To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-06
Ogłoszenie nr 500185773-N-2018 z dnia 06-08-2018 r.
Straż Miejska Miasta Lublin: Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 563211-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska Miasta Lublin, Krajowy numer identyfikacyjny 43268646000000,
ul. Podwale
3 A,
20-117
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 466 50 00, e-mail
sekretariat@986.pl, sm@lublin.eu, faks
81 466 50 01.
Adres strony internetowej (url): www.986.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2018 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SM-FN-AD.220.3.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2018 r. wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanymi przez pracowników Zamawiającego. Zakres zamówienia został podzielony na 20 części: 1) część 1: czapka służbowa okrągła - 6 szt. i czapka letnia typu sportowego - 56 szt. 2) część 2: kurtka zimowa długa 3/4 z podpinką - 29 szt. i kurtka uniwersalna z podpinką 10 szt. 3) część 3: kurtka wiatrówka tzw. olimpijka - 9 szt., spodnie zimowe proste - 49 szt., spodnie letnie proste - 124 szt. i spódnica letnia - 5 szt. 4) część 4: kamizelka służbowa - 13 szt. 5) część 5: koszula w kolorze białym letnia krótki rękaw - 55 szt., koszula w kolorze białym długi rękaw - 20 szt., koszula w kolorze błękitnym letnia krótki rękaw - 113 szt. i koszula w kolorze błękitnym długi rękaw 35 szt. 6) część 6: krawat - 19 szt. 7) część 7: sweter - 11 szt. 8) część 8: szalik - 37 szt. 9) część 9: rękawiczki - 32 pary 10) część 10: pas główny - 10 szt. i pasek skórzany wąski - 19 szt. 11) część 11: pas taktyczny - 11 szt. 12) część 12: skarpety letnie 894 par i skarpety zimowe - 213 par 13) część 13: mundur specjalny: spodnie długie - 153 szt. i kurtka - 65 szt. 14) część 14: koszulka typu polo ciemnogranatowa - 120 szt. 15) część 15: marynarka dwurzędowa - 2 szt. 16) część 16: spodnie krótkie typu bermudy - 5 szt. 17) część 17: dystynkcje (pagony) - 205 kompletów 18) część 18: kamizelka ostrzegawcza - 57 szt. 19) część 19: koszulobluza w kolorze ciemnogranatowym - 8 szt. 20) część 20: naszywki haftowane (emblematy) - 610 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9
Dodatkowe kody CPV: 18443320-5, 18223200-0, 18213000-5, 18234000-8, 18232000-4, 18235400-9, 18332000-5, 18333000-2, 18423000-0, 18235300-8, 18422000-3, 18424000-7, 18425000-4, 18317000-4, 35812000-9, 18230000-0, 18233000-1, 18420000-9, 35113440-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Kamizelka ostrzegawcza |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2793.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lubmar Andrzej Lubera
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3435.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kurtki zimowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8161.54
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10038.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach nr 6, 7 i 14 Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS przy w Lublinie
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
- Dostawa jednorazowych pojemników z formaliną
- Wykonanie w latach 2024 - 2027 okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 7 części.
- Wykonanie instalacji c.o. w budynku A - nadbudowa "Fizyki Starej" Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania wyjściowego dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- Dostawa kamizelek odblaskowych dla dzieci, wykorzystywanych w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
- Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 17 części
- "Dostawa odzieży ochronnej i identyfikacyjnej dla wolontariuszy - II"
- Dostawa odzieży roboczej oraz odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej na potrzeby MZDIM Bytom w 2024 r. w podziale na zadania.
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.