eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolno › Modernizacja Kolneńskiego Ośrodka Kultury i Sportu na potrzeby utworzenia Centrum Aktywizacji Społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-06

Ogłoszenie nr 500186086-N-2018 z dnia 06-08-2018 r.

Kolneński Ośrodek Kultury i Sportu: Modernizacja Kolneńskiego Ośrodka Kultury i Sportu na potrzeby utworzenia Centrum Aktywizacji Społecznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działania 8.5 Rewitalizacja

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537541-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500101993-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kolneński Ośrodek Kultury i Sportu, Krajowy numer identyfikacyjny 67594000000, ul. Marii Konopnickiej 4, 18-500 Kolno, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 86 278 22 21, e-mail kokis@kolno.home.pl, faks 86 278 23 33.
Adres strony internetowej (url): www.kokis.kolno.home.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja Kolneńskiego Ośrodka Kultury i Sportu na potrzeby utworzenia Centrum Aktywizacji Społecznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

70/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W zakresie przebudowy i remontu istniejących pomieszczeń prowadzone będą: roboty rozbiórkowe, roboty murarskie, roboty tynkarskie, roboty instalacyjne, wykonanie posadzek, roboty izolacyjne, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, roboty wykończeniowe, roboty elewacyjne, przebudowa istniejących instalacji: wodociągowej, elektrycznych i oświetleniowych, sanitarnej, wentylacyjnej, ciepłowniczej, telekomunikacyjnej, p.poż. oraz innych wynikających z projektu budowlanego, dostawa i montaż urządzeń oraz wyposażenia, dostawę i montaż windy dla osób niepełnosprawnych, W zakresie pomieszczeń wykonywane będą: Piwnice - adaptacja na salę konferencyjno-edukacyjna, wentylatornię, pomieszczenie węzła C.O., szatnię, sanitariaty, salę prób orkiestry, pomieszczenia techniczne, pomieszczenia komunikacyjne, magazyn, szyb windy, winda. Przebudowa i remont sali widowiskowej wraz ze sceną, zapleczem sceny i pomieszczeniami przyległymi oraz sanitariatami. Dostawa i montaż wyposażenia stałego i ruchome w tym: foteli do sali widowiskowej, kotary scenicznej. Elektroakustyki sali widowiskowej (system nagłośnienia frontowego, system nagłośnienia efektowego, system nagłośnienia sceny, system cyfrowej konsolety fonicznej, system cyfrowej konsolety fonicznej, mikrofony przewodowe i akcesoria, okablowanie, instalacja). Realizacja etapu I przedsięwzięcia. Dostawa i montaż oświetlania tj. konsoli sterowania oświetleniem, rozdzielacz sygnału, konwerter, reflektory, naświetlacze LED, oświetlenie robocze sceny, rack, system sterowania obwodami wykonanie pomiarów akustycznych. Realizacja etapu I przedsięwzięcia. Remont holu wejściowego (sala wystawowa) i komunikacji, Przeprowadzenie prac na pierwszym piętrze - dostosowanie pomieszczeń do projektu budowlanego na potrzeby: administracyjne, sanitarne, komunikacyjne, techniczne, magazyny, pracownie do zajęć instruktorskich, gospodarcze, szatnia, sanitariaty, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki SIWZ w tym dokumentacja projektowa oraz dokumentacja projektowa zamienna z wydzielonym linią kropkową w kolorze pomarańczowym zakresem robót stanowiące integralną całość niniejszej specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45300000-0, 45320000-6, 45321000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45331200-8, 45331210-1, 45331220-4, 45331221-1, 45332000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45332400-7, 45310000-3, 71321000-4, 71333000-1, 71334000-8, 32341000-8, 32342410-9, 32342400-6, 32340000-9, 32342420-2, 31527260-6, 31500000-1, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5800000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "KOLBUD" Spółka Jawna Waldemar i Bogumiła Skrodzcy
Email wykonawcy: kolbudkolno@op.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 46
Kod pocztowy: 18-500
Miejscowość: Kolno
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7134000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7134000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9937170.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.