To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-10
Ogłoszenie nr 500191974-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.
Gmina Miejska Lidzbark Warmiński: Realizacja projektu: "Zabezpieczenie murów obronnych",
w ramach zadania pn.: Renowacja murów obronnych ul. Dębowa i Plac Kościelny.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt: "Zabezpieczenie murów obronnych" współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8 - "Obszary wymagające rewitalizacji", Działanie 8.1 - "Rewitalizacja obszarów miejskich", na podstawie umowy o dofinansowanie Nr RPWM.08.01.00-28-0028/17-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562137-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejska Lidzbark Warmiński, Krajowy numer identyfikacyjny 51074350000000,
ul. ul. A. Świętochowskiego
14,
11100
Lidzbark Warmiński, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 678 500, e-mail
zamowienia@lidzbarkwarminski.pl, faks
897 672 303.
Adres strony internetowej (url): http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja projektu: "Zabezpieczenie murów obronnych", w ramach zadania pn.: Renowacja murów obronnych ul. Dębowa i Plac Kościelny.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GKI.271.18.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu: "Zabezpieczenie murów obronnych", w ramach zadania pn.: Renowacja murów obronnych ul. Dębowa i Plac Kościelny. Projekt realizowany będzie w Lidzbarku Warmińskim na odcinkach murów obronnych znajdujących się przy ulicy Dębowej oraz przy Placu Kościelnym. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze przed rozpoczęciem właściwych prac; 2) remont muru przy ul. Dębowej, w zakres którego wchodzi: - przemurowanie i odbudowa fragmentów muru, - uzupełnienie ubytków i spoin, - naprawa spękań lica muru, - wymiana betonowych czap zwieńczenia muru na ceglane, - usunięcie zieleni, - wykonanie opaski z kostki kamiennej wzdłuż podstawy muru 3) remont muru przy Placu Kościelnym, w zakres którego wchodzi: - przemurowanie i odbudowa fragmentów muru, - uzupełnienie ubytków i spoin, - naprawa spękań lica muru, - naprawa i uzupełnienie ceglanych zwieńczeń muru, - rozebranie i ponowne wymurowanie zawalonego i zniszczonego odcinka muru ze wzmocnieniem konstrukcji fundamentu, - odbudowa zawalonej drogi kościelnej, - wykonanie odwodnienia liniowego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie pozostałych robót budowlanych, określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Teren inwestycji objęty jest prawną ochroną konserwatorską, w oparciu o art. 7 pkt 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na podstawie decyzji WKZ z dnia 17.12.1957 r. wpisującego założenie urbanistyczne starego miasta w Lidzbarku Warmińskim do rejestru zabytków nieruchomych oraz na podstawie decyzji z dnia 29.06.1992 r. wpisującej nawarstwienia kulturowe starego miasta Lidzbarka Warmińskiego oraz zamku biskupów warmińskich do rejestru zabytków. Teren inwestycji i obiekty tam usytuowane, znajdują się w strefie "A" ochrony konserwatorskiej i strefie "W" ochrony archeologicznej. Teren inwestycji został przebadany pod względem archeologicznym. Zamawiający posiada dokumentację z przeprowadzonych badań archeologicznych dotyczącą przebadanego terenu. Zgodnie z pozwoleniami Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 114/2018 z dnia 31.01.2018 roku oraz nr 196/2018 z dnia 05.03.2018 roku - prace ziemne na obszarze historycznego układu urbanistycznego Lidzbarka Warmińskiego, muszą być prowadzone pod stałym nadzorem archeologicznym. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) umową; 2) z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z harmonogramem rzeczowo - finansowym; 3) obowiązującymi przepisami prawa i normami; 4) SIWZ; 5) należytą starannością, z aktualną, posiadaną najnowszą wiedzą techniczną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zasadami doświadczenia zawodowego; 6) z warunkami określonymi w pozwoleniach na budowę oraz w pozwoleniach wydanych przez Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 6. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 108, z późn. zm.). 7. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 4 pkt ustawy Pzp, określa wymagania związane z realizacją niniejszego zamówienia, polegające na obowiązku zatrudnienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej w pełnym wymiarze czasu pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1065, z późn. zm.). 8. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a i art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały określone w części XX specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach robót, opisano wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia przez wskazanie znaków towarowych lub patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to w odniesieniu do tych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych lub urządzeń, pod warunkiem: 1) zastosowania wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane lub materiały budowlane wskazane w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w przedmiarach robót, 2) wykazania, że zastosowane wyroby budowlane lub materiały budowlane spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te wyroby budowlane lub materiały budowlane lub urządzenia. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych wyrobów budowlanych lub materiałów budowlanych, spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Wymagania dotyczące robót: 1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, przepisami bhp, ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektorów nadzoru inwestorskiego i zaleceniami i wskazówkami Zamawiającego; 2) roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ; 3) wszystkie materiały lub wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia, muszą być w I gatunku jakościowym i wymiarowym oraz muszą posiadać atesty lub aprobaty lub inne dokumenty wymagane prawem budowlanym oraz innymi obowiązującymi przepisami; 4) ww. dokumenty (atesty, aprobaty, itp.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu na każde jego żądanie. Za koordynację dostaw materiałów, wyrobów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialny jest Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45320000-6, 45100000-8, 45110000-1, 45111200-0, 45220000-5, 45232410-9, 45233140-2, 45112710-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
904356.38
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARS RESTAURO Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1112944.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.