eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup środków gaśniczych oraz sprzętu pożarniczego oraz przeciwpożarniczego dla Wojskowych Straży Pożarnych oraz wyposażenia obiektów w obszarze działania SZI.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-14

Ogłoszenie nr 500194056-N-2018 z dnia 14-08-2018 r.

Stołeczny Zarząd Infrastruktury: Zakup środków gaśniczych oraz sprzętu pożarniczego oraz przeciwpożarniczego dla Wojskowych Straży Pożarnych oraz wyposażenia obiektów w obszarze działania SZI.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569824-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500141727-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 013058050, ul. Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48261846770, e-mail szp.szi@ron.mil.pl, faks +48261846704.
Adres strony internetowej (url): www.szi.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Organizacyjna MON

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup środków gaśniczych oraz sprzętu pożarniczego oraz przeciwpożarniczego dla Wojskowych Straży Pożarnych oraz wyposażenia obiektów w obszarze działania SZI.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

53/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup środków gaśniczych oraz sprzętu pożarniczego i przeciwpożarowego dla Wojskowych Straży Pożarnych oraz wyposażenia obiektów w obszarze działania SZI CZĘŚĆ 1 - Środki pianotwórcze (Załącznik nr 12 do SIWZ) Zamówienie podstawowe: 1. Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % AFFF CPV 24951220-3 3600 l 2. Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % , CPV 24951220-3 2000 l 3. Środek pianotwórczy fluoroproteinowy 6 % , CPV 24951220-3 11600 l Zamówienie objęte prawem opcji (Załącznik nr 12 do SIWZ) 1. Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % AFFF, CPV 24951220-3 1200 l 2. Środek pianotwórczy syntetyczny 3 % , CPV 24951220-3 2000 l CZĘŚĆ 2 - Aparaty powietrzne i kaptury ucieczkowe (Załącznik nr 13 do SIWZ) Zamówienie podstawowe: 1. Aparat powietrzny nadciśnieniowy jednobutlowy (bez butli i maski) CPV 35110000-8 szt. 10; 2. Butla kompozytowa ok 6,8 l 300 bar do stosowania z aparatem oferowanym w poz. 1 CPV 35110000-8 szt. 10; 3. Maska panoramiczna nadciśnieniowa do stosowania z aparatem oferowanym w poz. 1 CPV 35110000-8 szt. 20; 4. Kaptury ucieczkowe CVP 35110000-8 szt. 180. Zamówienie objęte prawem opcji (Załącznik nr 13 do SIWZ) 1. Aparaty powietrzny nadciśnieniowy jednobutelkowy (bez butli i maski) CPV35110000-8 szt. 8; 2. Butla kompozytowa ok 6,8 l 300 bar do stosowania z aparatem oferowanym w poz. 1 CPV 35110000-8 szt.8; 3. Maska panoramiczna nadciśnieniowa do stosowania z aparatem oferowanym w poz. 1 CPV 35110000-8 szt. 16. CZĘŚĆ 3 - Sprzęt pożarniczy i przeciwpożarowy (Załącznik nr 14 do SIWZ) Zamówienie podstawowe: 1. Gaśnica pianowa (x) 6dm3 AB, CPV 35110000-8 szt. 80; 2. Wąż hydrauliczny tłoczony Ø 25 - 20 m CPV 35110000-8 szt. 20; 3. Prądownica hydrauliczna 25 CPV 35110000-8 szt. 30; 4. Ubranie specjalne chroniące przed czynnikami chemicznymi (kombinezon gazoszczelny) 35110000-8 kpl. 2; 5. Drabina trzyprzęsłowa z podporami CPV 35110000-8 szt. 1; 6. Kamera termowizyjna CPV 35110000-8 szt. 2; 7. Zestaw plastrów do uszczelniania Mini lub równoważnych CPV 35110000-8 kpl. 1; 8. Mikrofonogłośnik MG-1 do radiotel. Motorola GP - 340/360 CPV 35110000-8 szt. 24; Zamówienie objęte prawem opcji: (Załącznik nr 14 do SIWZ) 1. Gaśnica pianowa (x) 6dm3 AB, CPV 35110000-8 szt. 60; 2. Gaśnica proszkowa (x) 6 kg ABC, CPV35110000-8 szt. 80; 3. Wąż pożarniczy tłoczony Ø 25 - 20 m CPV 35110000-8 szt. 20; 4. Prądownica hydrauliczna 25 CPV 35110000-8 szt. 20; 5. Ubranie specjalne chroniące przed czynnikami chemicznymi (kombinezon gazoszczelny) CPV 35110000-8 kpl. 2; 6. Drabina trzyprzęsłowa z podporami CPV 35110000-8 szt. 2; 7. Kamera termowizyjna CPV 35110000-8 szt. 2; 8. Zestaw plastrów do uszczelniania Mini lub równoważnych CPV 35110000-8 kpl. 1; 9. Mikrofonogłośnik MG-1 do radiotel. Matorola GP - 340/360 CPV 35110000-8 szt. 24; 10. Podkrzesywarka spalinowa CPV 35110000-8 szt. 3; 11. Platforma robocza składana CPV 35110000-8 szt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 zamówienia stanowi (Załącznik nr 12 do SIWZ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 zamówienia stanowi (Załącznik nr 13 do SIWZ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 zamówienia stanowi (Załącznik nr 14 do SIWZ)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 35110000-8


Dodatkowe kody CPV: 24951220-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Środki pianotwórcze (Załącznik nr 12 do SIWZ)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 158536.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KADIMEX S. A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wólczyńska 290
Kod pocztowy: 01-919
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170232.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170232.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170232.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Aparaty powietrzne i kaptury ucieczkowe (Załącznik nr 13 do SIWZ)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170731.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drager Safety Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Uniwersytecka 18
Kod pocztowy: 40-007
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175348.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175348.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 212544.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Sprzęt pożarniczy i przeciwpożarowy (Załącznik nr 14 do SIWZ)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) - Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej ofert lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne: W nin8iejszym postepowaniu wpłynęła jedna oferta, która przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia tj. 58 000,00 zł brutto. Oferta, która przedstawia najniższą cenę, złożona przez firmę SUPRON 3 Sp. z o. o. przewyższa tę kwotę o 9 908,30 zł. W związku z powyższym, ze względu na brak środków finansowych, Zamawiający unieważnia Część III postępowania.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.