eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zaprojektowanie i wybudowanie tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu w Pasażu Abramowskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-07

Ogłoszenie nr 500187920-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Zaprojektowanie i wybudowanie tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu w Pasażu Abramowskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500171760-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 101465672, ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48426327579, e-mail zamowienia@zzm.lodz.pl, faks +48426329290.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wybudowanie tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu w Pasażu Abramowskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZM.WOA.ZP.2510.38.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

[Numeracja zgodna z zaproszeniem do negocjacji] 2. Przedmiotem zamówienia jest "Zaprojektowanie i wybudowanie tężni solankowej wraz zagospodarowaniem terenu w Pasażu Abramowskiego" dz. nr 87/21, 87/22, 139/42 obręb S-8, które obejmuje: 2.1. Pozyskanie na koszt Wykonawcy mapy do celów projektowych. 2.2. Opracowanie na mapie do celów projektowych projektu budowlanego i wykonawczego kompleksu tężni solankowej, kosztorysu inwestorskiego, przedmiarów oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wraz z uzyskaniem niezbędnych warunków/uzgodnień/decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót oraz przekazania obiektu do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane: 2.2.1. Uzgodnienie projektu z Łódzkim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i innymi organami - jeśli obowiązujące przepisy tego wymagają. 2.2.2. Ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektu na podstawie Rozp. Min. Transportu, budownictwa i Gospodarki Morskiej z dn. 25.04.2012 w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. 2012. poz. 463) poprzez zastosowanie stosownych zapisów w dokumentacji. 2.2.3. Przygotowanie, złożenie wniosku do organu administracyjnego (Wydziału Urbanistyki i Architektury UMŁ) o uzyskanie decyzji na prowadzenie prac (pozwolenia na budowę/brak sprzeciwu do zgłoszonego zamiaru rozpoczęcia robót) 2.3. Uzyskanie od organu administracyjnego decyzji na prowadzenie prac. 2.4. Wykonania dokumentacji potrzebnej do zarządzania obiektem: książki obiektu, w tym: planu konserwacji urządzeń, kontroli + instrukcji obsługi w zakresie konserwacji i utrzymania itp. 2.5. Wykonanie robót wg. opracowanej dokumentacji, w tym: 2.5.1. Wykonanie konstrukcji drewnianej tężni wraz z wypełnieniem jej tarniną. 2.5.2. Wykonanie instalacji wod-kan tężni. 2.5.3. Wykonanie przyłącza wodociągowego tężni. 2.5.4. Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego tężni. 2.5.5. Wykonanie automatyki tężni wraz z oświetleniem konstrukcji tężni. 2.5.6. Wykonanie ciągów pieszych. 2.5.7. Montaż małej architektury - ławki 8 szt. 2.5.8. Dostawa i montaż małej architektury - tablica z regulaminem i informacją BO - (treść do uzgodnienia z Zamawiającym). 2.5.9. Dostawa i montaż ogrodzenia panelowego wraz z bramą i furtką. 2.5.10. Obsługa geodezyjna w tym opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 2.6. Nadzór autorski. 2.7. Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających przekazanie zakresu przedmiotu umowy do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 2.8. Zakres prac winien być wykonany zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym opracowanym przez Pagre Grzegorz Mamenas z Łodzi udostępnionym do pobrania pod adresem internetowym http://bip.zzm.lodz.pl/images/docs/2018-28-teznie_pasaz_abramowskiego/28_zal_6.zip . 2.8.1. Zamawiający wymaga, by wykonana dokumentacja zgadzała się z koncepcją zawartą w PFU co najmniej w 90%. 2.8.2. Odstępstwo od zaproponowanych w P.F.U. wymiarów nie powinno przekraczać 5%. 2.9. Wykonawca winien pozyskać na swój koszt mapę do celów projektowych. 2.10. Zamawiający uzyskał warunki przyłączenia ze ZWiK oraz z PGE. 2.11. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych w zakresie: wykonania konstrukcji tężni, przyłączy: wod-kan i elektrycznego, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 2.12. Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania terenu prac dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w zakresie prac , o którym mowa w punkcie 3.6. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 2.13. Inwestycja nie stanowi zagrożenia dla środowiska. 2.14. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia na warunkach określonych w § 2 Wzoru umowy. 2.15. Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązku zgłoszenia. 2.16. Miejsce wykonania prac - Pasaż Abramowskiego (pomiędzy ul. Sienkiewicza a ul. Kilińskiego ) działki nr 87/21, 354, 87/22, 139/42 w obrębie S-8 w Łodzi. 2.17. Wymagany okres gwarancji: 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do wzoru umowy. 2.18. Zamawiający przewiduje dokonanie zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy w dwóch transzach: 2.18.1. I transza - w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto za opracowanie uzgodnionej z Zamawiającym i przyjętej przez niego dokumentacji, 2.18.2. II transza - w wysokości 95% wynagrodzenia umownego brutto za wykonanie pozostałego zakresu płatna po bezusterkowym odbiorze końcowym i uzyskaniu niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających przekazanie zakresu przedmiotu umowy do użytkowania, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. Uwaga: Zamawiający dopuszcza podział transzy drugiej na części stanowiące zapłatę za zakończone i odebrane etapy robót, nie częściej jednak niż jeden raz w miesiącu. 2.19. Kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45223810-7 Konstrukcje gotowe 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45223810-7 Konstrukcje gotowe 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45223810-7, 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233200-1, 45223810-7, 45231400-9, 45223500-1, 45260000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 201093.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INSTYLE Dorota Danielczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Brzezińska 77, Nowy Bedoń
Kod pocztowy: 95-020
Miejscowość: Andrespol
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 235000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 235000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 235000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na "Zaprojektowanie i wybudowanie tężni solankowej wraz z zagospodarowaniem terenu w Pasażu Abramowskiego" znak sprawy ZZM.WOA.ZP.2510.28.2018 (ogłoszenie w BZP nr 574227-N-2018 z dnia 2018-06-15) nie złożono żadnej oferty.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.