eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › USŁUGA PROWADZENIA RACHUNKU BIEŻĄCEGO, RACHUNKÓW POMOCNICZYCH I PROJEKTOWYCH WRAZ Z KREDYTEM ODNAWIALNYM W RACHUNKU BIEŻĄCYM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-21

Ogłoszenie nr 500199005-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.

Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie: USŁUGA PROWADZENIA RACHUNKU BIEŻĄCEGO, RACHUNKÓW POMOCNICZYCH I PROJEKTOWYCH WRAZ Z KREDYTEM ODNAWIALNYM W RACHUNKU BIEŻĄCYM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573224-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43101904600000, ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 286 439, e-mail przetargi@snzoz.lublin.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.snzoz.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA PROWADZENIA RACHUNKU BIEŻĄCEGO, RACHUNKÓW POMOCNICZYCH I PROJEKTOWYCH WRAZ Z KREDYTEM ODNAWIALNYM W RACHUNKU BIEŻĄCYM

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SzNSPZOZ.N-ZP.372-11/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia dla Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie: - rachunku bieżącego z kredytem odnawialnym w rachunku bieżącym w złotych polskich w wysokości do limitu 4 000 000,00 (słownie: cztery miliony złotych) -trzech rachunków pomocniczych (depozytowego, depozytów zablokowanych oraz rachunku Funduszu Świadczeń Socjalnych) - trzech rachunków projektowych: a) Kompetencje zamawiane pielęgniarek w WSEI w Lublinie, b) Poprawa efektywności działalności wojewódzkich podmiotów leczniczych w obszarach potrzeb zdrowotnych mieszkańców województwa lubelskiego poprzez niezbędne, z punktu widzenia udzielania świadczeń zdrowotnych, prace remontowo - budowlane, w tym zakresie dostosowania infrastruktury do potrzeb osób starszych i niepełnosprawnych, a także wyposażenia w sprzęt medyczny, c) Informatyzacja i rozwój usług elektronicznych w Szpitalu Neuropsychiatrycznym im. prof. M. Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie. 2. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi pełna obsługa bankowa Zamawiającego: 1) otwarcie i prowadzenie jednego rachunku bieżącego wraz z kredytem odnawialnym w rachunku w wysokości do limitu 4 000 000,00 zł; 2) otwarcie i prowadzenie trzech rachunków pomocniczych (depozytowego, depozytu zablokowanego oraz rachunku ZFŚSoc) oraz trzech rachunków projektowych; 3) wykonywanie operacji gotówkowych na rachunku bieżącym, pomocniczych oraz projektowych (wpłaty, wypłaty)- bez opłat; 4) dostarczanie do siedziby Zamawiającego gotówki na uzupełnienie pogotowia kasowego, raz w tygodniu po uprzednim zgłoszeniu potrzeby przez Zamawiającego dokonanym z jednodniowym wyprzedzeniem- bez opłat; 5) zapewnienie przez bank usługi typu home - banking wraz z bezpłatną instalacją systemu u Zamawiającego i bezpłatnym szkoleniem w zakresie obsługi pracowników Zamawiającego, w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy; 6) w przypadku braku możliwości wykonania dyspozycji płatniczych za pośrednictwem systemów elektronicznych z powodu awarii systemu komputerowego lub telekomunikacyjnego po stronie banku, opłata za przelew na rachunek innych klientów złożony w formie papierowej równa będzie opłacie w wersji elektronicznej, 7) uznawanie i obciążanie rachunków bankowych zgodnie z Elektronicznym systemem rozliczeń międzybankowych Elixir, 8) możliwość elektronicznego sposobu odbioru wyciągów bankowych z rachunków bankowych, w tym udostępnianie możliwości drukowania u Zamawiającego wyciągów z rachunków poprzez system bankowości elektronicznej, wgląd w stan i historię operacji przeprowadzanych na własnym rachunku bankowym - bez opłat; 9) wydawanie na wniosek Zamawiającego książeczek czeków gotówkowych - bez opłat, 10)dokonywanie przelewów wewnątrzbankowych - bez opłat; 11) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do limitu 4 000 000,00 (słownie: cztery miliony złotych) pierwszego dnia obowiązywania umowy, tj dnia 24 sierpnia 2018 r., po ustanowieniu zabezpieczeń spłaty kredytu odnawialnego, o których mowa w pkt 7. 12) odsetki będą naliczane od wykorzystanej kwoty kredytu, 13) wyznaczenie przedstawiciela wykonawcy (tzw. opiekuna zamawiającego), który będzie odpowiedzialny za kontakt z Zamawiającym drogą elektroniczną. 3. Oprocentowanie środków gromadzonych na rachunku bieżącym, rachunkach pomocniczych (depozytowym, depozytu zablokowanego oraz ZFŚSoc) oraz rachunkach projektowych oparte będzie na średniej stawce WIBID 1M z miesiąca poprzedniego pomniejszonej o wskaźnik banku; 4.Zamawiający nie będzie ponosił opłat za prowadzenie 7 rachunków tj, bieżącego, depozytowego, depozytu zablokowanego oraz ZFŚSoc, oraz rachunków projektowych; 5.Odsetki od wykorzystanego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym pobierane będą wg zmiennej stawki procentowej na bazie średniej stawki WIBOR 1M z ostatniego miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej powiększonej o stałą marżę banku. 6. Zamawiający upoważnia Bank do pobierania z rachunków bankowych należnych opłat i prowizji za wykonywanie czynności bankowych w wysokości określonej w ofercie. Nie dopuszcza się stosowania wyższych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej niż podane w ofercie przez cały okres trwania umowy. 7. Zabezpieczeniem spłaty kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym będzie stanowiło: -weksel własny in blanco, -pełnomocnictwo do rachunku bieżącego, - cesja wierzytelności z umów z NFZ o wartości nie mniejszej niż 6,0 mln, zgoda na cesję w tej kwocie potwierdzona na piśmie przez Dyrektora Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4


Dodatkowe kody CPV: 66113000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 622980.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Białej Podlaskiej
Email wykonawcy: lublin.@bsbialapodlaska.com
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 5
Kod pocztowy: 21-500
Miejscowość: Biała Podlaska
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 452580.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 452580.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 452580.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie dotyczy

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.