eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › "Utworzenie Otwartych Stref Aktywności w Ropczycach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-08

Ogłoszenie nr 500189063-N-2018 z dnia 08-08-2018 r.

Gmina Ropczyce: "Utworzenie Otwartych Stref Aktywności w Ropczycach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576892-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000, ul. ul. Krisego 1, 39100 Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (017) 2210550, e-mail ropczyce@intertele.pl, faks (017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ropczyce.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Utworzenie Otwartych Stref Aktywności w Ropczycach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.20.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia pn.: "Utworzenie Otwartych Stref Aktywności w Ropczycach" jest wykonanie w ramach zadania "Utworzenie Otwartych Stref Aktywności (OSA)", otwartych stref aktywności na osiedlu za Stadionem w Ropczycach na dz. nr 1957/8 oraz na osiedlu Północ w Ropczycach na działkach nr 388/10, 388/7 w ramach Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA 2018. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części: 2.1. Część 1 - Utworzenie ,,Otwartej Strefy Aktywności´´ na osiedlu za stadionem w Ropczycach, której zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę i montaż wyposażenia tj.: wyciskanie siedząc - 1 kpl., wioślarz - 1 kpl., rowerek - 1 kpl., steper - 1 kpl., orbitrek - 1 kpl., biegacz - 1 kpl., tablica z regulaminem - 1 kpl., podwójny stół do gry w szachy i chińczyka - 1 kpl., koszt na śmieci stalowy - 1 kpl., ławka bez oparcia- 4 kpl., stojak na rower (co najmniej 4 - stanowiskowy) - 1 kpl. oraz wykonanie chodnika z kostki brukowej wraz z obrzeżem betonowym, nawierzchni trawiastej wraz z obrzeżem trawnikowym z tworzywa sztucznego i nasadzeń. 2.2. Część 2 - Utworzenie ,,Otwartej Strefy Aktywności´´ na osiedlu Północ w Ropczycach, której zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę i montaż wyposażenia tj.: wyciskanie siedząc - 1 kpl., wioślarz - 1 kpl., rowerek - 1 kpl., steper - 1 kpl., orbitrek - 1 kpl., biegacz - 1 kpl., tablica z regulaminem - 1 kpl., podwójny stół do gry w szachy i chińczyka - 1 kpl., koszt na śmieci stalowy - 1 kpl., ławka z oparciem - 4 kpl., stojak na rower (co najmniej 4 - stanowiskowy) - 1 kpl., huśtawka bocianie gniazdo - 1 kpl., zestaw sprawnościowy - 1 kpl., zjazd liniowy - 1 kpl. oraz wykonanie nawierzchni z piasku wraz z obrzeżem betonowym, chodnika z kostki brukowej, nawierzchni trawiastej wraz z obrzeżem trawnikowym z tworzywa sztucznego, nasadzeń oraz ogrodzenia panelowego. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia w tym dokumentacją projektową stanowiącą odpowiednio załączniki Nr 2 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą odpowiednio załączniki Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym odpowiednio załączniki Nr 4 do SIWZ (przedmiary robót mają charakter pomocniczy, a ilości podane w nich maja charakter orientacyjny). 4. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonania niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 8. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 3 lata. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 6a i 6b do SIWZ. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45212140-9


Dodatkowe kody CPV: 45112723-9, 37535200-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Utworzenie ,,Otwartej Strefy Aktywności´´ na osiedlu za stadionem w Ropczycach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40052.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HERKULES Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pogorska 34 C
Kod pocztowy: 32-500
Miejscowość: Chrzanów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54040.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54040.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85075.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Utworzenie ,,Otwartej Strefy Aktywności´´ na osiedlu Północ w Ropczycach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88902.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 0
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139974.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158397.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Umowa na Część nr 2 zamówienia nie została zawarta, z uwagi na to, że wybrany Wykonawca odstąpił od podpisania umowy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.