eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Przebudowa i remont budynku warsztatów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łowiczu wraz budową kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn. "W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-10

Ogłoszenie nr 500192459-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.

Powiat Łowicki: Przebudowa i remont budynku warsztatów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łowiczu wraz budową kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn. "W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów", w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie, otrzymał wsparcie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4 Edukacja, Poddziałanie VII.4.1 Kształcenie zawodowe i ustawiczne.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574265-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Łowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 75014776800000, ul. ul. Stanisławskiego 30, 99400 Łowicz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 375 902, e-mail rip@powiatlowicki.pl, faks 468 375 015.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.lowicz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i remont budynku warsztatów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łowiczu wraz budową kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn. "W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.272.20.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont budynku warsztatów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Łowiczu wraz budową kanalizacji sanitarnej w ramach projektu pn. "W szkole jak w pracy - rozwój infrastruktury szkolnej kluczem podniesienia kwalifikacji zawodowych uczniów". 2. W ramach inwestycji należy wykonać: 2.1. adaptację części hali obrabiarek w budynku warsztatów szkolnych na pomieszczenia stacji kontroli pojazdów oraz sali obrabiarek numerycznych stanowiącą część pracowni mechatroniki znajdującej się w budynku dydaktycznym. 2.2. likwidację świetlików dachowych i zabudowę dachu, 2.3. wymianę instalacji wewnętrznych: elektrycznej oświetleniowej i gniazd, częściową wymianę instalacji c.o., budowę instalacji wod.-kan., 3. Rodzaje robót do wykonania m.in.: 3.1. roboty demontażowe (m.in. demontaż kanałów i urządzeń wentylacji wywiewnej, demontaż świetlików szklanych na konstrukcji stalowej, demontaż ślusarki drzwiowej i okiennej, demontaż grzejników, demontaż instalacji elektrycznej), 3.2. roboty rozbiórkowe (m.in. wyburzenie części ściany zewnętrznej w miejscu projektowanych wrót wjazdowych, rozbiórka podłóg w obrębie pomieszczeń objętych opracowaniem, przebicia instalacyjne i bruzdowania ścian), 3.3. roboty budowlane (m.in. wykonanie nadproża nad projektowanym wjazdem, wykonanie zabudowy pokrycia dachowego w otworach po świetlikach, wykonanie podłóg w pomieszczeniach: kompresorowni, sali obrabiarek i biurze stacji kontroli pojazdów, wykonanie fundamentów pod wewnętrzne ściany murowane, budowa ścian działowych murowanych i w technologii suchej zabudowy, naprawa i wykonanie nowych tynków w sali obrabiarek numerycznych, hali obrabiarek, kompresorowni i biurze stacji kontroli pojazdów, zamurowanie części otworów drzwiowych i okiennych, montaż ślusarki drzwiowej i okiennej wraz z podokiennikami zewnętrznymi), 3.4. roboty instalacyjne (m.in. wykonanie instalacji elektrycznej, teleinformatycznej, zimnej wody do projektowanej umywalki i złączki do węża, wykonanie pionowego odpływu w ścianie g-k z umywalki do gruntu z zakończeniem i zaślepieniem przed wpustem podłogowym, wykonanie instalacji co.), 3.5. roboty wykończeniowe i montażowe (montaż sufitu podwieszonego, wyrównanie i uzupełnienie ubytków i bruzd powierzchni ściennych, malowanie pom. sali obrabiarek numerycznych, hali obrabiarek w części objętej opracowaniem, biura i kompresorowni). 4. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu pracy - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty przygotowawcze, - roboty demontażowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty w zakresie nowych posadzek, - roboty związane z uzupełnieniem istniejących murów i zabudową dachu (po rozbiórce świetlików), - roboty murarskie - roboty związane z osadzeniem stolarki drzwiowej i okiennej wraz z przygotowaniem otworów, - roboty w zakresie wykonywania elementów suchej zabudowy, - roboty związane z wykonaniem okładzin ściennych i podłogowych, - roboty tynkarskie i malarskie wewnątrz pomieszczeń, - roboty instalacyjne (elektryczne i teleinformatyczne, sanitarne), - roboty w zakresie montażu elementów wyposażenia (m.in. parapety, sufity podwieszone).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45320000-6, 45262300-4, 45262310-7, 45432100-5, 45432210-9, 45421146-9, 45262522-6, 45410000-4, 45442100-8, 45421000-4, 45223100-7, 45421152-4, 45261210-9, 45232421-9, 45111200-0, 45232410-9, 45232423-3, 45255600-5, 45231300-8, 45300000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 180728.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "TOM-BUD" Tomasz Kuza
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bednary-Kolonia 58
Kod pocztowy: 99-416
Miejscowość: Nieborów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 200000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 200000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 200000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.