eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zagospodarowanie terenu przy ul. Rybitwy, Zimorodka, Kormoranów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-10

Ogłoszenie nr 500191680-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych: Zagospodarowanie terenu przy ul. Rybitwy, Zimorodka, Kormoranów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574686-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000, ul. Ul. Zwycięstwa 21, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 238 55 30, e-mail za@um.gliwice.pl, faks 32 238 55 27.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu przy ul. Rybitwy, Zimorodka, Kormoranów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZA.271.71.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania "Zagospodarowanie terenu przy ul. Rybitwy, Zimorodka, Kormoranów". Zakres zadania obejmuje: 1) remont parkingu dla samochodów osobowych 2) wykonanie chodników 3) wykonanie schodów terenowych 4) wykonanie przebudowy zjazdów publicznych 5) wykonanie odwodnienia parkingu 6) wykonanie przebudowy odcinka sieci wodociągowej 7) wykonanie oświetlenia zewnętrznego parkingu oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania. Szczegółowy zakres prac objęty przedmiotem zamówienia został opisany: a) we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) b) w decyzji o pozwoleniu na budowę nr 421/2018 z dnia 20.03.2018 r. c) w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót sporządzonej przez firmę Venit Ewa Przybył, Dariusz Zboiński ul. Górnych Wałów 27/4, 44-100 Gliwice: - "Remont parkingu przy ul. Rybitwy, Zimorodka, Kormoranów" - "Remont chodników w rejonie ul. Rybitwy w Gliwicach" - "Budowa instalacji oświetlenia terenu przy ul. Rybitwy w Gliwicach" - "Przebudowa odcinka sieci wodociągowej przy ul. Rybitwy w Gliwicach" - "Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej przy ul. Rybitwy w Gliwicach" d) zgodach na dysponowanie terenem wydanych przez: - Spółdzielnię Mieszkaniową "Sikornik", ul. Perkoza 12, 44-114 Gliwice - Termo Projekt - Robert Musztyfaga, ul. Zawiszy Czarnego 18/14, 44-100 Gliwice UWAGA 1) Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez wykonawcę. 2) Zarządcą nieruchomości przy ul. Zimorodka 13-15-17 na działce nr 682 obręb Sikornik jest Termo Projekt - Robert Musztyfaga ul. Zawiszy Czarnego 18/14, 44-100 Gliwice a użytkownikiem wieczystym na działce 681 obręb Sikornik jest Spółdzielnia Mieszkaniowa Sikornik ul. Perkoza 12, 44-114 Gliwice. Wykonawca na 3 dni robocze przed rozpoczęciem robót na wyżej wymienionych działkach powiadomi pisemnie o tym fakcie: zamawiającego, zarządcę oraz użytkownika nieruchomości. Wykonawca za protokołem w obecności zamawiającego przejmie od zarządcy i użytkownika teren budowy na wyżej wymienionych działkach. 3) Wykonawca zawrze porozumienie z użytkownikami terenu, których właścicielem nie jest Zamawiający w zakresie przestrzegania przepisów p.poż. i BHP a po zakończeniu robót pozyska pisemne potwierdzenie Właścicieli, że ich teren został uporządkowany i przywrócony do stanu pierwotnego (przywrócenie do stanu pierwotnego nie dotyczy zmian polegających na realizacji przedmiotowego zadania) 4) W trakcie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie utrzymywać drogi dojazdowe i chodniki w czystości 5) Wszystkie istniejące elementy małej architektury takie jak ławki, śmietniki, tablice ogłoszeniowe oraz pozostałe należy po zakończeniu robót doprowadzić do stanu pierwotnego. Uszkodzone przez Wykonawcę w trakcie trwania zadania elementy małej architektury należy wymienić na koszt Wykonawcy w ramach niniejszego zadania 6) Prace w pobliżu czynnych urządzeń należy prowadzić pod nadzorem branżowym 7) Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych wystąpi o pełnienie nadzoru branżowego zgodnie z warunkami stanowiącymi załącznik do niniejszego postępowania przetargowego 8) W przypadku uszkodzenia systemów korzeniowych drzew nie przeznaczonych do wycinki wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za utrzymanie żywotności uszkodzonych drzew przez okres 3 lat od daty zakończenia prac 9) Po zakończeniu robót teren należy przywrócić do stanu pierwotnego, obowiązek przywrócenia terenu do stanu pierwotnego nie dotyczy zmian polegających na realizacji przedmiotowego zadania. Dla terenów, o których mowa w pkt 2 wykonawca pozyska pisemne potwierdzenie właścicieli, że ich teren został przywrócony do stanu pierwotnego i nie zgłaszają żadnych uwag w tym zakresie. 10) Obowiązkowe jest prowadzenie dziennika budowy jako dokumentu budowy z realizacji zadania. Dla elementów, dla których roboty nie będą realizowane na podstawie pozwolenia na budowę Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik prowadzenia robót, które będą traktowane analogicznie jak dziennik budowy. Wymagany termin gwarancji: min 36 max 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin gwarancji ma być równy terminowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: min. 36 max 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin rękojmi ma być równy terminowi gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45342000-6, 45111200-0, 45233200-1, 45100000-8, 45230000-8, 45111000-8, 45112000-5, 45200000-9, 45300000-0, 45310000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45315300-1, 45315600-4, 45316110-9, 45316100-6, 45317000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 751872.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROTECH sp. z o.o.
Email wykonawcy: eurotech.biuro@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Hagera 41
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1164596.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1164596.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1180000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.