eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zaprojektowanie i wybudowanie labiryntu naturalnego z żywopłotu w Ogrodzie Botanicznym w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-20

Ogłoszenie nr 500197845-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Zaprojektowanie i wybudowanie labiryntu naturalnego z żywopłotu w Ogrodzie Botanicznym w Łodzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500153840-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 101465672, ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48426327579, e-mail zamowienia@zzm.lodz.pl, faks +48426329290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wybudowanie labiryntu naturalnego z żywopłotu w Ogrodzie Botanicznym w Łodzi

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZM.WOA.ZP.2510.35.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

[numeracja zgodna z zaproszeniem do negocjacji] 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: "Zaprojektowaniu i wybudowaniu labiryntu naturalnego z żywopłotu w Ogrodzie Botanicznym w Łodzi" działki nr 24/32 i 24/33 w obrębie P-25: 2.1. Zakres prac obejmuje: 2.1.1. Opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej: projekt wykonawczy architektoniczny labiryntu, projekt wykonawczy rozbudowy instalacji doziemnej zasilającej w wodę z projektem nawodnienia labiryntu, kosztorysy inwestorskie, przedmiary oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2.1.2. Wykonania dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: książki obiektu, w tym: planu konserwacji urządzeń, kontroli + instrukcji obsługi w zakresie konserwacji i utrzymania itp. 2.1.3. Nadzór autorski. 2.1.4. Wykonanie robót wg. opracowanej dokumentacji , w tym m.in: . 2.1.4.1. Wykonanie labiryntu, w tym m.in.: 2.1.4.2. Roboty ziemne, 2.1.4.3. Wytyczenie obrysu labiryntu, rabat, przejść i gabinetów - placów wewnątrz labiryntu 2.1.4.4. Wykonanie stalowego wygrodzenia wspierającego nasadzenia, 2.1.4.5. Wykonanie umocnienia nawierzchni przejść i gabinetów, 2.1.4.6. Dostawa i posadzenie rzędów grabów na rabatach, 2.1.4.7. Rekultywacja trawników 2.1.4.8. Wykonanie instalacji nawadniającej wraz z instalacją sterującą nawadnieniem, 2.1.4.9. Montaż tablicy z regulaminem i informacją BO - treść do uzgodnienia z Zamawiającym. 2.1.4.10. Uporządkowanie placu budowy oraz odtworzenie stanu pierwotnego przyległego terenu, zieleni oraz dróg dojazdowych po zakończeniu prac, 2.1.4.11. Obsługa geodezyjna w tym opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.2. Zakres prac winien być wykonany zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym opracowanym przez Pracownię Architektury i Krajobrazu - Monika Reppel - Michnowska z Łodzi. Zamawiający wymaga, by wykonana dokumentacja zgadzała się z koncepcją zawartą w PFU co najmniej w 90%. Odstępstwo od zaproponowanych w P.F.U. wymiarów nie powinno przekraczać 5% . 2.3. Ciężar udowodnienia, że materiał, produkt czy wyrób (urządzenie) jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany przedstawić karty katalogowe poszczególnych 'równoważnych' elementów zagospodarowania wraz z rysunkami i szczegółowym opisem technicznym (w tym materiałów, z których są wykonane), tak by Zamawiający mógł porównać i ocenić równoważność tych produktów - urządzeń. 2.4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia. 2.5. Zamawiający przewiduje dokonanie zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy w dwóch transzach: 2.5.1. I transza - w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto za opracowanie Dokumentacji, o której mowa w pkt 2.1. i 2.2. płatna po podpisaniu protokółu odbioru dokumentacji z wynikiem pozytywnym, 2.5.2. II transza - w wysokości 95% wynagrodzenia umownego brutto za wykonanie pozostałego zakresu płatna po bezusterkowym odbiorze końcowym. 2.6. Inwestycja nie podlega jurysdykcji Prawa Budowlanego. 2.7. Inwestycja nie stanowi zagrożenia dla środowiska. 2.8. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia. 2.9. Zamawiający wyznaczy inspektorów nadzoru inwestorskiego. 2.10. Zamawiający przekaże plac budowy w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót przez Wykonawcę. 2.11. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych: wykonania robót ziemnych i przygotowawczych, instalacji nawadniania, instalacji sterowania nawadnianiem, robót budowlanych oraz robót ogrodniczych, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 2.12. Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 2.13. Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 2.14. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom opisanym dokumentacjach, o których mowa w pkt. 2.2. Przedmiot umowy winien być wykonany zgodnie z w/w projektami budowlanymi, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 2.15. Roboty muszą być zaplanowane i prowadzone w taki sposób, aby nie miały negatywnego wpływu na utrzymanie porządku ani na stan zdrowotny drzew i krzewów wskazanych w projekcie do zachowania. 2.16. Miejsce wykonania robót budowlanych: działki nr 24/32 i 24/33 w obrębie P-25 w Łodzi. 2.17. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi minimum 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy. Kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 45000000-7 - Roboty budowlane 77300000-3 - Usługi ogrodnicze 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 77300000-3, 03100000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 201000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Montaż, Renowacja, Naprawy Konstrukcji Drogowych, Wykonawstwo Terenów Zielonych Paweł Borkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościelna 10
Kod pocztowy: 95-001
Miejscowość: Biała
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 240432.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 240432.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240432.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na "Zaprojektowanie i wybudowanie labiryntu naturalnego z żywopłotu w Ogrodzie Botanicznym w Łodzi" znak sprawy ZZM.WOA.ZP.2510.23.2018 (ogłoszenie w BZP nr 570324-N-2018 z dnia 2018-06-08) nie złożono żadnej oferty.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.