eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Kczewie (Kczewo 5) działki nr 17/22, 17/23 wraz z remontem pomieszczeń oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej w ramach zadania inwestycyjnego pn."Poprawa efektywności energetycznej obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków - obiekty na terenie Gminy Kobylnica " (Zadanie Nr 5)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-03

Ogłoszenie nr 500184891-N-2018 z dnia 03-08-2018 r.

Gmina Kobylnica: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Kczewie (Kczewo 5) działki nr 17/22, 17/23 wraz z remontem pomieszczeń oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Poprawa efektywności energetycznej obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków - obiekty na terenie Gminy Kobylnica " (Zadanie Nr 5)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573805-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kobylnica, Krajowy numer identyfikacyjny 77097983200000, ul. Główna 20, 76-251 Kobylnica, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 842-90-70, e-mail a.tantala@kobylnica.eu, k.chojnacka@kobylnica.pl, faks 59 842-90-72.
Adres strony internetowej (url): http://bip.kobylnica.tensoft.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Kczewie (Kczewo 5) działki nr 17/22, 17/23 wraz z remontem pomieszczeń oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Poprawa efektywności energetycznej obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków - obiekty na terenie Gminy Kobylnica " (Zadanie Nr 5)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GIF-IZ.271.RB-30.33.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji świetlicy wiejskiej w Kczewie (Kczewo 5) działki nr 17/22, 17/23 wraz z remontem pomieszczeń oraz z wykonaniem świadectwa charakterystyki energetycznej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Poprawa efektywności energetycznej obszaru funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację budynków - obiekty na terenie Gminy Kobylnica " (Zadanie Nr 5), obejmujące: 1) termomodernizację budynku wraz z robotami towarzyszącymi, w tym: a) ocieplenie budynku świetlicy wiejskiej wraz z wymianą stolarki drzwiowej i okiennej oraz remontem ścian zewnętrznych i z robotami towarzyszącymi, b) modernizację instalacji c.o. i c.w.u. wraz z wymianą źródła ciepła i z robotami towarzyszącymi, c) wymianę i docieplenie posadzki na gruncie wraz z robotami towarzyszącymi, d) remont i ocieplenie stropodachów wraz z robotami towarzyszącymi, 2) remont instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi, 3) wykonanie wentylacji mechanicznej w kuchni, 4) montaż tablicy informacyjnej (wykonanej zgodnie z wytycznymi PRO WP 2014-2020 i dostarczonej przez Zamawiającego), oraz 5) wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej badań termowizyjnych i badań powietrznej szczelności budynku. 2. Wymagania dotyczące badań termowizyjnych, badań powietrznej szczelności budynku: 1) Wykonawca wykona badania w okresie gwarancji podczas pierwszego sezonu zimowego w dniu wyznaczonym pisemnie przez Zamawiającego, bądź ewentualnie ustalonym przez Strony. 2) Wykonawca wykona badania termowizyjne budynku zgodnie z procedurą opisaną PN-EN 13187:2001 (Właściwości cieplne budynków - Jakościowa detekcja wad cieplnych w obudowie budynku - Metoda podczerwieni) 3) Wykonawca wykona badania powietrznej szczelności budynku zgodnie z procedurą opisaną w PN-EN ISO 9972:2015-10 (Cieplne właściwości użytkowe budynków - Określanie przepuszczalności powietrznej budynków - Metoda pomiaru ciśnieniowego z użyciem wentylatora) zarówno przy podciśnieniu jak i przy nadciśnieniu, z jednoczesnym wykonaniem badań termowizyjnych. 4) Z przeprowadzonych badań, Wykonawca sporządzi raporty potwierdzające wykonanie robót budowalnych zgodnie z Dokumentacją oraz z Załącznikiem nr 2 Wymagania izolacyjności cieplnej i inne wymagania związane z oszczędnością energii Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 5) W przypadku stwierdzenia wad i usterek, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia i ponownego wykonania badań, w celu potwierdzenia ich prawidłowego usunięcia. 6) W przypadku braku przeprowadzenia badań powietrznej szczelności budynku przez Wykonawcę w terminie, o którym mowa w pkt 1, Zamawiający ma prawo do zlecenia przeprowadzenia badań innemu podmiotowi, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 3. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym: 1) rodzaj i typ pokrycia dachowego, stolarki okiennej i drzwiowej, 2) rodzaj i typ planowanych do montażu urządzeń i wyposażenia, 3) rodzaj i kolorystykę materiałów okładzinowych (cokół, ściany) i obróbek blacharskich. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt 3.0 SIWZ oraz zgodnie z art. 31 PZP za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 PZP dopuszcza się rozwiązania wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub równoważne. 5. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a PZP wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności związane z montażem instalacji pompy ciepła, zgodnie z pkt 19.0 SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3


Dodatkowe kody CPV: 45223000-6, 45400000-1, 45320000-6, 45421000-4, 45111300-1, 45261210-9, 45261320-3, 45331000-6, 45330000-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 353602.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo Budowalny GLAZBUD Wiktor Nowik
Email wykonawcy: glazbud@2gb.pl
Adres pocztowy: ul. Rejtana 10/35
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 470830.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 470830.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 470830.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.