eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-16

Ogłoszenie nr 500195646-N-2018 z dnia 16-08-2018 r.

Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID: Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury; Działanie 8.1 ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576578-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500151780-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Spotkań Europejskich ŚWIATOWID, Krajowy numer identyfikacyjny 95144500000, ul. Plac Kazimierza Jagiellończyka 1, 82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 055 6112050, 6112082, e-mail monika.denisiuk@swiatowid.elblag.pl, faks 556 112 060.
Adres strony internetowej (url): www.swiatowid.elblag.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NP.261.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia "Rozbudowa, przebudowa i remont Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu" są roboty budowlane polegające na rozbudowie, przebudowie i remoncie obiektu - siedziby Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu przy Placu Kazimierza Jagiellończyka 1 w Elblągu. Zamawiający informuje, że obiekt użytkowany jest wspólnie przez dwie instytucje (Zamawiającego oraz Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elblągu) i stanowi współwłasność obu instytucji. UWAGA - Zamówienie realizowane będzie wyłącznie w zakresie Centrum Spotkań Europejskich "Światowid" w Elblągu. Zamówienie nie dotyczy inwestycji w zakresie TEATRU im. A. Sewruka w Elblągu, za wyjątkiem: w zakresie budynku - ściany wspólnej stanowiącej przegrodę p.poż. (hol główny poziom 3 i 4), w zakresie zagospodarowania terenu: niezbędnego uzbrojenia terenu. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy części obiektu, która jest siedzibą Zamawiającego i obejmuje rozbudowę obiektu (1 884,9 m2), remont i przebudowę istniejących powierzchni (4 084,7 m2), montaż OZE, wymianę instalacji m.in. sanitarnych, wod.-kan., elektrycznych. Przeznaczenie budynku w części należącej do CSE Światowid to funkcje użytkowe w zakresie: kulturalnym, edukacyjnym, medialnym i informacyjnym oraz administracyjno-biurowym i gastronomicznym. Realizacja robót odbywać się będzie w czynnym obiekcie. Program użytkowy budynku w zakresie kultury realizowany jest przez znajdujące się w obiekcie sale kinowe, scenę na piętrze, salę widowiskową, poprzez funkcję wystawienniczą galerii, salę koncertowo-wystawienniczą, inkubator, multimedialną przestrzeń prezentacyjną, pomieszczenie prezentacji filmów itd. Program użytkowy budynku w zakresie edukacji realizowany jest poprzez pracownie ceramiczne, fusingu, grafiki, pracownie plastyczne, salę odkrywania świata, pracownię tkactwa, pracownie malarstwa i struktur wizualnych, pracownia terapii indywidualnej itd. Program użytkowy budynku w zakresie medialnym i informacyjnym realizowany jest poprzez studio radiowe, studio muzyczne. Program użytkowy budynku w zakresie Regionalnej Pracowni Digitalizacji realizowany jest przez pomieszczenie edukacyjne, przestrzeń prezentacyjną, pracownię 3D, pracownię przetwarzania danych oraz pomieszczenie archiwizacji i kontroli danych. W budynku znajdują się również pomieszczenia o funkcji administracyjnej i biurowej, a także gastronomia jako bar/bufet dla gości i pracowników. Jako funkcję uzupełniającą zaprojektowano, drogi wewnętrzne, ciągi dla pieszych i miejsca postojowe dla samochodów. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Rozbudowa budynku o bryłę B4 i C3 - w tym do wykonania: 1 Konstrukcja 2 Prace wykończeniowe zewnętrzne 3 Prace wykończeniowe wewnętrzne 4 Instalacje sanitarne 5 Instalacje elektryczne i niskoprądowe 6 Prace w części istniejącej 7 Zagospodarowanie terenu II. Remont budynku w części istniejącej - w tym do wykonania: 1 Prace wykończeniowe zewnętrzne 2 Prace wykończeniowe wewnętrzne 3 Instalacje sanitarne 4 Instalacje elektryczne i niskoprądowe 4. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ubezpieczenia na warunkach jak niżej: a) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo - kontraktowa), b) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót przedłużony o 1 miesiąc, obejmującego: ? ubezpieczenie robót, urządzeń, sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, ? ubezpieczenie wobec osób trzecich z minimalną sumą ubezpieczenia 3.000.000 zł, c) Wykonawca zobowiązuje się, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, do przedłożenia dokumentów ubezpieczeniowych wraz z potwierdzeniami ich opłacenia. Do czasu przedłożenia tych dokumentów Zamawiający nie przekaże Wykonawcy terenu budowy, a zwłoka z tego tytułu będzie traktowana jako powstała z przyczyn zależnych od Wykonawcy, d) Zamawiający dopuszcza przedstawienie polisy ubezpieczeniowej z krótszym terminem ważności niż cały okres realizacji przedmiotu umowy, nie krótszym jednak niż 6 miesięcy, przy czym nie później niż na 30 dni przed upływem ważności polisy Wykonawca przedstawi przedłużenie ważności polisy na kolejny okres lub nową polisę zgodną z wymaganiami Zamawiającego, e) Wykonawca nie zostanie dopuszczony do robót, jeśli nie zawrze wymaganych ubezpieczeń, f) Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego; 5. Wykonawca będzie zobowiązany w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren; 6.Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony urządzeń podziemnych i nadziemnych oraz budynków i obiektów budowlanych zlokalizowanych na obszarze i w bezpośrednim sąsiedztwie realizacji inwestycji; 7.Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia i przedłożenia go do zatwierdzenia w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy z uwzględnieniem uwarunkowań jak w pkt. III.4 ppkt. 5); 8.Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do składania comiesięcznych raportów/sprawozdań z realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 5. dnia roboczego kolejnego miesiąca. Zakres i wzór raportu/sprawozdania określi Inżynier Kontraktu; 9.Wykonawca będzie zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wymagania dokumentacji projektowej, wszelkie wymogi ustawy Prawo budowlane (Art.10), tj. z materiałów, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. Dla potwierdzenia spełnienia wymogów dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Inżyniera Kontraktu; 10.Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów; 11. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w ramach realizacji zamówienia wykonał i zamontował dwie tablice informacyjne zgodnie z zasadami promocji i wytycznymi POIiŚ wg "Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014 - 2020 w zakresie informacji i promocji", znajdującego się pod linkiem: http://poiis.mkidn.gov.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu Wykonawca jest zobowiązany do dbałości o stan techniczny zamieszczonych tablic przez cały okres realizacji zamówienia, a w przypadku ich uszkodzenia lub zniszczenia zobowiązany będzie do ich naprawy lub wymiany na nowe. 12. Zamawiający wymaga, aby wykonawca w ramach realizacji zamówienia opracował świadectwo energetyczne budynku po zakończeniu realizacji robót budowlanych. 13.W przypadkach, gdy z uwagi na wykonywanie przez Wykonawcę robót budowlanych lub czynności lub działań niezgodnych z postanowieniami umowy, dokumentacją, SIWZ wystąpią roszczenia podmiotów i osób trzecich z tytułu poniesionych strat spowodowanych tymi działaniami Wykonawcy, odpowiedzialność za zadośćuczynienie tym stratom oraz koszty z tym związane ponosi Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212300-9


Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45262800-9, 45262690-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14172482.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEMBUD GDAŃSK S.A.
Email wykonawcy: przembud@przembud.pl
Adres pocztowy: ul. Litewska 15
Kod pocztowy: 80-719
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21811751.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21811751.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21811751.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.