To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-21
Ogłoszenie nr 500199215-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.
Gmina Kościelisko: Wykonanie prac konserwatorskich oraz robót budowlanych
obiektów sakralnych stanowiących dziedzictwo kulturowe
pogranicza polsko- słowackiego w ramach realizacji projektu pn.
"Szlakiem obiektów sakralnych pogranicza polsko słowackiego,
Gmina Kościelisko i Miasto Tvrdošín".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Szlakiem obiektów sakralnych pogranicza polsko słowackiego, Gmina Kościelisko i Miasto Tvrdošín" Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596587-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500179912-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000,
ul. ul. Strzelców Podhalańskich
44,
34511
Kościelisko, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 079 100, e-mail
przetargi@koscielisko.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac konserwatorskich oraz robót budowlanych obiektów sakralnych stanowiących dziedzictwo kulturowe pogranicza polsko- słowackiego w ramach realizacji projektu pn. "Szlakiem obiektów sakralnych pogranicza polsko słowackiego, Gmina Kościelisko i Miasto Tvrdošín".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.35.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie oraz roboty budowalne w obiektach sakralnych stanowiących dziedzictwo kulturowe pogranicza w ramach realizacji projektu pn. "Szlakiem obiektów sakralnych pogranicza polsko sło-wackiego, Gmina Kościelisko i Miasto Tvrdošín" na terenie gminy Kościelisko. 3.1.1 Zmawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na 3 części: CZĘŚĆ I obejmuje: 3.1.1.1 murowana kapliczka domkowa dz. ew. 7001 Świdronie, Dzianisz o Prace konserwatorskie i remontowe przy obiekcie: Murowana kapliczka domkowa dz. ew. 7001, Świdronie, w Dzianiszu obejmują: wzmocnienie posadowienia, skucie tynków, oczyszczenie mechaniczne wątku kamiennego muru, dezynfekcję profilaktyczną powierzchni całego muru, wykucie starych spoin, wypełnienie szczelin elastyczną spoiną, wzmocnienie struktury kamienia, uzupełnienie ubytków powierzchniowych, otynkowanie i pomalowanie elewacji, wymianę pokrycia gontowego, oczyszczenie i zabezpieczenie krzyża przed korozją, wyprofilowanie terenu ze spływem od obiektu i wykonanie opaski uszczelniającej wokół niego, uporządkowanie zieleni tła i otoczenia, konserwacja obrazu, 3.1.1.2 murowana kapliczka domkowa dz.ew. 9060/1- Witów o Remont Kapliczki w miejscowości Witów, dz. ew. 9060/1 w Witowie. obejmuje: wykonanie bitumicznej izolacji po-ziomej i pionowej części zagłębionej kapliczki i obsypanie ziemią, wypionowanie kapliczki poprzez podbicie fundamentów od strony drogi, rozebranie licowania z kamieni na zaprawie cementowej, ściągnięcie tynków oraz naprawa murów kapliczki, wykonanie wapiennych tynków zewnętrznych oraz pobielenie, demontaż zniszczonych elementów daszku drewnianego, uzupełnianie lub wymiana konstrukcji dachowej, przy-krycie dachu gontami "na dubelt" i zaimpregnowanie, wykonanie deskowania szczytów z odtworzeniem zdobienia "słoneczkiem", demontaż i odnowienie krzyża, odnowienie ram obrazu oraz skrzynki drewnianej, odnowienie kamienia, na którym widnieje data i nazwisko fundatora, Wykucie wnęki w elewacji bocznej (wschodniej) kapliczki, następnie osadzenie kamienia we wnęce, wykonanie płotka drewnianego we wnęce ka-plicy, odnowienie obrazu malowanego na szkle. Szczegółowy zakres i sposób wykonania prac- CZĘŚĆ I- ujęty został w załączniku nr 8 do SIWZ - dokumen-tacja konserwatorska i kosztorysowa Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 45.45.31.00-8 Roboty renowacyjne 92.52.22.00-8 Usługi ochrony budynków historycznych CZĘŚĆ II obejmuje: 3.1.1.3 dzwonnica drewniana dz. ew. 803/294 Dzianisz o dostawa i montaż dzwonu w dzwonnicy - dzwon kloszowy do istniejącego serca: rozmiar 40, ze stopu miedzi i cyny, z inskrypcją (data) o zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże wykonawcy serce dzwonu, które należy umościć w dzwonie Szczegółowy zakres i sposób wykonania prac- CZĘŚĆ II- ujęty został w załączniku nr 9 do SIWZ - dokumentacja konserwatorska i kosztorysowa Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 44423100-2 dzwony CZĘŚĆ III obejmuje: 3.1.1.4 dzwonnica drewniana dz. ew. 803/294 Dzianisz Zakres robót obejmuje: - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej- linia + oświetlenie - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; sporządzenie dokumentacji powykonawczej 3.1.1.5 dzwonnica drewniana dz. ew. 2577, 2576/1 Witów Zakres robót obejmuje: - wykonanie oświetlenia dzwonnicy - dostawa i montaż sygnaturki 3.1.1.6 Wykonanie prac przy Dzwonnicy w Dzianiszu pod Ostryszem, dz. ew. 742/28, Zakres robót obejmuje: - wykonanie oświetlenia dzwonnicy - dostawa i montaż sygnaturki Szczegółowy zakres i sposób wykonania prac- CZĘŚĆ III- ujęty został w załączniku nr 10 do SIWZ - doku-mentacja projektowa i kosztorysowa, Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45316100-6 instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45311000-0 roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 3.1.2. Sposób rozliczania robót CZĘŚĆI : I - kapliczki domkowe II - dostawa i montaż dzwonu Za wykonane prace Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. Prace winny być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacja techniczną, a w szczególności z programem prac konserwatorskich. Z uwagi na zastosowane wynagrodzenie ryczałtowe dołączone kosztorysy ślepe ma-ją wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego, który służy jako pomoc do skalkulowania kosztów reali-zacji zadania. CZĘŚĆI : III - dzwonnice drewniane - roboty budowlane- elektryczne Za wykonane roboty Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie kosztorysowe. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zwiększenia wynagrodzenia. Wykonawca musi się liczyć z sytuacją, iż pomimo wykonania doku-mentacji przy dołożeniu jak największej staranności, skutki finansowe ewentualnych pomyłek, niedokładno-ści, rozbieżności, braków lub innych wad w dokumentacji technicznej ciążą na Wykonawcy zamówienia. Za-mawiający zaleca sprawdzenie dokumentacji konserwatorskiej oraz przyszłego placu budowy 3.1.3. Warunki szczegółowe realizacji zamówienia: 3.1.3.1. Wszystkie roboty należy wykonać w sposób odpowiadający przeznaczeniu zamierzonemu przez Zamawiającego oraz w sposób zapewniający dostępność dla osób niepełnosprawnych. 3.1.3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac zgodnie z: - obowiązującymi normami - sztuką budowlaną - poleceniami nadzoru inwestorskiego - dokumentacją konserwatorską, dokumentacją budowlaną oraz kosztorysami ofertowymi 3.1.3.3. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem robót. 3.1.3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do specyfikacji (opisanych przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia) pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku należy załączyć do oferty opis tych materiałów i urządzeń, aby Zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 3.1.3.5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy (np. materiały, urządzenia) tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w SIWZ. 3.1.3.6. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wykonawca zobowiązany jest do zbierania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji w postaci atestów, świadectw jakości, specyfikacji, paszportów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych, rysunków montażowych itp. 3.1.3.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. 3.1.3.8. Wykonawca uporządkuje teren po zakończeniu wszystkich robót. 3.1.3.9. Wykonawca przed rozpoczęciem robót powinien dokonać wizji w terenie, w celu potwierdzenia gotowości obiektu do wykonania robót budowlanych. 3.1.3.10. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę kontraktową. 3.1.3.11. Wykonawca na własny koszt oprowadza potrzebne do realizacji media w tym energię elektryczną i wodę. 3.1.3.12. Przed rozpoczęciem Wykonawca powinien ubezpieczyć realizację zamówienia od ryzyk związanych z wykonywanymi pracami. 3.1.3.13. Każdy rodzaj robót, w którym znajdą się zakwestionowane przez Inspektora Nadzoru materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko. 3.1.3.14. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania. 3.1.3.15. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych, czyli robot które zastępują roboty przewidziane w umowie robotami powstałymi w efekcie zmian w dokumentacji, skutkujące zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót lub usprawnieniem procesu budowy, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. do zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami. Roboty zamienne, mogą zostać wykonane na podstawie aneksu do umowy sporządzonego w oparciu o protokół konieczności. 3.1.3.16. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia robót dodatkowych, o których mowa w art.144 ust. 1 pkt. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, czyli robót nie ujętych w dokumentacji i nieobjętych zamówieniem podstawowym, które ewentualnie mogą wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy i będą konieczne do jej wykonania. Roboty dodatkowe, mogą zostać wykonane na podstawie aneksu do umowy sporządzonego w oparciu o protokół konieczności. 3.2. Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 45453100-8 Roboty renowacyjne 92522200-8 Usługi ochrony budynków historycznych 44423100-2 dzwony 45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45316100-6 instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45311000-0 roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 3.3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub Podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamó-wienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 z późniejszymi zmianami), Wymaganie powyższe dotyczy pracowników wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: organiza-cja i realizacja robót konserwacyjno- remontowych, instalacyjnych i montażowych, pracowników wykonujących prace i roboty w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji- wszyscy pracownicy fizyczni wykonu-jący prace i roboty w miejscu realizacji zamówienia, kadra techniczna budowy za wyjątkiem kierownika budowy, kierowników robót . 3.3.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wo-bec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na pod-stawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokony-wania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.3.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu ter-minie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane przez zamawiającego z poniżej wymienionych do-wodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wyko-nawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3. czynności w trakcie realizacji zamó-wienia: - oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno za-wierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podsta-wie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imie-niu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których doty-czy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowni-ków). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwy-konawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizo-waną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.3.3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci ob-owiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwyko-nawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wy-konawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wska-zane w punkcie 3.3. czynności. 3.3.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwy-konawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Uwaga !!! wymogi opisane w pkt.3.3 niniejszej siwz znajdują odniesienie także do dalszych podwykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45453100-8
Dodatkowe kody CPV: 92522200-8, 44423100-2, 45311200-2, 45316100-6, 45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: kapliczki domkowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: o Postępowanie w zakresie części I zostało UNIEWAŻNIONE, w trybie art. 93 ust. 1 pkt.1, gdyż nie złożono żadnej ofer-ty niepodlegającej odrzuceniu. o W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa i montaż dzwonu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13961.13
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BELLS&CONSTRUCTION Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dzwonnice drewniane-roboty budowlane-elektryczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41492.65
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BELLS&CONSTRUCTION Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33759.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
- Wymiana instalacji okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną instalacją zasilania gwarantowanego w budynku UOKIK przy pl. Powstańców Warszawy 1 w Warszawie. Etap III
więcej: Dzwony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.