To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-20
Ogłoszenie nr 500197845-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej: Zaprojektowanie i wybudowanie labiryntu naturalnego z żywopłotu w Ogrodzie Botanicznym w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500153840-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 101465672,
ul. Konstantynowska
8/10,
94-303
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426327579, e-mail
zamowienia@zzm.lodz.pl, faks
+48426329290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wybudowanie labiryntu naturalnego z żywopłotu w Ogrodzie Botanicznym w Łodzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZZM.WOA.ZP.2510.35.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:[numeracja zgodna z zaproszeniem do negocjacji] 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: "Zaprojektowaniu i wybudowaniu labiryntu naturalnego z żywopłotu w Ogrodzie Botanicznym w Łodzi" działki nr 24/32 i 24/33 w obrębie P-25: 2.1. Zakres prac obejmuje: 2.1.1. Opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej: projekt wykonawczy architektoniczny labiryntu, projekt wykonawczy rozbudowy instalacji doziemnej zasilającej w wodę z projektem nawodnienia labiryntu, kosztorysy inwestorskie, przedmiary oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2.1.2. Wykonania dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: książki obiektu, w tym: planu konserwacji urządzeń, kontroli + instrukcji obsługi w zakresie konserwacji i utrzymania itp. 2.1.3. Nadzór autorski. 2.1.4. Wykonanie robót wg. opracowanej dokumentacji , w tym m.in: . 2.1.4.1. Wykonanie labiryntu, w tym m.in.: 2.1.4.2. Roboty ziemne, 2.1.4.3. Wytyczenie obrysu labiryntu, rabat, przejść i gabinetów - placów wewnątrz labiryntu 2.1.4.4. Wykonanie stalowego wygrodzenia wspierającego nasadzenia, 2.1.4.5. Wykonanie umocnienia nawierzchni przejść i gabinetów, 2.1.4.6. Dostawa i posadzenie rzędów grabów na rabatach, 2.1.4.7. Rekultywacja trawników 2.1.4.8. Wykonanie instalacji nawadniającej wraz z instalacją sterującą nawadnieniem, 2.1.4.9. Montaż tablicy z regulaminem i informacją BO - treść do uzgodnienia z Zamawiającym. 2.1.4.10. Uporządkowanie placu budowy oraz odtworzenie stanu pierwotnego przyległego terenu, zieleni oraz dróg dojazdowych po zakończeniu prac, 2.1.4.11. Obsługa geodezyjna w tym opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.2. Zakres prac winien być wykonany zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym opracowanym przez Pracownię Architektury i Krajobrazu - Monika Reppel - Michnowska z Łodzi. Zamawiający wymaga, by wykonana dokumentacja zgadzała się z koncepcją zawartą w PFU co najmniej w 90%. Odstępstwo od zaproponowanych w P.F.U. wymiarów nie powinno przekraczać 5% . 2.3. Ciężar udowodnienia, że materiał, produkt czy wyrób (urządzenie) jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe poszczególnych 'równoważnych' elementów zagospodarowania wraz z rysunkami i szczegółowym opisem technicznym (w tym materiałów, z których są wykonane), tak by Zamawiający mógł porównać i ocenić równoważność tych produktów - urządzeń. 2.4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia. 2.5. Zamawiający przewiduje dokonanie zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy w dwóch transzach: 2.5.1. I transza - w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto za opracowanie Dokumentacji, o której mowa w pkt 2.1. i 2.2. płatna po podpisaniu protokółu odbioru dokumentacji z wynikiem pozytywnym, 2.5.2. II transza - w wysokości 95% wynagrodzenia umownego brutto za wykonanie pozostałego zakresu płatna po bezusterkowym odbiorze końcowym. 2.6. Inwestycja nie podlega jurysdykcji Prawa Budowlanego. 2.7. Inwestycja nie stanowi zagrożenia dla środowiska. 2.8. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia. 2.9. Zamawiający wyznaczy inspektorów nadzoru inwestorskiego. 2.10. Zamawiający przekaże plac budowy w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót przez Wykonawcę. 2.11. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych: wykonania robót ziemnych i przygotowawczych, instalacji nawadniania, instalacji sterowania nawadnianiem, robót budowlanych oraz robót ogrodniczych, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 2.12. Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 2.13. Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 2.14. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom opisanym dokumentacjach, o których mowa w pkt. 2.2. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z w/w projektami budowlanymi, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 2.15. Roboty muszą być zaplanowane i prowadzone w taki sposób, aby nie miały negatywnego wpływu na utrzymanie porządku ani na stan zdrowotny drzew i krzewów wskazanych w projekcie do zachowania. 2.16. Miejsce wykonania robót budowlanych: działki nr 24/32 i 24/33 w obrębie P-25 w Łodzi. 2.17. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi minimum 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy. Kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45000000-7 - Roboty budowlane 77300000-3 - Usługi ogrodnicze 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 77300000-3, 03100000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
201000.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Montaż, Renowacja, Naprawy Konstrukcji Drogowych, Wykonawstwo Terenów Zielonych Paweł Borkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
240432.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na "Zaprojektowanie i wybudowanie labiryntu naturalnego z żywopłotu w Ogrodzie Botanicznym w Łodzi" znak sprawy ZZM.WOA.ZP.2510.23.2018 (ogłoszenie w BZP nr 570324-N-2018 z dnia 2018-06-08) nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
- Boisko Jesionowa - nawierzchnia gładka i nowa. Asfaltowe boisko przy ul. Jesionowej, obok siłowni
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.