To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-21
Ogłoszenie nr 500199531-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu: ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 407 NA ODCINKU POGÓRZE-ŁĄCZNIK OD KM 28+280 DO KM 30+325
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
zamówienie jest dofinansowane z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiegona lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534167-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500095588-N-2018, 500099760-N-2018, 500104724-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 12652800000,
ul. ul. Oleska
127,
45231
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 591 800, e-mail
przetargi@zdw.opole.pl, faks
774 581 352.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdw.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 407 NA ODCINKU POGÓRZE-ŁĄCZNIK OD KM 28+280 DO KM 30+325
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WP.6021.09.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 407 na odcinku Pogórze-Łącznik od km 28+280 do km 30+325 zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 71.22.30.00-7 - usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych; 45.00.00.00-7 - roboty budowlane; 45.11.00.00-1 - roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne; 45.11.12.00-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45.23.14.00-9 - roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych; 45.23.16.00-1 - roboty budowlane w zakresie budowy linii telekomunikacyjnych; 45.23.00.00-8 - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i linii elektroenergetycznych; 45.23.23.00-5 - roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych; 45.23.30.00-9 - roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg; 45.23.31.00-0 - roboty w zakresie budowy autostrad, dróg; 45.23.32.00-1 - roboty w zakresie różnych nawierzchni; 45.23.33.00-2 - fundamentowanie autostrad, dróg, ulic, ścieżek ruchu pieszego. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej - projekt budowlano-wykonawczy wraz z uzyskaniem niezbędnego pozwolenia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Dokumentacja projektowa powinna swoim zakresem obejmować: a) opracowanie dokumentacji geologicznej, b) sporządzenie projektu budowlanego, c) uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, lub pozwolenia budowlane, d) sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej, elektrycznej i kanalizacji deszczowej z kompletem wymaganych uzgodnień, e) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wymienionych wyżej branż, f) sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla wymienionych wyżej branż, g) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, h) sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień. 2. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową - zgodnie z uzyskanym pozwoleniem budowlanym lub/i decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz odpowiednie przepisy prawne i normy. 2. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową - zgodnie z uzyskanym pozwoleniem budowlanym lub/i decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz odpowiednie przepisy prawne i normy. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni, b) rozbudowę nawierzchni drogi na odcinku o orientacyjnej długości około 2,05 km, w szczególności: - wymianę ścieżki konstrukcji nawierzchni, - poszerzenie jezdni do 6,5-7,0 m, - klasa drogi G 1x2, - obciążenie nawierzchni do 115 kN, - wykonanie nawierzchni z mieszanki grysowo-matyksowej SMA, c) budowę poboczy gruntowych o szerokości około 1,25 m, d) budowę skarp z humusowaniem i obsianiem trawą, e) budowę chodnika na całej długości miejscowości Pogórze (około 800 m) o szerokości 2,00 m z możliwością przewężenia zgodnie z warunkami technicznymi zawartymi w rozporządzeniu, f) budowę zatoki autobusowej i peronu autobusowego, g) budowę dwóch przejść dla pieszych (jedno między przestankami, drugie koło kościoła), h) wykonanie oświetlenia dedykowanego na przejściu dla pieszych zasilane z sieci, i) przebudowę skrzyżowań z drogami podporządkowanymi, j) przebudowę obiektów inżynierskich do klasy nośności A, k) przebudowę i budowę zjazdów publicznych i zjazdów indywidualnych, l) odwodnienie drogi poprzez kompleksową budowę kanalizacji deszczowej w miejscach tego wymagających, renowację i odbudowę rowów przydrożnych oraz zapewnienie odwodnienia terenów przyległych, ł) dostosowanie projektowanych obiektów budowlanych do korzystania przez osoby niepełnosprawne, m) budowę elementów bezpieczeństwa ruchu (w tym punktowe elementy odblaskowe, płyty integracyjne) oraz odpowiednie zabezpieczenia chroniące elementy środowiska i ludzi (np. osadniki), n) przebudowę i/lub zabezpieczenie kolidujących z inwestycją urządzeń infrastruktury technicznej, o) przebudowę oświetlenia drogowego, p) przebudowę urządzeń niezwiązanych z gospodarką drogową, r) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z inwestycją
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 71223000-7, 45000000-7, 45110000-1, 45111200-0, 45231400-9, 45231600-1, 45230000-8, 45232300-5, 45233100-0, 45233200-1, 45233300-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6566741.98
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U.H. "DOMAX" Arkadiusz Mika
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5922450.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia do aparatów elektrochirurgicznych (z podziałem na 2 zadania).
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.