eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › "Prace modernizacyjno - adaptacyjne w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie".



Ogłoszenie z dnia 2018-08-20

Ogłoszenie nr 500198026-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.

Zarząd Powiatu w Krasnymstawie: "Prace modernizacyjno - adaptacyjne w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 projekt pn. "Modernizacja i dostosowanie bazy szkolnictwa zawodowego do potrzeb rynku pracy w powiecie krasnostawskim" w ramach Osi priorytetowej 13 Infrastruktura społeczna, Działania 13.6 Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Nr projektu: RPLU.13.6.00-06-0009/16.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu w Krasnymstawie, Krajowy numer identyfikacyjny 110198209, ul. ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 5765211...13, 5767286...88, 82 5767286...88, e-mail przetargi@krasnystaw-powiat.pl, faks 82 5764588.
Adres strony internetowej (url): http://bip.krasnystaw-powiat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Prace modernizacyjno - adaptacyjne w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są "Prace modernizacyjno - adaptacyjne w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie ". W zakres zadania inwestycyjnego wchodzi: 1.1.Budynek dydaktyczny Szkoły: - adaptacja sali lekcyjnej na pracownię demontażu, montażu i konserwacji przyrządów optycznych i optometrii. Zakres robót: wymiana okien, drzwi, cyklinowanie i lakierowanie parkietu, wyrównanie powierzchni sufitu i ścian gładzią, malowanie, wymiana oświetlenia z założeniem instalacji elektrycznej i gniazd pod cztery stanowiska; - adaptacja sali lekcyjnej na pracownię montażu i eksploatacji maszyn oraz urządzeń elektrycznych oraz obróbki ręcznej. Zakres robót: wymiana okien, drzwi, wymiana podłóg drewnianych na wykładzinę antystatyczną, wyrównanie powierzchni sufitu i ścian gładzią, malowanie, wymiana oświetlenia z założeniem instalacji elektrycznej uziemiającej i gniazd pod pięć stanowisk; - adaptacja sali lekcyjnej na pracownię komunikacji w języku branżowym. Zakres robót: wymiana okien, drzwi, wymiana podłogi drewnianej na wykładzinę antystatyczną, wyrównanie powierzchni sufitu i ścian gładzią, malowanie, wymiana oświetlenia; - modernizacja sali lekcyjnej na pracownię lokalnych sieci komputerowych i sieci systemów operacyjnych, modernizacja sali informatyki III na pracownię aplikacji internetowych. Zakres robót: wymiana okien, drzwi, wymiana podłóg drewnianych na wykładzinę antystatyczną, wyrównanie powierzchni sufitu i ścian gładzią, malowanie, wymiana oświetlenia z założeniem instalacji elektrycznej w celu podłączenia szaf serwerowych. 1.2. Budynek warsztatów szkolnych roboty modernizacyjno - adaptacyjne dwóch hal, maszyn i pojazdów, przeznaczonych na pracownie do zawodu technik modernizacji rolnictwa i agrotroniki. Zakres robót: wymiana sześciu bram stalowych na bramy ocieplone i dostosowane wymiarem do zakupionych pojazdów. Wykonanie posadzki przemysłowej o nawierzchni łatwej do utrzymania czystości. Położenie na ścianach płytek łatwo zmywalnych na wysokości dwóch metrów. Wyrównanie powierzchni ścian gładzią i malowanie. Docieplenie sufitu. Wykonanie opaski odwadniającej z kostki brukowej wokół budynku. Wyłożenie dojazdu do pomieszczeń praktycznej nauki zawodu kostka brukową. 3.Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w OPZ w skład której wchodzą: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiary robót. - Wyciąg z dokumentacji technicznej i opisu technicznego budynków szkoły. Zakres robót modernizacyjno adaptacyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111100-9, 45421000-4, 45310000-3, 45410000-4, 45431100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 378060.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRAD Paweł Radziewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poniatowskiego 4c
Kod pocztowy: 22-300
Miejscowość: Krasnystaw
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 449914.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 449914.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 449914.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn.zm.) "zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki" gdy (...)w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione; Zamawiający - Powiat Krasnostawski przeprowadził 2-krotnie postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego: w których w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym została wypełniona przesłanka, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 4) Pzp tj.: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.