eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół w Piaskach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-07

Ogłoszenie nr 500187897-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.

Zespół Szkół: Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół w Piaskach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. Termomodernizacja Zespołu Szkół w Piaskach, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (RPLU.05.02.00-06-0141/16)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575090-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół, Krajowy numer identyfikacyjny 20004100000, ul. ul. Partyzantów 19, 21050 Piaski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 821 001, e-mail zspiaski.sekretariat@op.pl, faks 815 821 001.
Adres strony internetowej (url): www.zspiaski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół w Piaskach

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a. Docieplenie stropu warsztatów szkolnych część wysoka granulatem z wełny mineralnej. b. Docieplenie stropodachu warsztatów szkolnych część niska styropapą c. Docieplenie fundamentów budynku warsztatów szkolnych oraz budynku Gimnazjum z odtworzeniem opaski d. Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej w budynku dydaktycznym oraz warsztatach szkolnych. e. Docieplenie elewacji. f. inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, organizację zaplecza budowy, wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych, uporządkowanie terenu budowy, świadczenie nieodpłatnych usług serwisowych w pełnym zakresie przez okres nie krótszy niż okres gwarancji. 2. Demontaż stolarki drzwiowej oraz rynien i rur spustowych należy przeprowadzić w sposób umożliwiający ich ponowne wykorzystanie. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej załącznik do SIWZ - do wglądu na stronie internetowej oraz w siedzibie zamawiającego, w Zespole Szkół w Piaskach w godzinach 9:00-14:00, od poniedziałku do piątku. 4. Materiał rozbiórkowy (stolarka drzwiowa, rynny oraz złom) należy przewieść na miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie, 5. Inne materiały rozbiórkowe (okna, pokrycie dachowe z papy, gruz itp.) należy wywieźć i zutylizować, koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie, 6. Przedmiar robót (załącznik do SIWZ) należy zweryfikować i traktować, jako materiał pomocniczy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót budowlanych oraz za jakość zastosowanych do robót materiałów i urządzeń, zapewniających osiągnięcie parametrów wskaźników, dotyczących uzyskania efektu energetycznego i ekologicznego zadania zgodnie z metodologią opisaną w "Podręczniku monitorowania wskaźników na poziomie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020" (audyt energetyczny - załącznik do SIWZ), 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczno-projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która obejmuje: a. Projekt budowlany, b. Przedmiar robót, c. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Załączniki te stanowią integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45321000-3, 45443000-4, 45111000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 863240.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POL-BUD Jacek Poleszak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dys,ul. Kwiatowa 29,
Kod pocztowy: 21-003
Miejscowość: Ciecierzyn
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1061786.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1061786.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1536183.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.