To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-07
Ogłoszenie nr 500187842-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.
Gmina Ścinawa: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ścinawa, w tym jej jednostek budżetowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571154-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ścinawa, Krajowy numer identyfikacyjny 39064756400000,
ul. Rynek
17,
59-330
Ścinawa, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 7400225, 76 7400245, e-mail
plinda@scinawa.pl, faks
76 7400201.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ścinawa, w tym jej jednostek budżetowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.271.14.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Ścinawa, w tym jej jednostek budżetowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
818020.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy we Wschowie
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
818020.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Poniżej Zamawiający przedstawia kryteria wyboru oferty wraz z wartościami zaoferowanymi przez Wykonawcę: Kryterium Wartoć procentowa lub liczbowa Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunku skonsolidowanym oraz rachunkach niepodlegających konsolidacji (O) WIBID 1M x 0.1 Oprocentowanie środków na rachunku overnight (ON) WIBID 1M-1.16% Oprocentowanie kredytu w rachunku podstawowym budżetu gminy (K) WIBOR 1M+2% Opłata za przyjmowanie od mieszkańców oraz księgowanie na z datą wpłaty wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz posiadacza rachunku z tytułu podatków, opłat oraz wpłat czynszu (OP) 3 zł/operacja bankowa Opłata za dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunku bankowego na rzecz posiadacza rachunku przez osoby upoważnione do dokonywania wypłat w imieniu posiadacza rachunku (WP) 4 zł/operacja bankowa Opłata za wydanie blankietu czekowego (C) 0 zł/blankiet Opłata za wydanie karty płatniczej (KP) 0 zł/kartę Opłata za przelew w formie elektronicznej (PE) 0.5 zł/przelew |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŚCINAWA
więcej: przetargi ŚCINAWA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.