eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Kardiologicznego SP ZOZ w Garwolinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-08

Ogłoszenie nr 500189601-N-2018 z dnia 08-08-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Kardiologicznego SP ZOZ w Garwolinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563754-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500122449-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 71235395400000, ul. ul. Lubelska 50, 08400 Garwolin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, e-mail ozp@spzozgarwolin.pl, faks 25 6844700 w.619; 684 37 08.
Adres strony internetowej (url): www.spzozgarwolin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb Oddziału Kardiologicznego SP ZOZ w Garwolinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OZP/11/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej wraz ze szkoleniem personelu dla potrzeb Oddziału Kardiologicznego SP ZOZ w Garwolinie. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne, wybrane pozycje. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ zostaną odrzucone. 3. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w załącznikach do SIWZ, tj. a) Formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ), b) Specyfikacje techniczne (załącznik nr 3 do SIWZ), c) wzór Umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 5. Dostarczona aparatura medyczna musi być fabrycznie nowa, wyprodukowana nie później niż w 2018 roku, wolna od wad fizycznych i prawnych, a także musi spełniać wymagania Zamawiającego. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenei sprzętu demonstracyjnego. 7. Jeżeli producent sprzętu medycznego wymaga przeglądów, to w okresie gwarancyjnym będą one wykonywane bezpłatnie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (siedziba Zamawiającego). 8. Naprawy i przeglądy sprzętu medycznego po upływie okresu gwarancji wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu gwarancji o czas naprawy. 10. W przypadku trzykrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy element danego sprzętu lub sprzęt na nowy. 11. Minimalny okres gwarancji (minimum miesięcy od dnia przekazania bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego): minimum 24 miesiące. Wykonawca zobligowany jest przedstawić warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) 12. W zakresie realizacji gwarancji na sprzęt medyczny Zamawiający wymaga wskazania wytwórcy lub wskazanego przez niego autoryzowanego przedstawiciela zgodnie z art. 90 ust. 4 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. 2017, 211 tj. ze zm.). 13. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z serwisem, dojazdem i transportem ponosi Wykonawca. 14. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarczy aparaturę medyczną opisaną w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ do siedziby Zamawiającego, dokona jej montażu (jeżeli jest konieczny) i uruchomienia, sprawdzenia prawidłowości działania i bezpłatnego szkolenia personelu. 15. Przedmiot umowy musi posiadać atesty i dopuszczenia wymagane odrębnymi przepisami oraz jest fabrycznie nowy, kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów poza materiałami eksploatacyjnymi. Oferowane urządzenia, oprócz spełniania odpowiednich parametrów, muszą gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego. Przedmiot umowy powinien zostać wykonany z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, dokumentacją, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Wykonanie i koszt niezbędnych prac instalacyjnych i montażowych w celu ustawienia i podłączenia zakupionych urządzeń leży po stronie Wykonawcy. Uruchomienie i przetestowanie wszystkich urządzeń oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego odbędzie się na koszt Wykonawcy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 16. Płatność za realizację zamówienia: 1) w 24 miesięcznych, równych ratach; 2) płatność pierwszej raty: 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT; 3) wymagany zapis na fakturze dotyczący formy płatności: płatność przelewem zgodnie z postanowieniami umowy; 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej lub jednorazowej spłaty raty/rat bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. 1. Echokardiograf z głowicą sektorową dla dorosłych i przezprzełykową TTE szt. 1 2. Pompa infuzyjna strzykawkowa szt. 12 3. Aparat do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej szt. 1 4. Stacja centralnego monitorowania kardiomonitorów szt. 1 5. Kardiomonitor w konfiguracji podstawowych funkcji życiowych: EKG, RR, SpO2, NiBP, Temp x 2 szt. 7 6. Kardiomonitor w konfiguracji podstawowych funkcji życiowych: EKG, RR, SpO2, NiBP, Temp x 2, IBP x 2 szt. 3 7. Kardiomonitor w konfiguracji podstawowych funkcji życiowych: EKG, RR, SpO2, NiBP, Temp x 2, IBP x 2, CO2 szt. 1 8. Łóżko do intensywnej terapii szt. 4 9. Most anestezjologiczny szt. 3

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-0


Dodatkowe kody CPV: 33112340-3, 33194110-0, 33182000-9, 33123210-3, 33192120-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 785733.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BFF MEDFinance S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Piłsudskiego 79
Kod pocztowy: 90-330
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 848592.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 848592.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 848592.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w poniższym zakresie: 1) zmiany podmiotowe, m.in.: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby, zmiana osób reprezentujących strony - Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę, 2) działania siły wyższej np. klęski żywiołowe, katastrofa budowlana, działania wojenne itp., 3) zmiany podwykonawcy, o której mowa w § 8 Umowy. Zmiany Umowy, o których mowa w paragrafie 8 ust. 2 Umowy, nie mogą prowadzić do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy lub zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do Umowy pod rygorem nieważności takich zmian. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.