eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przebudowa budynku po byłym hotelu robotniczym przy ul. Siemianowickiej 105B w Bytomiu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na funkcję mieszkalną.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-16

Ogłoszenie nr 500196112-N-2018 z dnia 16-08-2018 r.

Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania: Przebudowa budynku po byłym hotelu robotniczym przy ul. Siemianowickiej 105B w Bytomiu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na funkcję mieszkalną.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526273-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500149744-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania, Krajowy numer identyfikacyjny 24261540600000, ul. Zielna 25B, 41-907 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 413 00 30, e-mail zamowienia@bm.bytom.pl, faks 32 413 00 33.
Adres strony internetowej (url): www.bm.bytom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku po byłym hotelu robotniczym przy ul. Siemianowickiej 105B w Bytomiu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na funkcję mieszkalną.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ-PN-2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku po byłym hotelu robotniczym przy ul. Siemianowickiej 105B w Bytomiu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na funkcję mieszkalną i z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: przebudowę budynku zamieszkania zbiorowego byłego hotelu robotniczego położonego na działce gruntu oznaczonej numerem ewidencyjnym 261/13, na budynek mieszkalny wielorodzinny z lokalami socjalnymi wg. opracowanej przez Pracownię Projektową Sevenarch z siedzibą w Bytomiu przy ul. Jainty 16 dokumentacji projektowej, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz aktualną wiedzą techniczną i sztuką budowlaną. 3. Roboty prowadzone mają być w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę nr AAB.7353-17/10/16. 4. Charakterystyczne parametry techniczne budynku: Budynek dwuklatkowy, wielolokalowy, całkowicie podpiwniczony, posiadający V kondygnacji nadziemnych wybudowany w technologii W-70 (wielka płyta), wyposażony w stare instalacje elektryczną i wodociągowo-kanalizacyjną. Dane budynku: a) powierzchnia zabudowy: 688,40 m2 b) powierzchnia całkowita: 3 507,02 m2 c) powierzchnia użytkowa mieszkań: 2 437,05 m2 d) powierzchnia użytkowa lokali użytkowych: 118,74 m2 e) kubatura budynku: 12 750,00 m3 f) wymiary budynku: ? długość: 49,15 m ? szerokość: 14,00 m ? wysokość budynku: 17,20 m 5. W zakres planowanej inwestycji wchodzą: roboty ogólnobudowlane i instalacyjne w branżach elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej (w tym: wodociągowo-kanalizacyjne, centralnego ogrzewania), w tym w szczególności: a) wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych; b) wykonanie niezbędnych wyburzeń i zamurowań w ścianach wewnętrznych i zewnętrznych budynku tj. przebudowa części ścian; c) wykonanie tynków ścian i sufitów; d) wykonanie podłóg i posadzek; e) dostarczenie i zamontowanie stolarki drzwiowej i okiennej; f) wykonanie nowych klatek schodowych w budynku (klatki schodowe); g) wykonanie szybów windowych (2 szt.) wraz dostarczeniem i zamontowaniem dźwigów osobowych w ilości jw. wraz z konserwacją tych dźwigów w okresie gwarancji; h) remont elewacji obejmujący wzmocnienie warstwy fakturowej płyt W-70 oraz docieplenie; i) wymianę pokrycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich rynien i rur spustowych; j) wykonanie instalacji elektrycznej w budynku; k) wykonanie instalacji wodociągowej zasilanej z sieci; l) wykonanie instalacji kanalizacyjnej; m) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z sieci poprzez wymiennikowy węzeł cieplny zlokalizowany w budynku i wyposażony przez Dostawcę ciepła; n) wykonanie instalacji teletechnicznych w tym: AZART, instalacji telefonicznej, internetowej oraz domofonowej; o) przystosowanie budynku do aktualnie obowiązujących norm. 6. W wyniku przebudowy budynku ma w nim powstać - 55 lokali mieszkalnych o różnych powierzchniach użytkowych, wyposażonych w urządzenia: a) kuchenki elektryczne czteropalnikowe z piekarnikiem elektrycznym - model podstawowy - ogólnodostępny na rynku; b) pojemnościowe podgrzewacze wody w łazienkach o pojemności 80 dm3 każdy; c) pojemnościowe podgrzewacze wody w kuchniach o pojemności 5 dm3 każdy. 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: a) wszelkich robót tymczasowych, pod pojęciem których rozumie się wszelkie roboty potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia, a usuwane po ich wykonaniu które powinny być wykonane w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa i właściwej organizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia z wykorzystaniem materiałów oraz urządzeń ochronnych i zabezpieczających w zakresie BHP i p.poż., zarówno przewidzianych, jak i nie przewidzianych w Projekcie i STWiOR, a potrzebnych na terenie budowy dla wykonania i ukończenia robót oraz usunięcia wad, w tym w szczególności: zabezpieczenia tymczasowe, czasowe przełączenia sieci i instalacji, ogrodzenie i zabezpieczenie terenu budowy, prace przygotowawcze, zorganizowanie, utrzymanie, a następnie likwidacja zaplecza budowy uzgodnienie trasy przebiegu oraz wykonanie drogi tymczasowej dojazdowej do terenu budowy; b) uzyskanie wszelkich pozwoleń związanych z realizacją inwestycji oraz wniesienie wszelkich wynikających z tego tytułu opłat (np. zajęcie pasa drogowego, chodnika itp.); c) wykonanie wszelkich prób i odbiorów z których protokoły są wymagane przy odbiorze końcowym obiektu, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; d) uzyskanie dopuszczenia do użytkowania dźwigów osobowych przez wydanego przez Urząd Dozoru Technicznego; e) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynku; f) wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach; g) w okresie udzielonej gwarancji utrzymywanie dźwigów osobowych we właściwej i stałej sprawności technicznej w tym: wykonywanie przeglądów konserwacyjnych podstawowych, wykonywanie przeglądów rocznych, prowadzenie wymaganych przepisami, pełnych dokumentacji technicznych przeglądów i konserwacji oraz wykonywanie pomiarów okresowych jak również prowadzenie całodobowego pogotowia dźwigowego. 8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej) technologia robót przy realizacji przedmiotu zamówienia jest opisana poprzez wskazanie znaków towarowych, nazw materiałów i urządzeń, producentów lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie zapisem przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. Zamawiający przez podanie nazw własnych produktów, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (m.in.: wymiary, skład, zastosowany materiał, kolor, odcień, przeznaczenie urządzeń, estetyka itp.) jakim powinny odpowiadać materiały równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia określa: a) projekt architektoniczno - budowlany remontu i adaptacji budynku hotelu robotniczego na budynek mieszkalny - Załącznik nr 1.1. do SIWZ; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 1.2 do SIWZ; c) Przedmiary robót w branżach: budowlanej, instalacyjnej c.o., elektrycznej. teletechnicznej, wodociągowo-kanalizacyjnej, zagospodarowania teren - Załącznik nr 1.3 do SIWZ UWAGA! Podstawą do określenia ceny oferty jest dokumentacja projektowa (Załącznik nr 1.1 do SIWZ), przedmiary stanowiące Załącznik nr 1.3 do SIWZ są jedynie materiałem pomocniczym. W ramach oferty mają zostać wycenione wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej. 11. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia 60 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania się z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowiązani są zgłosić chęć uczestnictwa w wizji lokalnej do Zamawiającego w formie pisemnej, fax-em na nr 32 413-00-33, lub za pośrednictwem e-maila na adres: zamowienia@bm.bytom.pl do dnia 23 marca 2018 r. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub emailem. B. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ 1. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (jt. Dz. U. z 2018 r., poz. 108 ze zm.) wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wszelkie czynności bezpośrednio związane z wykonaniem przebudowy budynku po byłym hotelu robotniczym przy ul. Siemianowickiej 105B w Bytomiu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na funkcję mieszkalną (tj. wszelkie czynności związane z wykonaniem robót budowlanych wyburzeniowych, ziemnych, betoniarskich, murarsko-tynkarskich, dekarskoblacharskich, ciesielskich, stolarskich, izolacyjnych, posadzkowych, instalacyjnych wodkan, elektroinstalacyjnych, instalacyjnych teletechnicznych, montażowych i innych czynności wchodzących w tzw. koszty bezpośrednie) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę niezależnie od tego, czy te roboty budowlane będzie wykonywał Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca. 2. Powyższy wymóg dotyczy pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową i robotami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 3. Najpóźniej w przekazania terenu budowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia o zatrudnieniu osób wykonujących czynności opisane w pkt 1 powyżej na podstawie umowy o pracę. 4. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1 czynności. W tym celu Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu nw. dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych 6. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt III.B.1 czynności. 7. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań postawionych Wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił w Załącznikach nr 2 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umownych. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45211340-4


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1, 45260000-7, 45211341-1, 45211310-5, 45416100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6661170.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "EFEKT" Sp. z o.o.
Email wykonawcy: efektsiemianowice@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Elizy Orzeszkowej 4
Kod pocztowy: 41-103
Miejscowość: Siemianowice Śl.
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7460280.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7460280.48
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10889970.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.