To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-03
Ogłoszenie nr 500185247-N-2018 z dnia 03-08-2018 r.
Zespół Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego we Wronkach: Modernizacja sali gimnastycznej przy ZespoleSzkół nr 2 im. Stanisława Konarskiego we Wronkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581674-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego we Wronkach, Krajowy numer identyfikacyjny 57053289900000,
ul. ul. Powstańców Wlkp.
25,
64510
Wronki, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 254-11-76, e-mail
sekretariat@zs2-wronki.pl, faks
67 254-36-20.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zs2wronki.powiat-szamotuly.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.zs2wronki.powiat-szamotuly.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja sali gimnastycznej przy ZespoleSzkół nr 2 im. Stanisława Konarskiego we Wronkach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.2720.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej przy budynku Zespół Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego we Wronkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I - Modernizacja instalacji ogrzewania Zakres zamówienia obejmuje m. in.: roboty przygotowawcze, instalacje C.O., instalacje C.O. w gruncie. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj. w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym. Część II - Wymiana stolarki okiennej Zakres zamówienia obejmuje m. in.: stolarkę z oszkleniem (wykucie z muru ościeżnic drewnianych, montaż okien) oraz montaż i demontaż rusztowania. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załączniku do SIWZ, tj. w przedmiarze robót i rysunkach. Część III - Remont sali gimnastycznej Zakres zamówienia obejmuje m. in.: zamurowanie wnęki ściany bocznej hali, zamurowanie wnęki grzejnikowe, obróbki ościeży okien, parapety, malowanie, ocieplenie zewnętrzne pasów międzyokiennych oraz ościeży po wymianie okien. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj. w przedmiarze robót. Część IV - Modernizacja instalacji elektrycznych Zakres zamówienia obejmuje m. in.: wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych, wykonanie instalacji oświetleniowej, wykonanie instalacji nagrzewnic elektrycznych. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj. w przedmiarze robót oraz projekcie wykonawczym. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ, tj. w przedmiarach robót oraz projekcie budowlanym. Zakres projektów realizowany będzie zgodnie z przedmiarami robót. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub zbliżone do tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45300000-3, 45331100-7, 45453000-7, 45111100-9, 45320000-6, 45262500-6, 45421100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacja instalacji ogrzewania |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowy przetarg nieograniczony został unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 80.000,00 zł brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
76918.78
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Serwis-Centrum Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
94610.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont sali gimnastycznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55382.31
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo - Budowlany J. Mikołajczak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68120.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Modernizacja instalacji elektrycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7493.01
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Serwis-Centrum Sp. z o. o. ul. Powstańców Wielkopolskich 23, 64-510 Wronki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9216.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WRONEK
- dowozy i odwozy szkolne wraz z zapewnieniem opieki w dni nauki szkolnej dzieci zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Wronki od 02 września 2024r. do 20 grudnia 2024r.
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego - Mokrz 11B
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont zabytkowego budynku Biura Wystaw Artystycznych w Sieradzu
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Wielobranżowe prace budowlane/modernizacyjne i instalacyjne na obszarze Oddziału Klinicznego Psychiatrii Wieku Rozwojowego oraz Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w DSK.
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.