eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa arytykułów i materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-11

Warszawa: dostawa arytykułów i materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 50019 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy , ul. Czerniakowska 130/132, 00-454 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5986813, faks 022 5986813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa arytykułów i materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa artykułów i materiałów biurowych opisanych i wymienionych w tabeli stanowiącej załącznik do opisu warunków uczestnictwa w licytacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie żąda się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: hhtp://strazmiejska.waw.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Operator platformy aukcyjnej przekaże zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania:być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM, posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy, posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6,0 lub nowszą albo Mozilla Fiorefox 2. x lub nowszą posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie objętym Opisem Warunków Uczestnictwa w Licytacji oraz w projekcie umowy. Minimalna wysokość postąpień-1000,00 zł..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 20 minut

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 22.02.2011 godzina 13:00, miejsce: raż Miejska m.st. Warszawy, 00-454 Warszawa, Czerniakowska 130/132 pawilon 304, pok. 42.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 02.03.11r godz. 12:00.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

02.03.11r godz. 12:20. Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez Wykonawcę nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednak nie wcześniej niż po upływie 20 min

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

nie wymaga się

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Projekt U M O W A w dniu w Warszawie pomiędzy: Strażą Miejską Miasta Stołecznego Warszawy z siedzibą: 00-454 Warszawa, ul. Czerniakowska 130/132, nr NIP 526-21-50-068, REGON 015271428 zwaną dalej Zamawiającym, reprezentowaną przez: Zbigniewa Leszczyńskiego - Komendanta Straży Miejskiej m.st. Warszawy: a NIP, REGON zwanym dalej Wykonawcą reprezentowaną przez: została zawarta umowa o następującej treści: § 1 Przedmiotem umowy, zawartej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej SM-WLG-2141- 206/11 jest dostawa artykułów i materiałów biurowych, w asortymencie i maksymalnej ilości zgodnej z formularzem cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. § 2 1. Wykonawca zobowiązuje się, do sprzedaży Zamawiającemu przedmiotu umowy, a Zamawiający zobowiązuje się do odbioru i zapłaty umówionej ceny. 2. Przedmiot umowy będzie realizowany na podstawie zamówień jednostkowych, składanych do Wykonawcy poczta elektroniczną lub faksem. 3. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia złożenia zamówienia. 4. Przedmiot umowy dostarczany będzie do siedziby Zamawiającego, w Warszawie na ryzyko Wykonawcy. 5. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone wady: a. ilościowe, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia brakujących ilości towaru, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych wadach, b. jakościowe, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze - od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych wadach, c. asortymentowe, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru w prawidłowym asortymencie, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od dnia poinformowania Wykonawca o stwierdzonych wadach. § 3 Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji na okres 12 miesięcy od dnia dostawy. § 4 1. Przedmiot umowy realizowany będzie w miarę potrzeb Zamawiającego do maksymalnej wysokości zł brutto, słownie: 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupienia od Wykonawcy towarów, o których mowa w § 1 w ilości mniejszej niż maksymalna. § 5 1. Zamawiający zobowiązuje się płacić za każdą zrealizowaną partię przedmiotu umowy według cen jednostkowych netto wymienionych w formularzu cenowym, plus należny podatek VAT. 2. Ceny jednostkowe netto plus należny podatek VAT, określone w formularzu cenowym są stałe i nie ulegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. § 6 1. Zapłata nastąpi po dostarczeniu partii towaru określonej w zamówieniu jednostkowym, w ciągu 14 dni, licząc od dnia dostarczenia faktury do Straży Miejskiej m.st. Warszawy, przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze. 2. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 3. Termin uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku Zamawiającego nastąpiło w ostatnim dniu upływu terminu. 4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki w terminie zapłaty. § 7 1. Do kierowania czynnościami związanymi z realizacją umowy Wykonawca wyznacza 2. Jako koordynatora w zakresie odbioru przedmiotu umowy Zamawiający wyznacza § 8 1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kary umownej za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca, w wysokości 10 % kwoty określonej w § 4 ust. 1. 2. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kary umownej za opóźnienie w terminie dostawy, określonym w § 2, ust. 3, w wysokości 0,5% wartości brutto za każdy dzień zwłoki opóźnionej części zamówienia danej partii towaru. 3. Za zwłokę w usunięciu wad określonych w § 2, ust. 5, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5% wartości brutto za każdy dzień zwłoki danej partii towaru, której wada dotyczy, 4. Kara umowna, określona w ust. 1, zostanie zapłacona przez Wykonawcę na podstawie wystawionej przez Zamawiającego noty księgowej, w terminie 7 dni od daty jej otrzymania. 5. Kara umowna, określona w ust. 2 i 3, zostanie potrącona przez Zamawiającego z należności za przedmiot umowy, na podstawie noty księgowej. § 9 1. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę obowiązków z niej wynikających, w szczególności, gdy: a. Wykonawca trzykrotnie nie dotrzyma terminu dostaw, o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy, b. Wykonawca trzykrotnie dostarczy przedmiot umowy niezgodnie z zamówieniem jednostkowym, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy. § 10 Wykonawca nie ma prawa przelewać jakichkolwiek praw, wynikających z niniejszej umowy, na osoby trzecie. § 11 Sprawy sporne wynikłe w związku z wykonaniem umowy rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. § 12 Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 31 grudnia 2011 r. § 13 W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy prawo zamówień publicznych. § 14 Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach 1 egz. dla Wykonawcy i 2 egz. dla Zamawiającego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.