eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Wymiana pokryć dachowych pawilonów nr IV i X oraz budynku P, wchodzących w skład kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-03

Ogłoszenie nr 500184639-N-2018 z dnia 03-08-2018 r.

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu: Wymiana pokryć dachowych pawilonów nr IV i X oraz budynku P, wchodzących w skład kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576211-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500148730-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Krajowy numer identyfikacyjny 29419000000, ul. al. Tysiąclecia 30, 59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 75 616 26 48 wew .317(sekretar, e-mail j.kochan@szpitalpsychiatryczny.pl, faks 75 616 26 83.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpitalpsychiatryczny.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana pokryć dachowych pawilonów nr IV i X oraz budynku P, wchodzących w skład kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ET/2/PN/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę wielospadowych pokryć dachowych pawilonów nr IV i X oraz budynku P (portierni) zlokalizowanych przy Alei Tysiąclecia nr 30 w Bolesławcu. Zamówienie stanowi II Etap zadania: Modernizacja i dostosowanie budynków Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu do obowiązujących norm i standardów. Ogólny zakres prac: roboty rozbiórkowe demontażowe, roboty dekarskie i obróbki blacharskie, remont przewodów kominowych, wykonanie instalacji odgromowej. 2.Przedmiot zamówienia szczegółowo określają Przedmiary robót, projekt budowlany (paw. IV, X, P) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące łącznie ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ. 3. Organizacja robót i niezbędne warunki dotyczące wykonania robót o wykonawca do realizacji zamówienia zobowiązuje się stosować sprzęt sprawny technicznie oraz użyć materiałów własnych, dopuszczonych do stosowania na terenie Polski. Materiały winny mieć nieprzekroczony termin ważności. Przy odbiorze robót wykonawca winien przedłożyć atesty i certyfikaty na użyte materiały budowlane. Wykonawca powinien także przedstawić zalecenia eksploatacyjne producenta dotyczące ww. elementów. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót i zastosowanych materiałów oraz ich zgodność z opisem przedmiotu zamówienia, kosztorysem oraz obowiązującymi przepisami stosowanymi odrębnie do każdego rodzaju wykonania robót. o Roboty będą wykonywane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej z zachowaniem bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca winien zapewnić zabezpieczenie terenu na czas prowadzenia robót. o Wykonawca jest wytwórcą odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 21), w związku z powyższym zagospodarowanie odpadów leży po stronie wykonawcy. Wykonawca uprzątnie materiały po demontażu i rozbiórce oraz przedstawi zamawiającemu dokumenty stwierdzające utylizację materiałów szkodliwych, powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy lub oświadczenie o ich braku. o wykonawca zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy osoby świadczące roboty budowlane zostaną przeszkolone w zakresie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. o wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom świadczącym roboty budowlane odzieży ochronnej, odzieży roboczej i środków ochrony osobistej zgodnie z przepisami i zasadami BHP. o Zamawiający zapewnia miejsce do składowania niezbędnych do budowy materiałów i sprzętu, obiekty będące przedmiotem postępowania zlokalizowane są na terenie dozorowanym całodobowo. 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób (pracowników ogólnobudowlanych) bezpośrednio zaangażowanych w proces budowy (nie dotyczy osób kierujących budową czy kierowców), wykonujących pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 108), obejmującą roboty rozbiórkowe demontażowe, roboty dekarskie i obróbki blacharskie, remont przewodów kominowych, wykonanie instalacji odgromowej. W składanej ofercie wykonawca wstępnie zapewni spełnienie wymogu zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę (formularz oferty pkt. 2). Wykonawca w terminie 5 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany złożyć oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w zdaniu pierwszym niniejszego punktu. Nieprzedłożenie w terminie przez Wykonawcę takiego oświadczenia będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej. W trakcie realizacji umowy zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający w szczególności może: a) żądać aktualnych dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu i dokonywania ich oceny, b) żądać wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu, c) przeprowadzać kontrole na miejscu wykonywania świadczenia. Na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z RODO, przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. W przypadku dwukrotnego niewywiązania się z obowiązku przedłożenia stosownych oświadczeń, Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy i naliczyć wykonawcy karę umowną za odstąpienie. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano w postanowieniach umowy, stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45261000-4


Dodatkowe kody CPV: 45261210-9, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 310813.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pan Zbigniew Musiała, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą "Opoka"
Email wykonawcy: opoka1@post.pl
Adres pocztowy: ul. Traugutta nr 24
Kod pocztowy: 59-700
Miejscowość: Bolesławiec
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 453529.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 453529.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 453529.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.