eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż wyposażenia meblowego laboratoryjnego do pomieszczeń budynku D-2 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-13

Ogłoszenie nr 500193009-N-2018 z dnia 13-08-2018 r.

Politechnika Wrocławska: Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż wyposażenia meblowego laboratoryjnego do pomieszczeń budynku D-2 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582333-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500157446-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000, ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50370 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 202 182,32, e-mail bzp@pwr.edu.pl, faks 713 202 143.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.pwr.edu.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż wyposażenia meblowego laboratoryjnego do pomieszczeń budynku D-2 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/BZP/262/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia meblowego laboratoryjnego do pomieszczeń budynku D-2 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 9 we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę fabrycznie nowego, wolnego od wad prawnych i fizycznych wyposażenia meblowego laboratoryjnego, dostarczenie go do wskazanych pomieszczeń w budynku D-2 (304, 307, 308, 309, 310, 311 ,314 ,011, 324a, 325, 325 antresola) Politechniki Wrocławskiej oraz jego kompletny montaż wraz z wypoziomowaniem, ustabilizowaniem i właściwym zamocowaniem oraz przyłączeniem infrastrukturalnym - podłączenie do istniejącej instalacji wod-kan oraz elektrycznej (w tym dostarczenie wszystkich potrzebnych urządzeń i okablowania potrzebnych do podłączenia) w zakresie określonym w ust. 1. 2) utylizację opakowań po meblach. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z umową, SIWZ oraz z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki i przepisami BHP. Zamawiający nabywa własność dostarczonego wyposażenia z chwilą jego dostarczenia na teren budynku D-2, jednakże ryzyka związane z przypadkową utratą lub uszkodzeniem rzeczy przechodzą na Zamawiającego z chwilą ich bezwarunkowego odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ - wzór umowy. Wykonawca zapewni udzielenie gwarancji przez okres: minimum 36 miesięcy, Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji 2. Klasyfikacja wg kodu CPV: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne meble laboratoryjne 3. Termin realizacji Zamówienia wynosi: do 6 tygodni od podpisania umowy. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39180000-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 230631
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MATRIX INFRALAB SP. Z O.O SP. KOMANDYTOWA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. NOWOPOGAŃSKA 1
Kod pocztowy: 41-200
Miejscowość: SOSNOWIEC
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 259199.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221264.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 910000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.