To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-03
Ogłoszenie nr 500185261-N-2018 z dnia 03-08-2018 r.
Instytut Adama Mickiewicza: Świadczenie usług z zakresu
administrowania projektem I, Culture Orchestra
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582442-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000,
ul. ul. Mokotowska
25,
00560
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 476 100, e-mail
iam@iam.pl, faks
224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług z zakresu administrowania projektem I, Culture Orchestra
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/IAM/2018/07
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Świadczenie usług z zakresu administrowania projektem I, Culture Orchestra 1. Przedmiotem zamówienia jest: wsparcie z zakresu administracji projektu I, CULTURE Orchestra, a w szczególności: 1) Koordynacja prac administracyjnych związanych z komunikacją pomiędzy organizatorem, uczestnikami projektu (muzykami), Akademiami Muzycznymi i partnerami w językach polskim, rosyjskim i angielskim: a) Koordynacja procesu kontaktów z muzykami uczestniczącymi w projekcie podczas trwania I, CULTURE Orchestra 2018 oraz w trakcie pierwszego etapu przesłuchań do I, CULTURE Orchestra 2019, b) Koordynacja procesu informowania muzyków o przebiegu przygotowań do rezydencji i trasy koncertowej ICO 2018, c) Koordynacja procesu zbierania od muzyków informacji niezbędnych do organizacji rezydencji i jesiennej trasy koncertowej ICO 2018, d) Pomoc merytoryczna muzykom w przesłuchaniach online do ICO 2019, e) Koordynacja procesu informowania muzyków o wynikach I przesłuchań do ICO 2019, f) Koordynacja kontaktów z władzami Akademii Muzycznych w związku z organizacją I, CULTURE Orchestra 2018, przesłuchaniami w 2019 roku oraz organizacją warsztatów mistrzowskich dla studentów, g) Bieżący kontakt z partnerami I,CULTURE Orchestra w Polsce i zagranicą (Instytuty Polskie, konsulaty, ambasady). 2) Koordynacja prac administracyjnych związanych z procedurami wizowymi: a) Koordynacja procesu przygotowania zaproszeń i pomoc w wypełnianiu wniosków wizowych dla uczestników projektu pochodzących z Armenii, Azerbejdżanu, Białorusi, Gruzji, Mołdawii i Ukrainy w ramach przygotowań do jesiennej trasy koncertowej b) Komunikacja z polskimi placówkami dyplomatycznymi w zakresie koordynacji procesów wizowych dla uczestników projektu ICO 2018, c) Przygotowanie zaproszeń i wniosków wizowych dla organizatorów i tutorów podczas warsztatów mistrzowskich i przesłuchań do ICO 2018. 3) Koordynacja prac administracyjnych i logistycznych przy organizacji jesiennej trasy koncertowej ICO 2018 w językach polskim, rosyjskim i angielskim polegająca między innymi na: a) Przygotowaniu harmonogramów na potrzeby projektu, b) Tworzeniu budżetów na potrzeby projektu, c) Koordynacji przygotowania zaproszeń dla uczestników i organizatorów projektu, d) Przeprowadzaniu zapytań ofertowych, rozeznań rynku, przetargów, e) Przygotowaniu wniosków i umów na potrzeby projektu, f) Udziale w rezydencji, trasie koncertowej, warsztatach mistrzowskich i przesłuchaniach w charakterze organizatora, g) Opracowaniu i edycji baz danych, h) Przygotowaniu i dystrybucji pism oraz dokumentów związanych z projektem, między innymi do instytucji publicznych, samorządów, akademii muzycznych, uczestników projektu, i) Współpracy z ICO team w logistycznym przygotowaniu rezydencji, tras koncertowych, warsztatów mistrzowskich i przesłuchań w zakresie rezerwacji hotelowych, wyżywienia i biletów. 4) Współpraca z polskimi i zagranicznymi partnerami w zakresie organizacji rezydencji i koncertów Orkiestry, w tym: a) Udział w negocjacjach dotyczących warunków współpracy, b) Przygotowanie umów i innych dokumentów niezbędnych do organizacji przedsięwzięcia, c) Kontakt z partnerami w zakresie organizacji wydarzeń, d) Współpraca z partnerami w zakresie logistyki przygotowań do rezydencji i trasy koncertowej (hotele, wyżywienie, przejazdy, harmonogramy). 5) Prace administracyjne przy rozliczeniach finansowych. 6) Wsparcie administracyjne przy tworzeniu materiałów do stron internetowych i Facebooka projektu I,CULTURE Orchestra. 7) Koordynacja procesu opracowania i archiwizacji materiałów związanych z uczestnikami przesłuchań, tras koncertowych i warsztatów mistrzowskich: przeprowadzanie ankiet wśród muzyków, tworzenie statystyk, aktualizacja baz danych w systemie Xpertis; 8) Wsparcie językowe (język rosyjski, angielski) przy kontaktach z uczestnikami i partnerami z krajów Partnerstwa Wschodniego. 9) Wsparcie w promocji projektu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33650
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marta Lasecka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33180
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.