To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-09
Ogłoszenie nr 500190150-N-2018 z dnia 09-08-2018 r.
Gmina Nadarzyn: Część nr 1: Wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych i wyposażenia do budynku szkoły podstawowej w Młochowie, Gmina Nadarzyn;
Część nr 2: wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych i wyposażenia do budynku szkoły podstawowej w Nadarzynie, Gmina Nadarzyn.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573716-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nadarzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 1326919500000,
ul. Mszczonowska
24,
05-830
Nadarzyn, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 298 185, e-mail
przetargi@nadarzyn.pl, faks
227 298 175.
Adres strony internetowej (url): www.nadarzyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część nr 1: Wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych i wyposażenia do budynku szkoły podstawowej w Młochowie, Gmina Nadarzyn; Część nr 2: wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych i wyposażenia do budynku szkoły podstawowej w Nadarzynie, Gmina Nadarzyn.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPiFZ.271.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MŁOCHOWIE, GMINA NADARZYN; Część nr 2: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W NADARZYNIE, GMINA NADARZYN; 1) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in. zakup (wytworzenie), opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie wyposażenia, posprzątanie pomieszczeń po montażu i rozmieszczeniu oraz wszelkie inne dodatkowe prace niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, 2) w ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania prac towarzyszących przedmiotowej dostawie, 3) szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy: załącznik nr 1a - dla części nr 1 oraz załącznik nr 1b - dla części nr 2. 4) wszystkie meble powinny posiadać podkładki wykonane z silikonu, gumy, miękkiego plastiku bądź filcu uniemożliwiające zarysowanie nawierzchni podczas ich przesuwania, 5) przedmiot umowy winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji, nadto oznaczony znakiem CE - Conformité Europe (jeżeli grupa towarów wymaga takiego oznakowania), posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa, spełniać wymagania sanitarne - zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu oryginały certyfikatów lub ich kopie poświadczone "za zgodność z oryginałem", 6) ponadto wyposażenie przeznaczone do użytku przez dzieci, jeżeli nie podano inaczej musi spełniać wymogi podane poniżej: a. wszystkie blaty, przegrody, półki i płyty wierzchnie szaf wykonane z płyty MDF winny być obustronnie oklejonej laminatem oraz posiadać grubość min. 25 mm, natomiast wykonane z płyty laminowanej posiadać grubość min. 18 mm. Krawędzie blatów wykończone winny być drewnem lub PCV o gr. 2 mm w kolorze dostosowanym do kolorystyki blatu. Okucia i części metalowe powinny być na tyle zaokrąglone lub osłonięte, by nie groziły urazami podczas użytkowania; b. wszystkie stoły i krzesła powinny umożliwiać przyjęcie prawidłowej pozycji siedzącej oraz nie powinny powodować zagrożenia dla życia i zdrowia użytkowników; c. materiały pochodzenia chemicznego tj. barwniki, materiały lakiernicze, kleje, tworzywa sztuczne, a w tym okleiny inne mogą być stosowane na podstawie pozytywnego atestu na podstawie pozytywnego atestu jednostki uprawnionej; d. stosowane płyty drewnopochodne powinny odpowiadać klasie higieny min. E1 (płyty o niższej emisji formaldehydu); e. płyty stołów powinny być matowe, gładkie, odporne na uderzenia, wodę, tłuszcz; f. meble powinny posiadać atesty i certyfikaty zgodności z Polskimi Normami w tym: PN-EN51, 1729-1:2007 - Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych: wymiary funkcjonalne; PN-EN 1729-2:2007 - Meble. Krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych: wymagania bezpieczeństwa i metody badań; g. urządzenia lub akcesoria przeznaczone do regulacji wysokości mebli lub elementów powinny zapewniać stabilne połączenia elementów oraz być bezpieczne w obsłudze, 7) wyposażenie biurowe, jeżeli nie podano inaczej musi spełniać wymogi podane poniżej: a. blaty, przegrody, półki i płyty wierzchnie szaf w gabinetach powinny być odporne na działanie wysokich temperatur (do 1800 C) oraz nie ulegać przebarwieniom pod wpływem działania takich substancji jak tusz, tłuszcze, soki kawa, słabe kwasy, środki czystości itp. b. wszystkie blaty, przegrody, półki i płyty wierzchnie szaf winny spełniać wymagania o których mowa w pkt 6 lit a); c. w meblach, w których przewidziano wysuwane szuflady, winne być wysuwane za pomocą prowadnic łożyskowych, 8) dostawa i montaż wyposażenia musi odbywać się w godzinach ustalonych z Zamawiającym/Użytkownikiem, 9) całość dostarczonego wyposażenia winna być przed odbiorem złożona (zmontowana) i przygotowana do użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem, 10) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji technicznej użytkownika, związanej z przedmiotem umowy oraz kluczy (2 szt. na każdy zamek) do przedmiotów posiadających zamknięcia oraz urządzeń wymagających kluczy do ich uruchomienia, 11) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac montażowych i towarzyszących dostawie. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu elementy wyposażenia do czasu odbioru końcowego wyposażenia przez Zamawiającego, 12) niebezpieczeństwo utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy w czasie transportu spoczywa na Wykonawcy, 13) na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i 24-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu zdawczo -odbiorczego, 14) ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: "lub równoważne". Jeżeli Wykonawca zamierza zaproponować produkt równoważny, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Wykonawca przedstawiając rozwiązania zamienne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadcza, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 15) zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.13.00.00 - Meble biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MŁOCHOWIE, GMINA NADARZYN |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
116319
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
143072.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH I WYPOSAŻENIA DO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W NADARZYNIE, GMINA NADARZYN |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
173110
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
212925.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NADARZYN
- Letnie utrzymanie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Nadarzyn
- Wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Wolica: ulica Czajki, Letnia, Zielona, gmina Nadarzyn
- Renowacja Nadarzyńskiego Ośrodka Kultury w Nadarzynie
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa mebli biurowych
- Doposażenie Gminnego Ośrodka Kultury, Bibliotek i Sportu w miejscowości Łagiewniki
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.