoskrzydłowe, rozwieralno-uchylne z profili PCV o współczynniku przenikania ciepła minimum 1,4 W/m2K z mikrowentylacją. Szkło zespolone powinno być wypełnione argonem o współczynniku 1,1 W/m2K. Drzwi zewnętrzne jednoskrzydłowe metalowe, ocieplone typu ZK-1. Poszycie powinna stanowić blacha stalowa o gr. min 1 mm, ocynkowana, powlekana w kolorze RAL 9016. Drzwi wewnętrzne drewniane, płytowe z ościeżnicami metalowymi kątowymi z listwą aluminiową progową. Poziom podłogi zaprojektowany powinien być zgodnie z poziomem podestu przed drzwiami do budynku szkoły. 10. Ogrzewanie pomieszczeń odbywać się powinno poprzez konwektory wiszące, elektryczne o mocy min. 2,0 kW z termostatem. 11. Wentylacja grawitacyjna wywiewna odbywać się powinna za pomocą kratek wentylacyjnych minimum 14x14 cm montowanych w ścianach zewnętrznych. Wentylacja nawiewna to okna rozwieralno-uchylne. 12. Każda sala lekcyjna winna być wyposażona w klimatyzatory typu Split grzewczo-chłodzące o mocy min. 2,5 kW, moc grzewcza min. 2,8 kW (wymagany jest serwis klimatyzatorów 2 x w roku). 13. Instalacja elektryczna: lampy fluorescencyjne typu 2x36W w oprawie z kloszem (w każdym module kontenerowym), gniazda wtykowe 220V. 14. Instalacja uziemienia: uziemienie ramy połączone z przewodem uziemiającym. 15. W ramach realizacji niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość stosowania prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku zaistnienia konieczności wydłużenia okresu najmu. 1) Zamawiający gwarantuje zakres minimalny, tzw. gwarantowany polegający na realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest wynajem zespołu kontenerów dla szkoły podstawowej w Wirach zgodnie z wymaganiami Zamawiającego przez 22 miesiące od 1 września 2018 roku do 30 czerwca 2020 roku. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia realizacji zamówienia na okres kolejnych 12 miesięcy z zastrzeżeniem tych samych warunków, świadczeń, co w zamówieniu podstawowym, po takiej samej cenie jednostkowej za 1 miesiąc wynajmu, jak w zamówieniu podstawowym. 3) Maksymalny okres obowiązywania Umowy w przypadku skorzystania z prawa opcji może wynosić łącznie trzydzieści cztery miesiące. 4) Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w terminie co najmniej 30 dni kalendarzowych przed końcem realizacji umowy świadczenia gwarantowanego. 5) Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy w zakresie usług określonych w prawie opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, zgodnie z prawem opcji określonym w SIWZ. 6) Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. 16. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy. 17. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działanie jak za swoje własne. 18. W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe - o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. 19. Kontenery powinny spełniać wymogi BHP i ppoż.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 70310000-7


Dodatkowe kody CPV: 44211100-3, 44211000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 602360.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KAN-BUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gostyńska 9, Kąkolewo
Kod pocztowy: 64-113
Miejscowość: Osieczna
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 470253.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 470253.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 470253.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

1. Za wykonanie zamówienia podstawowego Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: 470 253,60 zł brutto, (słownie: czterysta siedemdziesiąt tysięcy dwieście pięćdziesiąt trzy złote 60/100), w tym a) dostawa wraz z transportem i montażem zespołu kontenerów oraz ich dostosowanie do uzgodnionego ustawienia - 19 003,50 zł brutto; b) korzystanie z zespołu kontenerów przez okres 22 miesięcy - 426 465,60 zł brutto, w tym koszt miesięcznego najmu zespołu kontenerów - 19 384,80 zł brutto; c) demontaż wraz z transportem zespołu kontenerów - 24 784,50 zł brutto 2. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji wysokość wynagrodzenia za tę część zamówienia wynosi 232 617,60 zł brutto (słownie: dwieście trzydzieści dwa tysiące sześćset siedemnaście złotych 60/100). 3. Wartość zamówienia podstawowego wraz z zamówieniem uwzględniającym prawo opcji wynosi 702 871,20 zł brutto (słownie: siedemset dwa tysiące osiemset siedemdziesiąt jeden złotych 20/100)


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.