Ogłoszenie z dnia 2018-08-14
Ogłoszenie nr 500194552-N-2018 z dnia 14-08-2018 r.
Żmigród: Modernizacja energetyczna budynku siedziby Nadleśnictwa Żmigród wraz z przebudową i dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558038
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500139023
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Żmigród, Krajowy numer identyfikacyjny 93102415500000,
ul. Parkowa
4a,
55-140
Żmigród, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 853 052, e-mail
zmigrod@wroclaw.lasy.gov.pl, faks
713 853 053.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_zmigrod/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja energetyczna budynku siedziby Nadleśnictwa Żmigród wraz z przebudową i dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):S.270.1.5.2018.SAZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja energetyczna budynku siedziby Nadleśnictwa Żmigród wraz z przebudową i dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych". Adres administracyjny inwestycji: województwo dolnośląskie, powiat trzebnicki, Gmina Żmigród, obręb ewidencyjny nr 0001, dz. ewidencyjna nr 13. Zakres robót budowlanych obejmuje przebudowę istniejącego budynku biurowego wraz z dostosowaniem do nowych wymagań ochrony cieplnej budynku, poprzez wykonanie ocieplenia ścian, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, adaptację poddasza na cele biurowe, przebudowę wejścia wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych, wykonanie remontu pomieszczeń piwnic. Celem modernizacji energetycznej jest termomodernizacja budynku administracyjnego, zmniejszająca zapotrzebowanie na energię końcową w budynku, poprawę efektywności energetycznej, w wyniku której będzie on spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst. jedn.: Dz.U. 2015 poz. 1422 z późn. zm.) - normy obowiązujące od 1 stycznia 2021 r. Wykonanie robót budowlanych obejmuje następujące czynności: 1) Prace przygotowawcze, 2) Organizację placu budowy, placów składowych, zaplecza budowy i czynności dozoru, 3) Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ oraz dokumentacją projektową i techniczną, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, normami, z należytą starannością, 4) Roboty wykończeniowe i porządkowe, 5) Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz urządzeń koniecznych do wbudowania, 6) Organizację i koordynację robót we wszystkich branżach, 7) Wykonanie wszystkich pomiarów, prób, badań, 8) Usuwanie wad i usterek, w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady, 9) Uzyskiwanie uzgodnień, opinii, atestów i zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów, 10) Weryfikację dokumentacji budowy, 11) Zabezpieczenie i uporządkowanie zajętego terenu sąsiadującego z placem budowy, 12) Utrzymanie czystości i ewentualna naprawa dróg stanowiących drogi dojazdowe do placu budowy, 13) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej, zgodnie z warunkami Umowy, 14) Inne czynności wyżej nie wymienione, a wynikające z SIWZ i jej załączników. Szczegółowy opis zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi: 1) Projekt wykonawczy architektura + konstrukcja, 2) Projekt wykonawczy architektura wnętrz, 3) Projekt wykonawczy instalacje elektryczne, 4) Projekt wykonawczy instalacje sanitarne, 5) Przedmiary robót, 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres do 20 listopada 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Modernizacja energetyczna budynku siedziby Nadleśnictwa Żmigród wraz z przebudową i dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
19/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
RAWBUD Spółka z o.o.,
,
ul. Śląska 88, Masłowo k/Rawicza,
63-900,
Rawicz, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/07/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zważywszy na fakt, że zaszła konieczność zmiany - wykonania robót dodatkowych, przy równoległej zmianie wynagrodzenia, w stosunku do poziomu określonego w Umowie, przy czym zachodzą okoliczności umożliwiające dokonanie zmiany postanowień zawartej Umowy tj. wskazane w art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.). 1.Z uwagi na konieczność wykonania robót dodatkowych, zmienia się Umowę poprzez:a) zmianę zakresu robót budowlanych. Wykonawca przyjmuje do wykonania zadania związane z wykonaniem przepony poziomej oraz wykonaniem podbetonowania ściany betonowej. Szczegółowy zakres robót określa oferta Wykonawcy stanowiąca załącznik do aneksu. b)Zmianę wynagrodzenia. Strony ustalają wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy: zadanie 1-19 660,83 zł netto , zadanie 2 -13 493,43 zł netto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zważywszy na fakt, że zaszła konieczność zmiany - wykonania robót dodatkowych, przy równoległej zmianie wynagrodzenia, w stosunku do poziomu określonego w Umowie, przy czym zachodzą okoliczności umożliwiające dokonanie zmiany postanowień zawartej Umowy tj. wskazane w art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.),Strony dokonują zmian postanowień Umowy.Z uwagi na konieczność wykonania robót dodatkowych, zmienia się Umowę poprzez:
a) zmianę zakresu robót budowlanych. Wykonawca przyjmuje do wykonania zadania związane z wykonaniem przepony poziomej oraz wykonaniem podbetonowania ściany betonowej. Szczegółowy zakres robót określa oferta Wykonawcy stanowiąca załącznik do aneksu.
b) Zmianę wynagrodzenia. Strony ustalają wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy:
- zadanie 1 - wykonanie przepony poziomej, na kwotę w wysokości netto 19 660,83 zł netto
- zadanie 2 - wykonanie podbetonowania ściany betonowej na kwotę w wysokości 13 493,43 zł netto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI ŻMIGRÓD
więcej: przetargi ŻMIGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.