eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mosina › Budowa hali widowiskowo - sportowej przy ul. Krasickiego w Mosinie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-10

Ogłoszenie nr 500192274-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.

Mosina: Budowa hali widowiskowo - sportowej przy ul. Krasickiego w Mosinie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 41985 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 59643 - 2016, 55687 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 128653 - 2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mosina, Krajowy numer identyfikacyjny 63125862600000, ul. Pl. 20 Października 1, 62050 Mosina, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 109 500, e-mail inwestycje@mosina.wokiss.pl, faks 618 109 558.
Adres strony internetowej (url): www.mosina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa hali widowiskowo - sportowej przy ul. Krasickiego w Mosinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IK.271.11.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa hali widowiskowo - sportowej przy ul. Krasickiego w Mosinie. Budynek o następujących gabarytach: powierzchnia zabudowy - 2.814,00 m² powierzchnia użytkowa - 3.855,20 m² kubatura - 25.295,50 m³ wysokość - 11.85 m usytuowany w Mosinie przy ul. Krasickiego. Budynek będzie połączony z istniejącym budynkami szkoły za pomocą istniejących już łączników. Budynek to hala sportowa z możliwością organizowania imprez. Dodatkowo na piętrze znajdować się będzie cześć budynku, która może funkcjonować niezależnie. Zamawiający przewiduje limit finansowania zadania, zgodnie z limitem wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2016-2018: a)w 2016 r. - 1.000.000 zł b)w 2017 r. - 5.500.000 zł c)w 2018r. - pozostała kwota Roboty obejmują m. innymi następujący zakres prac : 1. Roboty ogólnobudowlane: 1.1 obsługa geodezyjna 1.1 roboty ziemne 1.2 fundamenty 1.3 ściany i stropy 1.4 dach konstrukcja i pokrycie 1.5 posadzki 1.6 ścianki działowe 1.7 tynki 1.8 okładziny wewnętrzne 1.9 malowanie pomieszczeń 1.10 ślusarka 1.11 stolarka otworowa 1.12 elewacje z ociepleniem 1.13 izolacja fundamentów 1.14 opierzenia, rynny , rury spustowe 1.15 wejścia do budynku, pochylnie dla niepełnosprawnych 2. Instalacje sanitarne 2.1 biały montaż 2.2 instalacja wodociągowa wraz z kompletem montażowym przyborów instalacyjnych 2.3 instalacja wodno- kanalizacyjna wraz z kompletem montażowym przyborów instalacyjnych 2.4 instalacja centralnego ogrzewania 2.5 instalacja gazowa 2.6 kotłownia ( opalana gazem ) 2.7 wentylacja mechaniczna 2.8 przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne, deszczowe 3. Instalacje elektryczne 3.1 instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne 3.2 instalacja oddymiania 3.3 instalacja odgromowa i wyrównawcza 3.4 instalacje komputerowe 3.5 instalacje sygnalizacyjne i przyzywowe 3.6 instalacja dzwonkowa 3.7 tablica wyników i instalacja nagłośnienia 3.8 okablowanie strukturalne 4. Roboty drogowe 4.1 drogi, parkingi 4.2 zieleń 5. Instalacje alarmowe i monitoringu 6. Wyposażenie 6.1 ściany kurtynowe z mechanizmem przesuwnym 6.2 kosze do koszykówki 6.3 siatki i słupki do siatkówki 6.4 lina wspinaczkowa z konstrukcją 6.5 drabinki 6.6 bramki do piłki ręcznej 6.7 gniazda do słupków 6.8 siatki - pilkochwyty 6.9 tablica wyników 6.10 winda o napędzie elektrycznym 6.11 urządzenie do monitorowania konstrukcji sali 6.12 klapa ppoż z automatycznym sterowaniem Szczegółowy opis przedmiotu oraz integralną część zamówienia stanowią załączniki zawierające : - Przedmiary robót - zał. nr 8 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - budowlana i wykonawcza - zał. nr 10 do SIWZ UWAGI: -Na podstawie wszystkich w/w dokumentów należy dokonać wyceny całości prac, które są niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. -Wskazana wizja lokalna Oferenta w miejscu przyszłego placu budowy oraz na istniejącym obiekcie szkolnym, do którego będzie przyłączona hala. Oferent zobowiązany jest w ramach realizowanego zadania do: -Zabezpieczenia placu budowy odpowiednim ogrodzeniem oraz oświetlenia i oznakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami -Zapewnienia dojazdu sprzętu budowlanego na plac budowy, odpowiednio oznakowanego -Zapewnienia pomieszczenia do narad z przedstawicielami Inwestora i Projektantami wyposażonego w instalację elektryczną, c.o. i meble biurowe -Oznakowania ewakuacyjne i p.poż zgodnie z obowiązującymi przepisami całego obiektu oraz terenu objętego zakresem -Opracowania szczegółowego harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego -Uporządkowania terenu objętego inwestycją po zakończeniu prac i doprowadzenie do stanu pierwotnego -Wykonania pomiarów, prób i sprawdzeń wszystkich wykonanych instalacji i urządzeń potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego a)Przeprowadzenia wszystkich niezbędnych odbiorów i uzgodnień, w tym uzyskanie pozytywnego badania wody ( wykonywania badania aż do skutku), odbioru kotłowni przez Dozór Techniczny oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie ; b)Opracowania świadectwa energetycznego c)Opracowania dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach


II.4) Główny kod CPV: 45212222-8
Dodatkowe kody CPV:

45231300-8,

45233120-6,

45311000-0,

45312000-7,

45331100-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
23 miesiące od daty podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana wysokości wynagrodzenia wykonawcy. Było: 10.639.376,99 zł, jest: 10.743.647,83 zł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zawarcie Aneksu jest konieczne z uwagi na: 1) nawiązanie do drzwi zastosowanych już wcześniej w budynku szkolnym, powiązanym bezpośrednio z budynkiem hali. Ponadto ościeżnice metalowe są trwalsze od drewnianych w bezpośrednim użytkowaniu a drzwi są dużo bardziej odporne na częste urazy mechaniczne. 2) zmianę normatywnych parametrów - w projekcie przewidziano wychodzące z użycia lampy sodowe o natężeniu 300 LUXÓW. Zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami wymagane jest minimum 500 LUKSÓW na sali głównej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.