To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-07
Ogłoszenie nr 500187682-N-2018 z dnia 07-08-2018 r.
Gmina Gózd: Remont dróg gminnych na terenie gminy Gózd
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574260-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Gózd, Krajowy numer identyfikacyjny 53199600000,
ul. ul. Radomska
7,
26634
Gózd, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483 202 097, e-mail
budownictwo@gozd.pl, faks
483 202 097.
Adres strony internetowej (url): www.gozd.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych na terenie gminy Gózd
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BGK.271.19.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: "Remont dróg gminnych na terenie gminy Gózd" w tym: - zadanie nr 1 - "Remont drogi gminnej nr 350103W wraz z przepustem betonowym podwójnym w miejscowości Klwatka", - zadanie nr 2 - "Remont drogi gminnej nr 350113W w miejscowości Kuczki", - zadanie nr 3 - "Remont drogi gminnej nr 350107W w miejscowości Niemianowice" W ramach w/w zadania należy wykonać następujące roboty: Zadanie 1: - Mechaniczne rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej z transportem gruzu z rozbiórki poza obręb budowy na odległość do 5 km, - roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 5 km - wykop pod wymianę gruntu, - zasypanie wykopów piaskiem gruboziarnistym wraz z mechanicznym zagęszczeniem oraz zakupem i dowozem gruntu do wbudowania (wymiana gruntu), - wzmocnienie podłoża mieszanką CBGM 0/11,2 klasa C1,5/2 gr. 15 cm, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63 gr. 15 cm, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 gr. 8 cm, - skropienie podbudowy emulsją asfaltową, - warstwa wiążąca z BA gr. 5 cm, - skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową, - Warstwa ścieralna z BA gr 4cm, - Odtworzenie i podczyszczenie rowów odwadniających z transportem urobku poza obręb budowy na odległość do 3 km, - Wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego gr. 10cm, szer. 0,75 m, - Remont przepustu betonowego podwójnego, Zadanie 2: - Roboty ziemne - wykonanie koryta o gł. do 30 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem oraz wywozem urobku poza obręb budowy, - Wykonanie podbudowy z kruszywa 0-31 gr. 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, - Skropienie podbudowy, - Warstwa wiążąca z BA gr 5cm, - Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową, - Warstwa ścieralna z BA gr 4cm, - Wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego gr. 10cm, szer. 0,5 m, - Wymiana przepustów drogowych o średnicy Ø 500 z rur PE, - Podczyszczenie istniejących rowów odwadniających do głębokości średnio 40 cm z transportem urobku poza obręb budowy na odległość do 3 km, Zadanie 3: - Mechaniczne odsłonięcie krawędzi jezdni - lokalne uzupełnienie ubytków istniejącej nawierzchni w tym: mechaniczne cięcie nawierzchni bitumicznej, uzupełnienie podbudowy wraz z zagęszczeniem, wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4 cm - oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej - Warstwa wiążąca z BA gr 4 cm - Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową - Warstwa ścieralna z BA gr 3cm - Wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego gr. 10cm, szer. 0,75 m Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót kosztorysów ofertowych będących załącznikami do specyfikacji. 2W ramach przedmiotu zamówienia należy: o Wykonać roboty budowlane związane z remontem dróg w zakresie określonym w przedmiarach robót (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d). o Wykonać wszelkie inne prace oraz czynności niezbędne do wykonania remontów dróg - wynikające z przepisów "Prawa budowlanego" w tym między innymi: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, obsługa geodezyjna, o Wykonać niezbędne do prowadzenia robót urządzenia placu budowy, utrzymywać ład i porządek podczas wykonywania robót, a po zakończeniu robót usunąć te urządzenia i uporządkować teren, o Oznakować teren robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, o Zapewnić obsługę laboratoryjną umożliwiającą przeprowadzenie badań z zakresu robót drogowych. o Sporządzić dokumentację powykonawczą. Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za: o Uszkodzenie instalacji naniesionych na planie uzbrojenia terenu oraz tych instalacji, których istnienie można było przewidzieć w trakcie realizacji robót, o Uszkodzenia i zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę w terenie sąsiadującym z przekazanym terenem budowy, o Szkody i zniszczenia spowodowane na terenie przekazanym Wykonawcy - w tych elementach te¬renu i jego urządzeniach , które będą użytkowane po zakończeniu robót, nie przewidziane do rozbiórki (np.: zieleńce, krzewy, drzewa, znaki drogowe, chodniki, jezdnie, ogrodzenia, mała architektura, itp.), o Szkody osób trzecich powstałe w wyniku realizacji robót niezgodnie z obowiązującymi przepisami, o Szkody i zniszczenia spowodowane w wykonanych robotach - obiektach na skutek zdarzeń losowych i innych powstałe przed odbiorem końcowym obiektu Wykonawca naprawia na własny koszt. 4Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga, aby osoby wykonujące niesamodzielne (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikiem robót itp.) czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określonego w przedmiarach robót, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, zostały zatrudnione przez wykonawcę - a także przez podwykonawców, w przypadku gdy zakres prac byłby powierzony podwykonawcom - na podstawie umowy o pracę. 2) Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu wykazu osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia oraz dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób, a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności dotyczące realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie osoby lub osób innymi osobą lub osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. Nr 7 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - "Remont drogi gminnej nr 350103W wraz z przepustem betonowym podwójnym w miejscowości Klwatka" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
359286.64
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Karol Cieśla
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
693537.41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - "Remont drogi gminnej nr 350113W w miejscowości Kuczki" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
266862.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "INTERBUD" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
392859.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - "Remont drogi gminnej nr 350107W w miejscowości Niemianowice" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
152754.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "INTERBUD" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
210334.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej"
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.