eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › "Zakup i dostawa sprzętu do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie - 2 częściCzęść Isprzęt komputerowy, Część IIurządzenia sieciowe"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-06

Ogłoszenie nr 500185460-N-2018 z dnia 06-08-2018 r.

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie: "Zakup i dostawa sprzętu do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie - 2 części: Część I: sprzęt komputerowy, Część II: urządzenia sieciowe"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Modernizacja historycznej infrastruktury Biblioteki celem stworzenia przestrzeni do aktywnego udziału mieszkańców Lubelszczyzny w kulturze" Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 OCHRONA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I NATURALNEGO, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576411-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500148859-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 27635700000, ul. ul. Narutowicza 4, 20950 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 5287430, 5287400, e-mail zamowienia@hieronim.wbp.lublin.pl, faks 815 287 406.
Adres strony internetowej (url): http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/
Adres profilu nabywcy: http://hl.wbp.lublin.pl/wbp/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup i dostawa sprzętu do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie - 2 części: Część I: sprzęt komputerowy, Część II: urządzenia sieciowe"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WBP-ZP/8/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest:"Zakup i dostawa sprzętu do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie - 2 części: Część I: sprzęt komputerowy, Część II: urządzenia sieciowe" 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 następujące Części: Część I: sprzęt komputerowy Część II: urządzenia sieciowe 3 Przedmiot zamówienia Części I opisany został w: ? Specyfikacji technicznej dla I Części zamówienia - Załącznik Nr 4a do SIWZ. 4 Przedmiot zamówienia Części II opisany został w: ? Specyfikacji technicznej dla II Części zamówienia - Załącznik Nr 4b do SIWZ. Określone w specyfikacjach technicznych zawartych w powyższych załącznikach wymogi techniczne oferowanego sprzętu mają charakter wymogów minimalnych. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje instalacji dostarczonego sprzętu. 6. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy. Pod pojęciem "fabrycznie nowy" Zamawiający rozumie produkty nie używane, nie uszkodzone, wolne od wad fizycznych lub prawnych, w oryginalnych opakowaniach producenta, z symbolem produktu i numerem katalogowym, które będą spełniały parametry techniczne wskazane: A) dla CZĘŚCI I w Załączniku Nr 4a do SIWZ B) dla CZĘŚCI II w Załączniku nr 4b do SIWZ i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. 7. Miejscem dostaw dla: CZĘŚCI I , CZĘŚCI II jest siedziba Zamawiającego. 8. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213000-5 - Komputery osobiste 30232110-8 - Drukarki laserowe 30232100-5 - Drukarki i plotery 30237200-1 - Akcesoria komputerowe 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 10. Wykonawcy zainteresowani udziałem w nin. postępowaniu mogą złożyć ofertę do wybranej przez siebie Części postępowania, jednej lub dwóch Części. 11. Powyższe zadania stanowią część projektu pn. "Modernizacja historycznej infrastruktury Biblioteki celem stworzenia przestrzeni do aktywnego udziału mieszkańców Lubelszczyzny w kulturze" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 7 OCHRONA DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I NATURALNEGO, Działania 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 13. Gwarancja. (Uwaga: Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na sprzęt i urządzenia na okres wskazany w Formularzu ofertowym. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres od 24 miesięcy (termin minimalny). Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostanie odrzucona. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia w dodatkowym zakresie, który przekracza zakres opisany w niniejszej SIWZ (zamówienia uzupełniające), ani na zasadach wskazanych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 15. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, wymaga jednakże wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę(o ile jest wiadome) firm podwykonawców. 16. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składając Opis rozwiązań równoważnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 30232110-8, 30232100-5, 30237200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I: sprzęt komputerowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 469195.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEGATECH Dariusz Gutek
Email wykonawcy: mariusz@megatech.pl
Adres pocztowy: ul. Energetyków 45
Kod pocztowy: 20-468
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 532741.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 532741.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 604153.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II: urządzenia sieciowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25731.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU INTERSELL Waldemar Płonka
Email wykonawcy: biuro@intersell.biz
Adres pocztowy: ul. Jesionowa 17A
Kod pocztowy: 42-525
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22821.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22821.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46248.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.