eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gruta › Obsługa bankowa budżetu Gminy Gruta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Gruta w latach 2019-2022

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-14

Ogłoszenie nr 500194442-N-2018 z dnia 14-08-2018 r.

Gmina Gruta: Obsługa bankowa budżetu Gminy Gruta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Gruta w latach 2019-2022

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573641-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gruta, Krajowy numer identyfikacyjny 53429100000, ul. Gruta 244, 86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 564 683 121, e-mail przetargi@gruta.pl, faks 564 683 188.
Adres strony internetowej (url): www.gruta.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Obsługa bankowa budżetu Gminy Gruta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Gruta w latach 2019-2022

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.29.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Gruta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Gruta w terminie 01.01.2019 r. do 31.12.2022 r. Szczegółowy zakres usługi: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych (stosownie do potrzeb) budżetu Gminy Gruta, z uwzględnieniem rachunków Vat (otwarcia i prowadzenia dedykowanych rachunków do rozliczeń podatku od towarów i usług VAT). 2) otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i rachunków pomocniczych (stosownie do potrzeb) dla gminnych jednostek organizacyjnych, oraz innych jednostek organizacyjnych, które mogą zostać powołane przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, 3) realizację poleceń przelewu, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych, a) z rachunków własnych w punkcie obsługi kasowej bez ustalonego limitu, b) w punkcie obsługi kasowej lub przelew środków na konta indywidualne bez względy na rodzaj świadczeń pomocy wypłacanych przez GOPS w Grucie, 6) potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy, 7) kredyt w rachunku bieżącym Gminy Gruta do wysokości 2.000.000,00 zł, z możliwością jego zwiększenia zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Gruta zatwierdzającą budżet w danym roku świadczenia usługi. 8) lokaty jednodniowe (nocne), weekendowe, a powrót ich powinien nastąpić w następnym dniu roboczym do godziny 8:00, 9) usługę typu home-banking w każdej jednostce organizacyjnej gminy umożliwiającą dokonywanie przelewów w systemie rozliczeń elixir, sorbnet oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku (rachunków pomocniczych) z możliwością wydruku szczegółowych operacji na rachunku bankowym, 10) dokonywanie zestawienia operacji bankowych na rachunkach na zakończenie dnia i udostępnienie tego zestawienia na żądanie w formie papierowej i na bieżąco w formie elektronicznej wyciągu bankowego jednostce w dniu następnym do godz. 12:00, 11) oświadczenie potwierdzające prowadzenie od dnia 01 stycznia 2019 r., punktu obsługi kasowej w miejscowości Gruta, (zapewnienie płynnej obsługi kasowej petentów Urzędu Gminy w Grucie, a punkt kasowy winien być czynny w godzinach pracy Urzędu, tj. od godz. 8:00 do godz. 15:00), 12) auto wypłata (cena jednostkowa od kwoty wypłaty), 13) wydanie tokena (cena jednostkowa za szt.), 14) wydawanie zaświadczeń i opinii o prowadzonych rachunkach bankowych, 15) usługa płatności masowych, 16) załączniki do wyciągów: codzienne wydawanie załączników, potwierdzeń do operacji na poszczególnych rachunkach. 2. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wymaganych warunków obsługi: a) prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roboczego roku, b) zainstalowanie w siedzibie Urzędu i wyznaczonych jednostkach organizacyjnych Gminy Gruta w terminie do 21 grudnia 2018 r wraz z przeszkoleniem pracowników, programu do internetowej obsługi klienta, c) prowadzenie punktu obsługi klienta w miejscowości Gruta od dnia 01 stycznia 2019 r., d) Gmina oraz pozostałe jednostki organizacyjne nie ponosi innych prowizji ani opłat poza wymienionymi w ofercie przetargowej. 3. Na podstawie analizy danych z przeprowadzonych operacjach bankowych, Zamawiający zakłada w czasie trwania umowy: 1) ilość rachunków bieżących (podstawowych) budżetu i jednostek organizacyjnych Gminy - 13, 2) ilość rachunków pomocniczych - 22 3) ilość przelewów do obcego banku realizowany w formie elektronicznej - 20.000 /rocznie, 4) ilość przelewów w ramach banku wykonawcy realizowany w formie elektronicznej- 3.000 /rocznie, 5) kwota wypłat gotówkowych około 360 000,00 zł /rocznie, ilość wypłat gotówkowych - 90 /rocznie, 6) wysokość kredytu w rachunku bieżącym - do 2.000.000 zł w każdym roku z możliwością zmiany kwoty na podstawie Uchwały Budżetowej w danym roku

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 194400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Brodnicy
Email wykonawcy: bank@brodnica.pl
Adres pocztowy: ul. Kamionka 27
Kod pocztowy: 87-300
Miejscowość: Brodnica
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43344.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43344.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43344.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.