eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › "Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-10

Ogłoszenie nr 500191918-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu: "Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574934-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. pl. Medyków 1, 41200 Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 3682012, 3682449, e-mail zam.publ@wss5.pl, faks (032) 368 20 12.
Adres strony internetowej (url): www.wss5.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

46/PNP/SW/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Usługa wykonania przeglądów aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 im św. Barbary w Sosnowcu" , w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie ze standardami jakościowymi określonymi w zaleceniach producenta wymaganych w trakcie wykonania przeglądów. Wykonawca zobligowany jest skalkulować koszty dojazdu roboczogodziny oraz koszty materiałowe celem prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Defibrylator LIFEPAK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1320.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agata Banderek-Borowczak Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Moniuszki 15 lok. 45
Kod pocztowy: 31-523
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1623.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1623.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1623.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: respirator transportowy MEDUMAT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 220.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agata Banderek-Borowczak Centrum Kształcenia i Konsultacji ResQ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Moniuszki 15 lok. 45
Kod pocztowy: 31-523
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 270.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 270.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: fakoemulsyfikator ALCON

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: fakomeulsyfikator BAUSCH&LOMB

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2760.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Optotech Medical Sp. z o. o., Sp. K
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Barbary 18
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Wieliczka
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3394.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3394.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3394.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: kardiostymulatory MEDTRONIC

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: kardiostymulatory ITAM

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: lasery okulistyczne ZEISS

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: zestaw do elektrofizjologii ST. JUDE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: holtery RR BTL

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: spirometr MES

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Vaporyzatory MIETEK

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Tonometr aplanacyjny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: strzykawki automatyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: aparaty/pompy do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAQUET POLSKA Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Osmańska 14
Kod pocztowy: 02-823
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7872.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7872.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7872.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: diatermia ARTHROCARE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: aparat EEG

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: aparat EMG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1830.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Meden - Inmed Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wenedów 2
Kod pocztowy: 75-847
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2250.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2250.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2250.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: komory laminarne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: myjnie endoskopowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1900.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2337.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2337.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2337.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: zestaw holterowski (6 x EKG, 1 x RR)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: mikroskopy operacyjne Zeiss

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postepowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty (...) niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: sprzęt firmy NUNAIR z Banku Tkanek i Komórek

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: aparat do monitoringu śródoperacynego ISIS INOMED

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: aparat USG Philips

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

- unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 25

NAZWA: aparaty USG GE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1980.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALTHEA POLSKA Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bielska 49
Kod pocztowy: 43-190
Miejscowość: Mikołów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2435.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2435.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2435.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 26

NAZWA: aparaty USG BK Medical

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1940.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Varimed Sp. z o. o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Śląskich 5
Kod pocztowy: 53-332
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2386.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2386.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3745.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 27

NAZWA: diatermia chirurgiczna z nożem wodnym i ssakiem firmy ERBE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 28

NAZWA: diatermia chirurgiczna z generatorem USG firmy OLYMPUS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 875.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OLYMPUS POLSKA Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Suwak 3
Kod pocztowy: 02-676
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1076.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1076.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1076.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 29

NAZWA: mikroskop konfokalny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 30

NAZWA: USG wewnątrznaczyniowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 31

NAZWA: tonometr śródoperacyjny RICHTER

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 380.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Optotech Medical Sp. z o. o., Sp. K
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Barbary 18
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Wieliczka
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 467.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 467.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 467.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 32

NAZWA: unit laryngologiczny

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 33

NAZWA: densytometr GE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1980.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ge Medical Systems Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wołoska 9
Kod pocztowy: 02-583
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2435.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2435.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2435.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 34

NAZWA: mikroskop operacyjny, laryngologiczny LEICA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postepowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty (...) niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 35

NAZWA: diatermia chirurgiczna RF MICROMED

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 36

NAZWA: laser holmowy AURIGA QI

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 37

NAZWA: stacja uzdatniania wody GAMBRO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11300.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTROFILTR S.C
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Sporyska 42
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13899.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13899.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29852.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 38

NAZWA: aparaty do hemodializy i filtracji BRAUN

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 39

NAZWA: aparat do badań urodynamicznych DELPHIS

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 40

NAZWA: lodówko-zamrażalki SANYO

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 41

NAZWA: mikroskop endotelialny KONAN

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 42

NAZWA: lampa szczelinowa, ręczna KEELER

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 43

NAZWA: mikrokeratometr MORIA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 44

NAZWA: mikroskop operacyjnym, neurochirurgiczny MOLLER WEDEL

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postepowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty (...) niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 45

NAZWA: Aparaty OCT OPTOVUE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 46

NAZWA: aparaty OCT Casia Tomey

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 47

NAZWA: autorefraktometr WASCA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 48

NAZWA: biometr optyczny NIDEK

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 49

NAZWA: USG okulistyczne AVISO

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 50

NAZWA: funduskamera Topcon

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 51

NAZWA: mikroskop endotelialny TOPCON

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 52

NAZWA: mikroskop endotelialny KONAN

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 53

NAZWA: Autorefraktometr

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 54

NAZWA: topograf rogówkowy ATLAS ZEISS

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 55

NAZWA: perymetr kompuretowy Zeiss

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 56

NAZWA: Pachymetr

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 57

NAZWA: unity stomatologiczne DIPCOMAT

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 58

NAZWA: stoły operacyjne Berchtold

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. [...] "nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu" [...].

CZĘŚĆ NR: 59

NAZWA: aparatura firmy DRAGER (aparaty do znieczulenia, kardiomonitory, przystawki SCIO, respiratory)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56414.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dräger Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sułkowskiego 18a
Kod pocztowy: 85-655
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69390.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69390.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69390.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.