eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Innowacyjne przedszkole miejscem wszechstronnego rozwoju przedszkolaka na terenie Miasta i Gminy Szczawnica - pomoce dydaktyczne, meble i sprzęt TIK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-09

Ogłoszenie nr 500190356-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.

Miasto i Gmina Szczawnica: Innowacyjne przedszkole miejscem wszechstronnego rozwoju przedszkolaka na terenie Miasta i Gminy Szczawnica - pomoce dydaktyczne, meble i sprzęt TIK

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt Innowacyjne przedszkole miejscem wszechstronnego rozwoju przedszkolaka na terenie Miasta i Gminy Szczawnica współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580364-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto i Gmina Szczawnica, Krajowy numer identyfikacyjny 52638600000, ul. ul. Szalaya 103, 34460 Szczawnica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 018 2622203, 2622530, e-mail zampubliczne@szczawnica.pl lub inwestycje@szczawnica.pl, faks 182 622 530.
Adres strony internetowej (url): www.szczawnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Innowacyjne przedszkole miejscem wszechstronnego rozwoju przedszkolaka na terenie Miasta i Gminy Szczawnica - pomoce dydaktyczne, meble i sprzęt TIK

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RLKP.271.1.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, mebli oraz sprzętu technologii informacyjno - komunikacyjnej w Szkole Podstawowej nr 2 w Szczawnicy oraz w Miejskim Przedszkolu Publicznym w Szczawnicy w ramach projektu Innowacyjne przedszkole miejscem wszechstronnego rozwoju przedszkolaka na terenie Miasta i Gminy Szczawnica współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014 - 2020. Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 części, z których 4 obejmuje obecne postępowanie przetargowe. Dla pozostałych 17 części postępowanie zostało rozstrzygnięte. Część VI: Sprzęt technologii informacyjno komunikacyjnej do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych do Miejskiego Przedszkola Publicznego w Szczawnicy Część XII: Zakup sprzętu technologii informacyjno komunikacyjnej do zajęć Interaktywne przedszkolaki w Miejskim Przedszkolu Publicznym Część XV: Sprzęt technologii informacyjno komunikacyjnej do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w Szkole Podstawowej nr 2 w Szczawnicy Część XIX: Sprzęt technologii informacyjno komunikacyjnej do zajęć Interaktywne przedszkolaki w Szkole Podstawowej nr 2 w Szczawnicy 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający rodzaj oraz ilość asortymentu został opisany w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wyłącznie wyrobem fabrycznie nowym tzn. wolnym od wad, żadna część składająca się na dany artykuł nie może być wcześniej używana. Winna być oryginalnie zapakowana oraz posiadać niezbędne certyfikaty (odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych). Towary składane lub o bardziej skomplikowanej budowie powinny posiać wszelkie instrukcje użytkowania oraz ostrzeżenia o zagrożeniach w języku polskim. Wszystkie pomoce dydaktyczne winny posiadać deklarację CE - deklaracja Conformité Européenne oraz certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu. Każdy z dostarczonych artykułów powinien posiadać deklaracje zgodności CE i odpowiadać normom europejskim oraz krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 03.12.2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. 3. Zamawiający wymaga od Dostawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów na koszt własny i ryzyko, w godzinach pracy wskazanych przez Zamawiającego. Towary będą dostarczone do placówki, której dana część dotyczy: - Miejskie Przedszkole Publiczne w Szczawnicy, ul. Jana Wiktora 7a, 34-460 Szczawnica - Szkoła Podstawowa nr 2 w Szczawnicy, ul. Główna 116, 34-460 Szczawnica, zgodnie z opisem w załącznikach. Do obowiązków Dostawcy należeć będzie wniesienie towarów do placówek w miejsce wskazane przez Dyrektora placówki. W przypadku mebli, do obowiązków Dostawcy będzie należał montaż oraz ustawienie mebli we wskazanym miejscu. W przypadku sprzętu TIK, do obowiązków Dostawcy będzie należał montaż oraz konfiguracja urządzeń w miejscach wskazanych przez Dyrektora placówki. 4. Zamawiający wymaga wystawienia faktury lub rachunku na każdą część z osobna zgodnie z załącznikiem nr 8. Faktury należy wystawić w następujący sposób: Nabywca: Miasto i Gmina Szczawnica Ul. Szalaya 103 34-460 Szczawnica NIP 735-10-26-738 Odbiorca: Jednostka, której dana część zamówienia dotyczy. Dane do wystawienia faktury w punkcie 3. Faktury będą płatne do 14 dni od dnia ich otrzymania, a w przypadku braku środków projektowych niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek projektu. Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o VAT zamawiający dopuszcza zastosowanie stawki podatku w wysokości 0% do dostaw towarów wymienionych w załączniku nr 8 ww. ustawy dla placówek oświatowych przy zachowaniu warunków, o których mowa w ust. 13-15. 5. Jeżeli w specyfikacji zamówienia znajdują się jakiekolwiek patenty, pochodzenie czy znaki towarowe - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu wskazania na typ i dopuszcza tym samym składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych oraz technicznych nie gorszych niż te, które zostały podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia przedmiotu zamówienia zgodnego, po względem jakości, estetyki, funkcjonalności i bezpieczeństwa z opisem zawartym w załącznikach do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza w przypadku braku określonego asortymentu przedstawienie w ofercie zbliżonego pod względem zastosowania i wykonania. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie 4 części zamówienia. Wówczas zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy na wszystkie części zamówienia. 7. Termin realizacji zamówienia określony został na dzień 14 sierpnia 2018 r. (UWAGA: rozdział XIV SIWZ). Jest to termin ostateczny, do tego dnia towary stanowiące przedmiot zamówienia winny znajdować się w placówkach. Jednakże, dostawa i montaż mebli oraz sprzętu TIK dla części obejmujących Miejskie Przedszkole Publiczne w Szczawnicy może nastąpić jedynie w miesiącu sierpniu, z uwagi na remont przewidziany w budynku przedszkola w miesiącu lipcu. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia o których mowa w ust. 4, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. W zakresie realizacji zamówienia stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługę pod kierownictwem innych osób, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. Wykonawca w terminie 7 dni i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi Zamawiającemu zanonimizowane umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ust. 3 i ust. 4. Nieprzedłożenie przez wykonawcę kopii zanonimizowanych umów zawartych przez wykonawcę z pracownikami świadczącymi usługi będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. Wykonawca zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy pracownicy świadczący usługi zostaną przeszkoleni w zakresie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów o ochronie danych osobowych. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy będą posiadać odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9


Dodatkowe kody CPV: 30230000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Sprzęt technologii informacyjno komunikacyjnej do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych do Miejskiego Przedszkola Publicznego w Szczawnicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8060.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JTM s. c. Jacek Maceluch, Tomasz Wasiniewski, Mateusz Niezgoda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Siewna 2
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9670
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Zakup sprzętu technologii informacyjno komunikacyjnej do zajęć Interaktywne przedszkolaki w Miejskim Przedszkolu Publicznym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11304.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Inter Tab Jan Pazdecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Józefów 27
Kod pocztowy: 62-872
Miejscowość: Godziesze Małe
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12730
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12730
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14100
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Sprzęt technologii informacyjno komunikacyjnej do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w Szkole Podstawowej nr 2 w Szczawnicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8060.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JTM s. c. Jacek Maceluch, Tomasz Wasiniewski, Mateusz Niezgoda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Siewna 2
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9670
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Sprzęt technologii informacyjno komunikacyjnej do zajęć Interaktywne przedszkolaki w Szkole Podstawowej nr 2 w Szczawnicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11304.23
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Inter Tab Jan Pazdecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Józefów 27
Kod pocztowy: 62-872
Miejscowość: Godziesze Małe
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12730
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12730
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14100
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.