eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Modernizacja lokalu w Przychodni Zdrowia w Słubicach w celu utworzenia Domu Dziennego Pobytu Senior+

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-09

Ogłoszenie nr 500190902-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.

Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe: Modernizacja lokalu w Przychodni Zdrowia w Słubicach w celu utworzenia Domu Dziennego Pobytu Senior+

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578695-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 21046695400000, ul. ul. Piłsudskiego 20, 69100 Słubice, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7592019, 7592010, e-mail b.chowaniec@powiatslubicki.pl, faks 0-95 7592011.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja lokalu w Przychodni Zdrowia w Słubicach w celu utworzenia Domu Dziennego Pobytu Senior+

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.1.19.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dot. zadania pn.: Modernizacja lokalu w Przychodni Zdrowia w Słubicach w celu utworzenia Domu Dziennego Pobytu Senior+. Zadanie jest: 1) realizowane w ramach projektu współfinansowanego z Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO "SENIOR+" NA LATA 2015-2020 EDYCJA 2018 oraz 2) współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz przy udziale Samorządu Województwa Lubuskiego. Roboty budowlane będące w zakresie przedmiotu zamówienia obejmują m. in.: a) demontaż istniejącej instalacji wod-kan do istniejących pionów, b) demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, c) rozebranie części ścianek działowych, d) demontaż 12 szt. drzwi wewnętrznych wraz z wykuciem ościeżnic, e) zamurowanie trzech otworów w ścianach, f) skucie uszkodzonych i luźno związanych z podłożem tynków g) skucie istniejących posadzek, h) skucie ze ścian i posadzek płytek ceramicznych, i) wykucie jednego otworu wejściowego w ścianie wewnętrznej, j) wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilanej z istniejącej tablicy głównej budynku, k) wykonanie nowej instalacji wod - kan z włączeniem do istniejących pionów, l) wyłożenie ścian w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych płytkami m) wykonanie podkładów wygładzających, ułożenie podłóg z wykładziny PCV i płytek n) postawienie nowych ścianek działowych z płyty g-k o) wymian drzwi wejściowych do lokalu, p) szpachlowanie nierówności ścian i sufitów, q) wymiana dwóch okien, r) ułożenie podłóg z wykładziny PCV i płytek, s) malowanie ścian i sufitów, t) montaż nowego oświetlenia LED, u) montaż instalacji teletechnicznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają (poza niniejszą SIWZ): Opis techniczny, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące odpowiednio załączniki Nr 7, 8 i 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-1, 45262410-8, 45421100-5, 45421000-4, 45431200-9, 45442100-8, 45315600-4, 45315600-4, 45410000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 302049.98
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa KARTECH
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul Polna 7D
Kod pocztowy: 69-110
Miejscowość: Kowalów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 383310.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 383310.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 383310.72
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.