To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-10
Ogłoszenie nr 500192558-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.
Gmina Czernica: "DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO
W DOBRZYKOWICACH - ETAP II WYPOSAŻENIE SZKOŁY w ramach projektu "Budowa szkoły w ramach zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach w Gminie Czernica" dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Woj. Dolnośląskiego na lata 2014 - 2020."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Budowa szkoły w ramach zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach w Gminie Czernica" dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Woj. Dolnośląskiego na lata 2014 - 2020."
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558395-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500120063-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czernica, Krajowy numer identyfikacyjny 931934986,
ul. ul. Kolejowa
3,
55-003
Czernica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 726 57 00, e-mail
czernica@czernica.pl, faks
71 726 57 00.
Adres strony internetowej (url): www.bip.czernica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W DOBRZYKOWICACH - ETAP II WYPOSAŻENIE SZKOŁY w ramach projektu "Budowa szkoły w ramach zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach w Gminie Czernica" dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Woj. Dolnośląskiego na lata 2014 - 2020."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MTP-OZR.271.2.17.2018.EZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzykowicach. - etap II wyposażenie szkoły. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 20 części: Wielkość i zakres dostawy opisano w Załączniku nr 7 do SIWZ. 1) Część I - Meble szkolne, 2) Część II - Rolety, 3) Część III - Instrumenty muzyczne, 4) Część IV - Multimedia, 5) Część V - Sprzęt RTV, 6) Część VI - Pomoce dydaktyczne, 7) Część VII - Sprzęt gospodarczy, 8) Część VIII - Aneksy kuchenne, 9) Część IX - Sprzęt komputerowy, 10) Część X - Pomoce dydaktyczne- przyroda, 11) Część XI - Pracownia przyrodnicza, 12) Część XII - Pracownie językowe, 13) Część XIII - Pracownie komputerowe, 14) Część XIV - Kserokopiarka, 15) Część XV - Drukarka 3D, 16) Część XVI - Stół demonstracyjny, 17) Część XVII - Szafki uczniowskie i wieszaki do przebieralni, 18) Część XVIII - Dygestorium, 19) Część XIX - Meble przedszkolne, 20) Cześć XX - Zabawki przedszkolne. Przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 7 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolną ilość części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39160000-1
Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39134000-0, 39150000-8, 39515410-2, 37310000-4, 32322000-6, 32320000-2, 39141000-2, 39713410-0, 42924740-8, 30213100-6, 30213300-8, 39162100-6, 39162200-7, 39290000-1, 37440000-4, 39162000-5, 39180000-7, 39134000-0, 39134000-0, 39180000-7, 38000000-5, 30232100-5, 39136000-4, 48900000-7, 48820000-2, 48820000-2, 48620000-0, 39141500-7, 39161000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I - Meble szkolne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
205268.27
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Handlowo - Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
235088.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Części II - ROLETY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
40232.52
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Kordia Blackout Designers
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31538.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III - INSRUMENTY MUZYCZNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
84612.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DecoMart Jan Nowacki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5535.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Części IV - MULTIMEDIA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
84612.40
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aktin Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72614.57
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część VI - POMOCE DYDAKTYCZNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41033.87
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47674.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część VII - SPRZĘT GOSPODARCZY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13480.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DecoMart Jan Nowacki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20049.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część VIII- ANEKSY KUCHENNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9089.28
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowo- Produkcyjne BISA s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10701
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część IX - SPRZĘT KOMPUTEROWY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Infus Katarzyna Fuśnik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
71881.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Część X - POMOCE DYDAKTYCZNE (PRZYRODA) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16260.16
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jangar Grażyna Gach
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20323.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Część XII- PRACOWNIE JEZYKOWE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17685.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aktin Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57822.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Część XIII - PRACOWNIE KOMPUTEROWE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17685.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Prodata sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
152027.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Cześć XIX- MEBLE PRZEDSZKOLNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18192.50
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16454.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Część XX- ZABAWKI PRZEDSZKOLNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6178.86
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5249.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część V - SPRZĘT RTV |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa prawna: - art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy Pzp w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty. Uzasadnienie I: Działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający - Gmina Czernica w dniu 19.06.2018 r. wezwał Wykonawcę: Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak Gorzeszów 19 58-405 Krzeszów do złożenia, wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty (oferta z dnia 05.06.2018 r.) potwierdzających spełnianie warunków w zakresie oferowanego wyposażenia. Do wyznaczonego przez Zamawiającego terminu na złożenie wyjaśnień to jest do dnia 22.06.2018 r. Wykonawca nie złożył wyjaśnień. Wobec powyższego, Zamawiający wyklucza Wykonawcę Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak na postawie art. 24 ust 1 pkt 12 ustawy Pzp i odrzucasz ofertę zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 2 tejże ustawy. Uzasadnienie II: Działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający - Gmina Czernica w dniu 26.06.2018 r. wezwał Wykonawcę: DecoMart Jan Nowacki, ul. Bolesława Chrobrego 32/167, 40-871 Katowice do złożenia, oświadczeń lub dokumentów dotyczących treści złożonej oferty (oferta z dnia 05.06.2018 r.) potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca DecoMart Jan Nowacki w terminie wskazanym w wezwaniu poinformował na piśmie Zamawiającego, iż z przyczyn zewnętrznych, niezależnych od Wykonawcy oferowany produkt nie jest już dostępny na rynku. Wobec powyższego, Zamawiający wyklucza Wykonawcę : DecoMart Jan Nowacki, ul. Bolesława Chrobrego 32/167, 40-871 Katowice na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12 ustawy Pzp i odrzucasz ofertę zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 2 tejże ustawy. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Część XI - pracownia przyrodnicza |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Oferty z najniższą ceną brutto przewyższają kwoty, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Część XVI - stół demonstracyjny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Oferty z najniższą ceną brutto przewyższają kwoty, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Część XIV - kserokopiarka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu o udzielenie zamówienia w terminie składania ofert tj. do dnia 05.06.2018 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Częścć XV - drukarka 3D, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu o udzielenie zamówienia w terminie składania ofert tj. do dnia 05.06.2018 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Część XVIII - dygestorium |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu o udzielenie zamówienia w terminie składania ofert tj. do dnia 05.06.2018 r. do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Część XVII - szafki uczniowskie i wieszaki do przebieralni. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy Pzp w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty. Działając na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający - Gmina Czernica w dniu 12.06.2018 r. wezwał Wykonawcę: In Time Wiesław Frąszczak, ul. Jana Matejki 7/B16,56-500 Syców do złożenia, wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty (oferta z dnia 05.06.2018 r.) potwierdzających spełnianie warunków w zakresie oferowanego wyposażenia w Części XVII - szafki uczniowskie i wieszaki do przebieralni. Zgodnie z Rozdziałem XII pkt 1.2.1. ppkt 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca obowiązany był wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zamówienie obejmujące swoim zakresem dostawę wyposażenia szatni w szafki i wieszaki do szkoły, odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w tej części. Z treści załączonych przez Wykonawcę referencji nie wynikało, że przedmiot zamówienia obejmuje dostawę szafek uczniowskich i wieszaków a jedynie krzesła obrotowe i stoliki komputerowe oraz meble do pracowni. Zamawiający na podstawie złożonych referencji nie miał możliwości określić i potwierdzić spełnianie warunków w zakresie zdolności technicznych i zawodowych. Do wyznaczonego przez Zamawiającego terminu na złożenie wyjaśnień to jest do dnia 18.06.2018 r. Wykonawca złożył dokumenty i wyjaśnienia, które nie spełniały postawionych przez Zamawiającego warunków zdolności technicznych i zawodowych. Wobec powyższego, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy In Time Wiesław Frąszczak, ul. Jana Matejki 7/B16,56-500 Syców. Jednocześnie Zamawiający zawiadamia, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia pn. . "DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W DOBRZYKOWICACH - ETAP II WYPOSAŻENIE SZKOŁY w ramach projektu "Budowa szkoły w ramach zespołu szkolno-przedszkolnego w Dobrzykowicach w Gminie Czernica" dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Woj. Dolnośląskiego na lata 2014 - 2020.", Część XVII - szafki uczniowskie i wieszaki do przebieralni. Uzasadnienie: Oferta z najniższą ceną tj. 270 941,94 zł brutto przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 77 510,91 zł brutto. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CZERNICA
- "Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach Chrząstawa Mała i Dobrzykowice w gminie Czernica."
- "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu gminy Czernica z podziałem na części"
- Bieżąca konserwacja jezdni dróg gminnych (remont cząstkowy - powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami "patcher") na terenie gminy Czernica
więcej: przetargi CZERNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa i montaż zabudowy meblowej laboratoryjnej w siedzibie G-PSK w Poznaniu
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.