Ogłoszenie z dnia 2018-08-06
Ogłoszenie nr 500186367-N-2018 z dnia 06-08-2018 r.
Lubin: Remont pomieszczeń II piętra w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Lubinie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558085-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500167847-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 1 im. prof. Bolesława Krupińskiego w Lubinie, Krajowy numer identyfikacyjny 2730600000,
ul. ul. Tadeusza Kościuszki
9,
59300
Lubin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 746 30 50, e-mail
p.klimaszewski@zs1.lubin.pl, faks
76 746 30 50.
Adres strony internetowej (url): www.zs1.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń II piętra w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Lubinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZS-ZP.1.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń II piętra Zespołu Szkół Nr 1 przy ul. Kościuszki 9 w Lubinie. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót branżowych: roboty budowlane,roboty sanitarne,roboty elektryczne;
II.4) Główny kod CPV: 45400000-0
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45311000-0,
45334000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Przedmiot umowy Wykonawca zakończy w terminie do 10.08.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: 0 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
04/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
NAGBUD Sebastian Naglak,
,
Osiek, ul.Makowa 6,
59-300,
Lubin, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/08/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana przewidziana w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu w postaci jednoznacznych postanowień umownych które określają ich zakres i warunki wprowadzenia zmiany - wystąpienie zamówień dodatkowych
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
konieczność wykonania dodatkowego zakresu robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy nieobjetych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbedne do wykonania i jednocześnie spełnione zostały łącznie warunki okreslone przepisami ustwy w ppkt a,b i c.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością wykonania większego zakresu robót określonych w protokole konieczności,zachodzi pilna potrzeba realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego Wykonawcę nieobjętych zamówieniem podstawowym , które stały się niezbędne do wykonania tj. wykonanie dodatkowych robót w branży elektrycznej. Zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana ze względów technicznych oraz ekonomicznych w szczególności dotyczących zamienności sprzętu, usług i instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, zmiana Wykonawcy spowodowałaby znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego. Wartość dokonanej zmiany nie przekracza 20 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej Centrum Wystawienniczego Dziedzictwa Kulturowego Regionu Dolnego Śląska w miejscowości Księginice w Gminie Lubin.
- Dostawa artykułów żywnościowych na III kwartał 2024r.
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
- Usługi w zakresie całodobowej ochrony osób, mienia, obiektu i terenu należącego do Centrum Kultury "MUZA" w Lubinie przy ulicy Armii Krajowej 1
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej SOSW nr 3 w Krakowie
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Rozbudowa budynku internatu oraz remont stołówki wraz z łącznikiem, pomieszczeniami kuchennymi i piwnicznymi Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu - Etap VI
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.