eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Remont pomieszczeń II piętra w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Lubinie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-06

Ogłoszenie nr 500186367-N-2018 z dnia 06-08-2018 r.

Lubin: Remont pomieszczeń II piętra w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Lubinie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558085-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500167847-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. prof. Bolesława Krupińskiego w Lubinie, Krajowy numer identyfikacyjny 2730600000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki 9, 59300 Lubin, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 746 30 50, e-mail p.klimaszewski@zs1.lubin.pl, faks 76 746 30 50.
Adres strony internetowej (url): www.zs1.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń II piętra w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Lubinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZS-ZP.1.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń II piętra Zespołu Szkół Nr 1 przy ul. Kościuszki 9 w Lubinie. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót branżowych: roboty budowlane,roboty sanitarne,roboty elektryczne;


II.4) Główny kod CPV: 45400000-0
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45311000-0,

45334000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Przedmiot umowy Wykonawca zakończy w terminie do 10.08.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: 0
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

NAGBUD Sebastian Naglak, , Osiek, ul.Makowa 6, 59-300, Lubin, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 431032.60 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana przewidziana w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu w postaci jednoznacznych postanowień umownych które określają ich zakres i warunki wprowadzenia zmiany - wystąpienie zamówień dodatkowych

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
konieczność wykonania dodatkowego zakresu robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy nieobjetych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbedne do wykonania i jednocześnie spełnione zostały łącznie warunki okreslone przepisami ustwy w ppkt a,b i c.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością wykonania większego zakresu robót określonych w protokole konieczności,zachodzi pilna potrzeba realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego Wykonawcę nieobjętych zamówieniem podstawowym , które stały się niezbędne do wykonania tj. wykonanie dodatkowych robót w branży elektrycznej. Zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana ze względów technicznych oraz ekonomicznych w szczególności dotyczących zamienności sprzętu, usług i instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, zmiana Wykonawcy spowodowałaby znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego. Wartość dokonanej zmiany nie przekracza 20 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.