To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-09
Ogłoszenie nr 500191269-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie: Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (POWTÓRKA).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553634-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500110057-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 810733454,
ul. Jagiellońska
44,
70-382
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914329500, e-mail
ryczek@spzozmswia.szczecin.pl, faks
914329501.
Adres strony internetowej (url): www.spzozmswia.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów jednorazowego użytku dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (POWTÓRKA).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):29/2018.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 "Szczegółowa oferta cenowa" do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości wskazane w Załączniku nr 2 "Szczegółowa oferta cenowa" zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości te zostały podane po to, aby ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do momentu wyczerpania ogólnej wartości cenowej danego Pakietu wynikającej z oferty Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV: 33194120-3, 33141000-0, 33162000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - kaseta do oznaczeń GEM |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowej procedurze w zakresie Pakietu nr 1 nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - strzykawki heparynizowane |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowej procedurze w zakresie Pakietów nr 2 nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - ustnik |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowej procedurze w zakresie Pakietu nr 3 nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Uszczelki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowej procedurze w zakresie Pakietu nr 4 cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Akcesoria pielęgnacyjne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowej procedurze w zakresie Pakietu nr 5 nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Paski testowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowej procedurze w zakresie Pakietu nr 6 nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Worek do ekstrakcji preparatów z samorozprężającą obręczą |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13888.89
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMS Innovative Medical Solutions Bednarczyk Nowak sp. j.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15384.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla 75 osób, w ramach projektu pn. Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Ekskluzja osób z niepełnosprawnościami"
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynków przy ul. Małopolskiej i ul. Krasińskiego będących własnością Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- TP- 18/24 Usługa sterylizacji i konserwacji narzędzi, sprzętu medycznego, bielizny szpitalnej, materiału opatrunkowego wraz z usługą transportu.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Organizacja cyklu 3 plenerowych wydarzeń Biznes Camp 2024"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń i zestawów jednorazowych, materiałów medycznych do tlenoterapii oraz bielizny i pościeli jednorazowego użytku.
- Dostawy implantów i instrumentów stomatologicznych dla Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- Dostawy: zestawów do zamykania nieprawidłowej komunikacji wewnątrzsercowej do ubytków typu: PFO, ASD II, cewników prowadzących do angioplastyki wieńcowej z dostępu promieniowego bez użycia ...
- Dostawa leków
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.