eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń wielofunkcyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-21

Ogłoszenie nr 500198735-N-2018 z dnia 21-08-2018 r.

Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Warszawie: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń wielofunkcyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
II Schemat Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536177-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500072549-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 015900539, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226232849, e-mail k.anuszewska@cdr.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.cdr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń wielofunkcyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OW-SZP-253-1/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup przez Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Warszawie sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz urządzeń wielofunkcyjnych w ilości i asortymencie określonym szczegółowo w Specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu, stanowiącej załącznik nr 3a, 3b, 3c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej: SIWZ). Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nierefabrykowany, nieregenerowany, kompletny, sprawny technicznie. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części: 1) część I zamówienia: sprzęt komputerowy i oprogramowanie (komputery osobiste All-In-One (AIO), komputery przenośne z dyskiem SSD, oprogramowanie biurowe, myszy bezprzewodowe, myszy przewodowe, klawiatury przewodowe, listwy zasilające); 2) część II zamówienia: zasilacz UPS; 3) część III zamówienia: urządzenia wielofunkcyjne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30214000-2


Dodatkowe kody CPV: 30231300-0, 30213100-6, 48000000-8, 30237280-5, 30232110-8, 30237000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sprzęt komputerowy i oprogramowanie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 83720.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALLTECH spółka jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock
Kod pocztowy: 09-407
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102975.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102636.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 113406.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zasilacz UPS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WEB-PROFIT Maciej Kuźlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie
Kod pocztowy: 41-940
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3690.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3690.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5143.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;" Uzasadnienie faktyczne: Na sesji otwarcia ofert, Zamawiający, stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, poinformował, że na sfinansowanie części 3 zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 2000,00 zł brutto. W postępowaniu, w zakresie tej części zamówienia, wpłynęły dwie oferty: - oferta nr 2, złożona przez Wykonawcę - DIGITAL SOLUTIONS DYSTRYBUCJA POLSKA SP. z o.o., 02-285 Warszawa, ul. Szyszkowa 43, z ceną opiewającą na kwotę 3 094,68 zł oraz - oferta nr 3, złożona przez Wykonawcę - WEB-PROFIT Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie, z ceną opiewającą na kwotę 3 567,00 zł. Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania w zakresie 3 części, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie realizacji tej części zamówienia, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty podanej bezpośrednio przed otwarciem ofert do ceny najkorzystniejszej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.