eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Micha³owice › "Modernizacja budynku przedszkolnego w Nowej Wsi"

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2018-08-08

Og³oszenie nr 500188897-N-2018 z dnia 08-08-2018 r.

Gmina Micha³owice: "Modernizacja budynku przedszkolnego w Nowej Wsi"

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 577684-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 500143473-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Micha³owice, Krajowy numer identyfikacyjny 01326929000000, ul. Aleja Powstañców Warszawy 1, 05-816 Micha³owice, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 22 350 91 91, e-mail k.borecka@michalowice.pl, d.kwiecinska@michalowice.pl, faks 22 350 91 01.
Adres strony internetowej (url): www.bip.michalowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

"Modernizacja budynku przedszkolnego w Nowej Wsi"

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZP.271.2.44.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia s± roboty p.n. "Modernizacja budynku przedszkolnego w Nowej Wsi"- roboty remontowe /modernizacja okien i pod³ogi drewnianej w Sali "Smerfy"oraz monta¿ rolet wewnêtrznych i zewnêtrznych, modernizacja lufcików w Sali "S³oneczka", modernizacja wewnêtrznego ogrodzenia przy schodach wej¶ciowych, modernizacja piaskownic/. Klauzulala spo³eczna o której mowa w art. 29 ust. 3a Pzp 1) Stosownie do postanowieñ art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). 2) Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia wchodz±cych w zakres przedmiotu zamówienia to osoby wykonuj±ce czynno¶ci ogólnobudowlane w zakresie realizacji zamówienia, polegaj±ce na bezpo¶rednim fizycznym wykonywaniu robót remontowo- budowlanych. 3) Pod pojêciem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê nale¿y rozumieæ nowo zatrudnionych pracowników, jak równie¿ ju¿ zatrudnionych u wykonawcy lub podwykonawcy. Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie powy¿sze czynno¶ci. 4) Zamawiaj±cy wymaga, aby zatrudnienie przy realizacji zamówienia trwa³o w ca³ym okresie wykonania realizacji zamówienia. 5) Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotycz± faktu zatrudniania okre¶lonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie mo¿e stanowiæ spe³nienia warunku okre¶lonego powy¿ej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy nastêpnie nie bêd± uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia 6) Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego, obowi±zany jest udokumentowaæ zatrudnianie osób, o których mowa powy¿ej. W zwi±zku z tym Wykonawca obowi±zany jest ewidencjonowaæ czas pracy tych osób ze wskazaniem to¿samo¶ci danej osoby oraz czynno¶ci, które by³y wykonywane przez tê osobê w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; 7) Na ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie, ¿e warunek dotycz±cy stanu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê pracowników operacyjnych przy realizacji zamówienia jest w pe³ni przestrzegany. 8) W sytuacji, gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwi±¿e umowê lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowi±zany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; 9) Sk³adaj±c ofertê Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie w zakresie zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia w ramach danej czê¶ci, zawarte w formularzu oferty, natomiast dokumentacjê potwierdzaj±c± spe³nianie tych wymogów obowi±zany bêdzie przedstawiæ na etapie realizacji zamówienia na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego. 10) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ przeprowadzania kontroli w zakresie spe³niania przez Wykonawcê wymogów dotycz±cych zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracê, w miejscu wykonywania ¶wiadczenia objêtego nin. postêpowaniem. 11) Z tytu³u niespe³nienia wymagañ w zakresie zatrudnienia ww. osób, w zwi±zku z realizacj± zamówienia wykonawca zap³aci karê umown± w wysoko¶ci 0,1% warto¶ci zamówienia brutto. 2.3 UWAGA! 1) Wszystkie materia³y, pochodz±ce z rozbiórek oraz nadmiar gruntu Wykonawca winien zagospodarowaæ we w³asnym zakresie, poza terenem Gminy Micha³owice. 2) Ilekroæ w niniejszej tre¶ci SIWZ w zakresie dotycz±cym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje siê, ¿e wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: "lub równowa¿ne". 3) Je¿eli Wykonawca zamierza z³o¿yæ ofertê równowa¿n±, jest wówczas zobowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu na pi¶mie, ¿e proponowany przez niego produkt lub materia³ nie jest gorszej jako¶ci lub nie ma gorszych w³a¶ciwo¶ci ni¿ wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonaæ pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiaj±cego oraz proponowanego przez siebie. Porównania nale¿y dokonaæ w taki sposób, aby Zamawiaj±cy bez ¿adnych w±tpliwo¶ci i w sposób jednoznaczny móg³ stwierdziæ równowa¿no¶æ proponowanego przez Wykonawcê produktu. 2.4 Szczegó³owy zakres robót objêtych niniejszym zamówieniem okre¶laj±: a)przedmiar - za³. A do SIWZ b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - za³.B do SIWZ Obowi±zki Wykonawcy okre¶la wzór umowy za³. 4 do SIWZ 2.5 Wykonawca zobowi±zany jest: a) zapewniæ bezpieczn± organizacjê prac, b) zabezpieczyæ teren budowy w sposób uniemo¿liwiaj±cy wej¶cie na teren budowy osób postronnych przez ca³± dobê, c) bezwzglêdnie stosowaæ siê do tre¶ci wszystkich uzgodnieñ wydanych przez osoby upowa¿nione przez Zamawiaj±cego, d) zapewniæ ci±g³y nadzór ca³odobowy nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu, e) nadmiar gruntu nale¿y zutylizowaæ we w³asnym zakresie. Utylizacji nale¿y poddaæ równie¿ inne materia³y pochodz±ce z rozbiórek. We w³asnym zakresie nale¿y równie¿ zabezpieczyæ sobie miejsce na czasow± zwa³kê gruntu. Koszty powy¿szych prac nale¿y uwzglêdniæ w wynagrodzeniu rycza³towym, f) uwzglêdniæ w wynagrodzeniu koszty ewentualnego obni¿ania zwierciad³a wody, koszty urz±dzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnieñ, odbiorów, badañ, wy³±czeñ sieci i przy³±czy w celu wykonania zamówienia, koszty obs³ugi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty ewentualnej instalacji k³adek i pomostów dojazdowych do posesji przylegaj±cych do placu budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej, g) wykonaæ na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe je¶li uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich czê¶ci, h) materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadaæ ¶wiadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spe³niaæ wymogi okre¶lone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290). 2.6 Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ. 2.7 Orygina³ SIWZ podpisany w imieniu Zamawiaj±cego przez osoby uprawnione, stanowi±cy podstawê do rozstrzygania ewentualnych sporów zwi±zanych z tre¶ci± tego dokumentu, dostêpny jest w formie papierowej u Zamawiaj±cego i udostêpniony na stronie internetowej www.bip.michalowice.pl

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

nie

II.5) G³ówny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 68526.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Impuls Budownictwo Sp. z. o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Aleja Jana Paw³a II 101 A
Kod pocztowy: 21-010
Miejscowo¶æ: £êczna
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 68000.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 68000.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 68000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.