eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zembrzyce › DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY ZEMBRZYCE W ROKU SZKOLNYM 2018/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-10

Ogłoszenie nr 500191376-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.

Centrum Obsługi Szkół w Zembrzycach: DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY ZEMBRZYCE W ROKU SZKOLNYM 2018/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589090-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Obsługi Szkół w Zembrzycach, Krajowy numer identyfikacyjny 35689176000000, ul. Zembrzyce 540, 34-210 Zembrzyce, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 874 67 32, e-mail biuro@coszembrzyce.pl, faks 33 8770700.
Adres strony internetowej (url): www.zembrzyce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY ZEMBRZYCE W ROKU SZKOLNYM 2018/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

COS.271.II.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz 11 uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Zembrzyce wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu uczniów do i ze szkoły na trasie liczącej około 100 km dziennie (od pon.- pt.), w tym: - 4 dzieci na trasie A - do Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno-Wychowawczego w Juszczynie Filia w Tarnawie Górnej 61, 34-210 Zembrzyce, godzina rozpoczęcia zajęć 7.30 - przywóz na godz.7.20, odbiór 14.30, szacunkowa liczba kilometrów dziennie 50 km, szacunkowa liczba tygodni nauki - 46; - 7 dzieci na trasie B - do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Makowie Podhalańskim, ul. Moniuszki 1, 34-220 Maków Podhalański, godzina rozpoczęcia zajęć 8.00 - przywóz na godz. 7.55, odbiór ok. godz. 14.00, szacunkowa liczba kilometrów dziennie 50 km, szacunkowa liczba tygodni nauki - 36; wg harmonogramu zał. Nr 3 do SIWZ w terminach: - trasa A - Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno Wychowawczy w Juszczynie, Filia w Tarnawie Górnej - od 03.09.2018r. do 31.07.2019 r. - trasa B - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Makowie Podhalańskim - od 03.09.2018r. do 21.06.2019r. 3.2 Wymagania dotyczące sposobu realizacji zmówienia a) dzieci powinny być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby mogły punktualnie rozpocząć zajęcia, zgodnie z obowiązującym je planem, b) dokładne godziny dowozu i odwozu uczniów uzależnione są od ich rozkładu zajęć i mogą ulec zmianie, c) odbiór uczniów z domu pod wskazanymi adresami zgodnie z załącznikiem nr 3 - godziny odbioru ustala Zamawiający, d) zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: - przebiegu trasy, co uzależnione jest od obecności przewożonego ucznia, a tym samym dostosowanie trasy do najkrótszej, - ilości uczniów niepełnosprawnych objętych przewozem, w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy. e) wykonawca samodzielnie ustali najkrótszą trasę dowozu dzieci i przedłożyć ją do akceptacji Zamawiającego, f) w przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, g) z uwagi na częściowo teren górzysty trasy w okresie zimowym samochód winien być wyposażony w odpowiednie ogumienie oraz bezwzględnie ogrzewany. 3.3. Wykaz miejsc, z których będą odbierane dzieci stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wśród dzieci nie ma osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim wobec tego zamawiający dopuszcza realizację usługi samochodami osobowymi spełniającymi warunki przewozu osób w tym dzieci. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z wykorzystaniem środków transportowych własnych i odpowiadających wymogom określonym w ustawie o transporcie. Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 3.4. Wykonawca w czasie przewozu dzieci ( zarówno przy dowozie, jak i odwozie) musi zapewnić im opiekę osób, które przyjmą na siebie pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Opieka nad dziećmi musi być sprawowana przez cały czas przewozu, tj. od miejsca zamieszkania do szkoły/placówki oświatowej i ze szkoły/placówki oświatowej do miejsca zamieszkania. Do zadań opiekuna należy: a) Zapewnienie bezpieczeństwa i pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniów niepełnosprawnych z pojazdu oraz w pojeździe, b) Doprowadzanie uczniów niepełnosprawnych z pojazdu do ośrodka, przekazanie opieki nad nim wychowawcy, c) Odbieranie ucznia niepełnosprawnego spod opieki wychowawców i doprowadzenie go do pojazdu, d) Przekazanie uczniów rodzicom. e) W przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Zamawiającego i przewoźnika o tym fakcie. Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego o każdorazowej zmianie opiekunów lub kierowców, np. w przypadku dłuższej choroby. 3.5. Koszt dojazdów do i od miejsca garażowania pojazdu do miejsca wykonywania usług musi być wkalkulowany w cenę, w którym dowieziono i odwieziono uczniów. 3.6. Przed przystąpieniem do wyceny usług, wykonawca ma obowiązek zdobyć niezbędne informacje dotyczące realizacji usług oraz dokonać szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia. 3.7. W przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, nie później niż w ciągu 60 min. od powstania awarii, w taki sposób aby nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj: a/ utrzymywać w czystości i porządku pojazdy b/ przestrzegać przepisy P. Poż. i BHP c/ ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia d/ pojazd powinien być oznaczony według przepisów prawa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79950.00
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Józef Wątroba Firma Handlowo Usługowa "BESKID BUS"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krzeszów 109a
Kod pocztowy: 34-206
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67650.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 58220.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110495.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.