eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Rozbudowa budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Jastrzębiu-Zdroju o salę koncertową wraz z zagospodarowaniem terenu oraz dostawą i montażem wyposażenia technicznego - II postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-07

Ogłoszenie nr 500188713-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Jastrzębiu Zdroju: Rozbudowa budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Jastrzębiu-Zdroju o salę koncertową wraz z zagospodarowaniem terenu oraz dostawą i montażem wyposażenia technicznego - II postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
POIiŚ 2014-2020, VIII oś priorytetowa - Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552518-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Jastrzębiu Zdroju, Krajowy numer identyfikacyjny 00355659000000, ul. Kościuszki 13a, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 476 37 05, e-mail szkolamuzjastrzebie@poczta.internetdsl.pl, faks 32 476 37 11.
Adres strony internetowej (url): http://www.szkola-muzyczna.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Jastrzębiu-Zdroju o salę koncertową wraz z zagospodarowaniem terenu oraz dostawą i montażem wyposażenia technicznego - II postępowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano - instalacyjnych związanych z rozbudową budynku o salę koncertową wraz z zagospodarowaniem terenu i dostawą, montażem i uruchomieniem wyposażenia technicznego związanego z oświetleniem scenicznym, nagłośnieniem oraz systemem produkcji obrazu. Prace będą realizowane na terenie należącym do Zamawiającego - Jastrzębie-Zdrój (44-330), ul. Kościuszki 13a 2. W szczególności wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących robót: a) Roboty budowlane konstrukcyjne. b) Roboty budowlane architektoniczne. c) Roboty instalacyjne elektryczne, w tym niskoprądowe, elektroakustyka. d) Roboty instalacyjne sanitarne, w tym centralne ogrzewanie, wentylacja, wod-kan. e) Roboty instalacyjne zewnętrzne związane z przebudową sieci cieplnej, gazowej, wodociągowej. f) Roboty budowlane drogowe wraz z zagospodarowaniem terenu, w tym wykonaniem nasadzeń zastępczych. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie również zobowiązany do dostawy, montażu, skonfigurowania oraz uruchomienia sprzętu i urządzeń związanych z oświetleniem scenicznym, nagłośnieniem oraz systemem produkcji obrazu. Uwaga - w cenie ofertowej Wykonawca winien nie uwzględniać zakresu prac związanych z przebudową sieci wodociągowej (zaznaczenie kolorem ciemno niebieskim na rysunkach nr Z-01, S-02, S-03 - Projekt budowlany, Tom I - Instalacje sanitarne: Przyłącza i przebudowa sieci wod-kan oraz oznaczone na rysunku S-03 jako odcinki od W8 do WWB1, od W5 do W5.1, od W3 do HZ1 i od W3.1 do W3.2). Zamawiający informuje iż wskazany zakres zostanie wykonany równolegle na zlecenie Urzędu Miasta Jastrzębie Zdrój. Zamawiający - w celach zapoznawczych - umieszcza wśród materiałów przetargowych przedmiar dla wskazanego zakresu - nie mniej Wykonawca nie bierze tego pod uwagę na etapie wyceny. W związku ze złożonymi na etapie pierwszego postępowania zapytaniami, Zamawiający dodatkowo informuje: a) Dla drzwi 1-skrzydłowych - przeszklonych EI 60 - klasa RC2 (szkło P2). Dla drzwi 1-skrzydłowych - przeszklonych bądź z panelem wypełniającym - klasa RC2 (szkło P2). Dla drzwi 2-skrzydłowych (zamek 3-pkt, szyba P2, wkładka w klasie C, bolce antywyważeniowe). b) Fasada ogniowa EI60 z szybą ochronną, antywłamaniową w klasie P2. Technicznie jest możliwe uzyskanie współczynnika przenikania U<1,3 dla fasady EI60 (wyłączając drzwi EI 60 dla których współczynnik może wynosić U=1,5. c) Drzwi A 1.09 - zgodnie z zestawieniem są drzwiami stalowymi. Drzwi A 1.10 - to drzwi aluminiowe. Blacha falista jak najbardziej może być zamontowana na drzwiach (zgodnie z projektem) - szkic detalu mocowania blachy według rys. AW-D-57 - detal B, ewentualnie wg rysunku warsztatowego dostosowującego wybrany system drzwi do projektu. d) W wycenie ofertowej Wykonawca nie uwględnia n/w elementów (o których jest mowa w dokumentacji projektowej): Krzesła muzyków orkiestrowych - 80 sztuk Krzesło orkiestrowe kontrabasisty - 3 sztuki Krzesło orkiestrowe kotlisty - 1 sztuka Podest dyrygencki - 1 sztuka Pulpit na nuty - 80 sztuk Krzesła do garderób - 70 sztuk Krzesła do stołów okrągłych - 70 sztuk Stoły okrągłe, średnica 80cm - 22 sztuki Stoły prostokątne ok. 85x50 cm - 62 sztuki Lustra do garderób z oświetleniem LED 80x80cm - 62 sztuki Sofa , dł. ok. 175cm - 10 sztuk Ławy w kształcie litery "C"- szatnia muzyków, wym. zewnętrzny 110 x 300mm - 4 sztuki Wieszak pojedynczy - szatnia muzyków - 100 sztuk Szczotka toaletowa - 16 sztuk Kosz na śmieci pedałowy 12L - 24 sztuki kosz na odpady higieniczne 5 L - 9 sztuk Półka na instrumenty wym. 40cm x 165cm / drewniana składana oklejona okładziną dywanową - 6 sztuk Wieszak stojący szatniowy dł. ok. 3m ( 84 numerki szatniowe ) - 7 sztuk Regał magazynowy dł. 90cm szer.40cm wys.200cm - 15 sztuk Lodówka ( wys. ok. 2m)- 2 sztuki 21. Lodówka podblatowa do zabudowy ( wys. ok. 58 cm) - 1 sztuka Zmywarka - 2 sztuki Ekspres do kawy - 2 sztuki Witryna chłodnicza - 2 sztuki Rolety tekstylne z napędem elektrycznym ( sterowane radiowo ) - 17 sztuk Kotary z tkaniny dźwiękochłonnej pomarszczonej o wymiarach dł. 13,6m x wys. 2,6m (1m materiału płaskiego = 1,5 m materiału pomarszczonego ) z systemowym karniszem ( dł. ok. 14m ) Suszarka do rąk 2100W plastikowa - 6 sztuk Praktikable (Rozbierane podesty na estradę). 3. Szczegółowe wymogi zostały opisane w: a) dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym i wykonawczym, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiarze robót. Przy czym należy zaznaczyć, iż załączone przedmiary stanowią jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. 4. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 5. Przedmiotowe postępowanie stanowi element realizowanego przez Zamawiającego projektu pn. "Rozbudowa budynku państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Jastrzębiu-Zdrój o salę koncertową wraz z zagospodarowaniem terenu" dofinansowanego ze środków UE w ramach POIiŚ 2014-2020, VIII oś priorytetowa - Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. 6. Kody CPV: 6.1. Główny: 45.00.00.00-0 6.2. Dodatkowe: 45.33.12.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1 7. Warunki finansowe rozliczeń zostały zapisane we wzorze umowy. 8. Zamawiający, mając na uwadze wymogi zapisane w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga w odniesieniu do stanowisk opisanych w załączniku nr 11 - złożenia oświadczenia (wg. wzoru zawartego w załączniku nr 8) o zatrudnianiu przez Wykonawcę i ew. podwykonawców osób na tych stanowiskach na podstawie umowy o pracę. 9. Zamawiający może, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (t. jednolity Dz.U. 2016 poz. 922), dokonać kontroli rzetelności złożonego oświadczenia. W tym celu może żądać od Wykonawcy i podwykonawców informacji i dokumentów poświadczających fakt zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-0


Dodatkowe kody CPV: 45331200-0, 45330000-9, 45331100-7, 45311200-2, 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12370000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MOSTOSTAL ZABRZE Gliwickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac Piastów 10
Kod pocztowy: 44-101
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15215100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15215100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15500000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.