eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja obiektówinstalacji elektrycznej i słaboprądowej wraz z pracami towarzyszącymi - etap 2.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-08-10

Ogłoszenie nr 500191961-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.

Gliwice: Modernizacja obiektów: instalacji elektrycznej i słaboprądowej wraz z pracami towarzyszącymi - etap 2.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520943-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500049238-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500070435-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 41, Krajowy numer identyfikacyjny 72133700000, ul. ul. Kormoranów 23, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 322 341, e-mail sp41-gliwice@oswiata.org.pl, faks 322 322 341.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja obiektów: instalacji elektrycznej i słaboprądowej wraz z pracami towarzyszącymi - etap 2.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SP41.26.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją instalacji elektrycznej i wykonaniem prac towarzyszących - 2 etap robót 2. Informacja o zakresie prac wykonanych w 1 etapie: Pierwszy etap obejmował wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących : - Montaż rozdzielni, wykonanie zasilania rozdzielni, wykonanie oświetlenia klatek schodowych, wykonanie instalacji dzwonkowych - Instalacje w piwnicy, w tym prace elektryczne: dla układu do podwyższenia ciśnienia w instalacji hydrantowej, pomieszczenia hydrofotru, pomieszczenia przyłącza wodomierzowego - część budowlana -piwnica - prace towarzyszące budowlane, w tym: wymiana drzwi wejściowych na parterze, prace malarskie, uzupełniające malowanie pomieszczeń, uzupełnienie okładzin ściennych, posadzek, uzupełnienie tynków, itp.. Szczegóły wykonawstwa robót pierwszego etapu - dokumentacja powykonawcza - załącznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) 3. Informacja o zakresie prac planowanych do wykonania w 2 etapie (objętych niniejszym postepowaniem przetargowym): a) wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących - dla kondygnacji parteru: Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 3000 złotych brutto, - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - w przypadkach tego wymagających Wykonawca zapewni zasilanie budynku z agregatu prądotwórczego, - w przypadkach tego wymagających Wykonawca zapewni dostęp do internetu, - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - wyniesienie mebli i wyposażenia ponowne wniesienie, zabezpieczenie folią, - wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie gotowe do użytkowania), - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, w tym źródła światła, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, w tym odbiory operatora systemu dystrybucji/sprzedaży energii elektrycznej, - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., w tym koszty operatora systemu dystrybucji/sprzedaży energii elektrycznej, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - wykona tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzętowe oraz zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki, - do usuwania gruzu zastosuje specjalny rękaw, rynnę, - wykonana wydzielenia strefy robót - śluzy, przepierzenia, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany, - wyłoży kabale, przewody instalacji silnoprądowych i słaboprądowych z odpowiednim zapasem na potrzeby dalszy etapów robót, - wykona połączenia istniejących instalacji do nowych tablic elektrycznych, - wykona nowe połączenia dla osprzętu w nowych tablicach elektrycznych, - zabezpieczy złom z demontażu, przewiezie komisyjnie złom do punktu skupu i niezwłocznie przekaże Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający odbiór złomu przez skup złomu w celu wystawienia faktury przez Zamawiającego na odbiorcę złomu. - sporządzi dokumentacje powykonawczą a wersji papierowej i elektronicznej (Adobe Reader i edytowalnej) analogicznie jak dla 1 etapu robót Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 18.00. d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki e) wykonawca winien uwzględnić fakt współpracy z innym wykonawcą robót danej części zamówienia


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45400000-1,

45311100-1,

45311200-2,

45314000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin wykonania umowy: Termin rozpoczęcia robót Strony ustalają na dzień: 25.06.2018 r. Termin zakończenia prac: 24.08.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Modernizacja obiektów: instalacji elektrycznej i słaboprądowej wraz z pracami towarzyszącymi - etap 2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

HELEN-EL Helena Gregulska , , ul. Warszawska 8/1 , 44-100, Gliwice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 371960.52 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie robót dodatkowych dla modernizacji instalacji elektrycznej i słaboprądowej wraz z pracami towarzyszącymi. Termin zakończenia przedmiotu umowy: 24.08.2018 r. Wynagrodzenie za przedmiotu zamówienia strony ustalają na kwotę 11860,20/9642,44 złotych netto/brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością wykonania robót nieujętych w zakresie umowy zawartej w dniu 23.03.2018 r., niemożliwych do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania, na podstawie protokołu konieczności, kosztorysu ofertowego oraz wzajemnego porozumienia stron, w oparciu o paragraf 12 ust. 2 pkt 11) umowy

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.