To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-07
Ogłoszenie nr 500187804-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.
Gmina Dąbrowa Chełmińska: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Strzyżawa , budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Wałdowo Królewskie i Boluminek, oraz budowę wodociągu w miejscowości Gzin - II postępowanie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571281-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Dąbrowa Chełmińska, Krajowy numer identyfikacyjny 9235064200000,
ul. ul. Bydgoska
21,
86070
Dąbrowa Chełmińska, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 3816-005, e-mail
inwestycje@dabrowachelminska.lo.pl, faks
052 3816-290.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Strzyżawa , budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Wałdowo Królewskie i Boluminek, oraz budowę wodociągu w miejscowości Gzin - II postępowanie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Strzyżawa, budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Wałdowo Królewskie i Boluminek, oraz budowę wodociągu w miejscowości Gzin. Terminy wykonania prac: I etap inwestycji należy wykonać do 30-04-2019 na który składa się wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Gzin oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowości Boluminek i Wałdowo Królewskie. II etap inwestycji należy wykonać do 31-05-2019 na który składa się wykonanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Strzyżawa. Do 31-05-2019 roku należy również posiadać przygotowaną całą dokumentację odbiorową. Prace będą się odbywały na podstawie trzech pozwoleń na budowę. Wykonawca musi uwzględnić, iż jest zobowiązany do sporządzenia oddzielnych dokumentacji odbiorowych dla poszczególnych pozwoleń na budowę. Długości poszczególnych sieci wynikają z projektów budowlanych i wykonawczych. Szczegółowy zakres do wykonanie jest zawarty w "projekcie budowlanym - faktyczny zakres do wykonania. Sieci wyłączone z projektu są zaznaczone i opisane w legendzie. Należy przed rozpoczęciem robót wodociągowych wystąpić do SANEPIDu o ocenę higieniczną dotyczącą materiałów i wyrobów użytych do dystrybucji wody, oraz po wykonaniu wodociągu przedstawić stosowne badania wody, czyli pozytywne wyniki o których mowa w załączniku nr 5 do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2007 r. Nr 61, poz. 417 z późn. zm.). Przed rozpoczęciem robót należy również uzgodnić ostateczna lokalizację każdego przyłącza i udokumentować je. Również po wykonaniu robót Wykonawca będzie zobowiązany do zebrania od właścicieli posesji oświadczeń, iż prace zostały wykonane zgodnie z ustaleniami, prawidłowo, a teren został w należyty sposób odtworzony i uporządkowany i że właściciele nieruchomości nie wnoszą żadnych roszczeń. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego usunięcia awarii infrastruktury na swój koszt w obrębie wykonywanych robót. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać decyzję na zajęcie pasa drogowego na drodze krajowej, wojewódzkich i gminnych jeśli zajdzie taka potrzeba. Przewiduje się płatność częściowa za wykonanie I etapu inwestycji, oraz jedną płatność częściową II etapu inwestycji, oraz płatność końcową po zrealizowaniu całości prac i odbiorze końcowym inwestycji. Do wyceny oraz podczas wykonywania robót trzeba uwzględnić opinie oraz uzgodnienia określonych organów które są częścią dokumentacji projektowej. Po wykonaniu robót montażowych przy zasypywaniu wykopów istnieje obowiązek wykonania badań zagęszczenia gruntu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestniczenia w tych badaniach. Odpowiednie urządzenie do pomiaru stopnia zagęszczenia gruntu ma obowiązek dostarczyć Wykonawca. Należy wkalkulować w cenę oferty nadzory specjalistyczne, w tym stały nadzór archeologiczny. Wykonawca musi zgłosić rozpoczęcie robót gestorom sieci oraz instytucjom w zakresie wynikającym z uzgodnień załączonych w dokumentacji projektowej. Kosztem i obowiązkiem wykonawcy jest przeprowadzenie rozruchu hydraulicznego przepompowni ścieków z opracowaniem sprawozdania z rozruchu oraz instrukcji eksploatacji oraz konserwacji. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pomiar próby szczelności przewodów tłocznych rejestratorem elektronicznym. Do dokumentów odbiorowych należy dostarczyć również dokumenty (w tym w wersji elektronicznej) potwierdzające dokonanie przeglądu kanałów grawitacyjnych kamerą CTV. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu na drodze krajowej, wojewódzkich i gminnych wg. potrzeb. Założenia do organizacji ruchu znajdują się w dokumentacji przetargowej. Wykonawca ma obowiązek stosowania się do warunków i zapisów uzgodnień instytucji, zawartych w dokumentacji projektowej, m. in. Zarządu Dróg Wojewódzkich oraz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Drogi należy odtworzyć do stanu sprzed robót instalacyjnych. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania odbiorów od zarządców dróg związanych z przywróceniem odpowiedniego stanu dróg. Wykonawca ma obowiązek zgłosić/złożyć wnioski swoje prace do organów/zarządców nieruchomości/zarządców dróg na podstawie uzgodnień zamieszczonych w dokumentacji projektowej. Zamawiający nie wymaga składania kosztorysów ofertowych. Podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Zamawiający, iż rozliczenie z wykonawcą będzie się odbywało ryczałtowo. Przedmiar robót został załączony do SIWZ jako materiał pomocniczy do wyceny prac. CPV: 45.23.11.00-6, 45.23.24.10-9, 45231300-8 Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie wymagał wypełnienia harmonogramu rzeczowego finansowego, który zostanie przekazany przez Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywane czynności wynikające z SIWZ w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (dalej KP, tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.) Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujący wymieniony roboty budowlane: - brukarskie, Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób , które wymagają pracy w sposób określony w art. 22§1 KP. 2) Dokumentowanie polegać będzie na: a) na etapie składania oferty - Wykonawca złoży oświadczenie w formularzu ofertowym, b) na etapie realizacji umowy - w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności określonych powyżej. Na każdym etapie realizacji umowy oświadczenie w razie zaistnienia określonych okoliczności można aktualizować. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia w terminie 7 dni: - wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności wskazane powyżej wraz ze skazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby. - zanonimizowanych druków RCA, - zanonimizowanych umów o pracę (mają zawierać pracodawcę, imię i nazwisko i wymiar czasu pracy). Uprawnienia Zamawiającego zostały określone we wzorze umowy. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. Inwestycja pn: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Strzyżawa, budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Wałdowo Królewskie i Boluminek, oraz budowę wodociągu w miejscowości Gzin. ma być realizowana z pomocą środków z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach operacji typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudowa wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45231100-6
Dodatkowe kody CPV: 45232410-9, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2554336.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WIMAR Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3141833.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Budowa kanalizacji sanitarnej NW Dębica
- Budowa i przebudowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji i oświetlenia ulicznego w miejscowości Grębanin i Grębanin Kol. I
- Budowa sieci kanalizacji w m. Mącznik.
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.