eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › WYKONANIE POSADZKI PRZEMYSŁOWEJ W BUDYNKU NR 22 NA TERENIE WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ W SULEJÓWKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-03

Ogłoszenie nr 500184566-N-2018 z dnia 03-08-2018 r.

Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej: WYKONANIE POSADZKI PRZEMYSŁOWEJ W BUDYNKU NR 22 NA TERENIE WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ W SULEJÓWKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579839-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500155775-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, Krajowy numer identyfikacyjny 1156186200000, ul. ul. Okuniewska 1, 05070 Sulejówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 811 012, e-mail sekretariat@wipis.eu, faks 226 811 073.
Adres strony internetowej (url): www.witpis.eu
Adres profilu nabywcy: www.witpis.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE POSADZKI PRZEMYSŁOWEJ W BUDYNKU NR 22 NA TERENIE WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI PANCERNEJ I SAMOCHODOWEJ W SULEJÓWKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN-02/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu posadzki przemysłowej w budynku nr 22 na terenie Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej w Sulejówku. Budynek nr 22 jest zlokalizowany na terenie płaskim. Budynek składa się z części parterowej gdzie znajdują się garaże i pomieszczenia techniczne oraz części hali diagnostycznej o wysokości 12m. Budynek o konstrukcji murowanej. Ściany zewnętrzne wykonane z cegły ceramicznej na zaprawie cementowo - wapiennej. Dach z płyt żelbetowych kryty papą termozgrzewalną. Stolarka okienna i drzwiowa częściowo wymieniona. Okna stalowe, drewniane, PCV. Wrota stalowe. Budynek wyposażony w instalacje elektryczną, odgromową, wodno-kanalizacyjną. Obecny stan techniczny pomieszczenia przeznaczonego na roboty budowlane: 1. Część infrastruktury w obrębie pomieszczenia dostosowana do nowej rzędnej posadzki 2. Część infrastruktury wymagająca dostosowania do nowej rzędnej posadzki (podniesienie drzwi w hali) 3. Istniejąca posadzka w pomieszczeniu traktowana jako podbudowa pod nowe warstwy posadzkowe (podłoga betonowa o dużej nośności) Zakres robót zgodnie z Przedmiarem obejmuje m.in.: Roboty budowlane towarzyszące a) Demontaż skrzydeł drzwiowych z odzyskiem materiału - drzwi do ponownego montażu b) Wykucie z muru ościeżnic stalowych dla otworów wymagających podniesienia c) Skucie ściany murowanej w świetle otworu (podniesienie wysokości o 20cm) d) Rozebranie istniejących nadproży e) Wykonanie nowych nadproży z dwuteowników stalowych wraz z uzupełnieniem ścian i naprawą tynków f) Montaż nowych ościeżnic drzwiowych g) Montaż drzwi z demontażu h) Wykonanie pochylni i schodków umożliwiających pokonanie różnicy poziomów pomiędzy pomieszczeniami i) Likwidacja kanałów samochodowych na hali (3szt) z uzupełnieniem kanałów materiałem sypkim j) Wywiezienie gruzu budowlanego na terenie Instytutu w miejsce wyznaczone przez Inwestora Roboty posadzkarskie k) Wykonanie podbudowy betonowej w miejscach likwidowanych kanałów samochodowych gr 20cm (beton B15) l) Gruntowanie starych podłoży betonowych m) Wykonanie warstwy poślizgowej z folii polietylenowej n) Wykonanie posadzki przemysłowej C25/C30 ( beton B30) gr. 20cm wraz z powierzchniowym utwardzeniem na całej powierzchni hali zgodnie ze schematem oraz wykonanie dylatacji posadzki. Całkowita powierzchnia posadzki przemysłowej 1160,55m2. o) Wykonanie kątowników stalowych zamykających powierzchnię posadzki od strony wyjazdów Roboty tymczasowe i towarzyszące Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie robót następujące roboty tymczasowe i towarzyszące. ? urządzenie, utrzymanie i likwidacja placu budowy ? utrzymanie urządzeń i zaplecza placu budowy ? działanie ochronne zgodnie z warunkami bhp ? usuwanie z obszaru budowy odpadów i zanieczyszczeń Wytyczne do realizacji robót budowlanych A. NADPROŻA Nadproża wykonać z dwuteowników stalowych HEB 120 stal S235JR+AR układanych podwójnie w świetle otworu. Przestrzeń wypełnić cegłami i zaprawą murarską. Wykonać tynki wzmocnione siatką tynkarską w miejscu nadproży, ścianę dwukrotnie pomalować zgodnie z istniejącą kolorystyką. Pomalować glify i ścianę po pełnym obwodzie drzwi. B. KĄTOWNIKI STALOWE Wyjazdy z hali głównej zabezpieczyć kątownikiem stalowym 65x65x9mm. Kątowniki zabezpieczyć farbą antykorozyjną. Podniesiony kanał samochodowy (1szt) zabezpieczyć obramowaniem z kątownika stalowego 40x40x5mm. Kątowniki zabezpieczyć farbą antykorozyjną. Montaż kątowników umożliwiający oparcie elementów przykrywających kanał. C. KANAŁY SAMOCHODOWE Zlikwidować trzy kanały samochodowe zgodnie ze schematem rysunkowym. Obramowania kanałów zdemontować, przestrzeń kanałów zasypać materiałem sypkim niespoistym umożliwiającym zagęszczenie w warstwach. Istniejące kanały dostosować do istniejącego poziomu posadzki, odtworzyć obramowania kanału, wykonać nowe przykrycie z paneli stalowych lub krat stalowych w świetle otworu. D. POSADZKA PRZEMYSŁOWA Wykonać podbudowę betonową w miejscach likwidowanych kanałów samochodowych gr 20cm (beton B15). Powierzchnię istniejącej podłogi betonowej zagruntować po całości. Wykonać warstwę poślizgową pod posadzkę przemysłową z folii polietylenowej gr co najmniej 0,2mm "posadzka pływająca", folia wywinięta na ścianę. Wykonać posadzkę przemysłową zbrojoną włóknem stalowym (zbrojenie rozproszone) przyjmując 20kg zbrojenia na 1m3. Posadzka przemysłowa beton C25/C30 (B30) wykonana z warstwą powierzchniowego utwardzenia (posypka utwardzająca BAUTECH lub materiał równoważny).Wykonać dylatacje powierzchni: Dylatacje skurczowe - Wykonać na całej powierzchni posadzki przemysłowej w rozstawie do 8m z zachowaniem zasady aby stosunek boków nie przekroczył 1,5 a kształt wydzielonego pola był kwadratowy lub prostokątny. Dylatacje wykonać 24 godziny po ułożeniu betonu. Szerokość rowków 4mm, głębokość do 1/4 grubości płyty betonowej. Dylatacje robocze - Wykonać w miejscach przerw roboczych na całej grubości płyty poprzez łączenie szczelin za pośrednictwem dyblowania. Dylatacje konstrukcyjne - Wykonać jako dylatacje obwodową, oddylatowanie płyty przemysłowej od innych elementów konstrukcyjnych , jak ściany, słupy. Posadzka specjalna Wykonać fragment powierzchni hali jako posadzka przemysłowa o podwyższonych parametrach dla niwelacji powierzchni. Posadzkę wykonać zgodnie ze schematem rysunkowym. Posadzka winna spełniać wymogi odchylenia od poziomu nie większe niż +- 2mm/1mb. Określony zakres powierzchni hali jest przeznaczony na specjalistyczne badania diagnostyczne i wymaga zastosowania technologii zapewniającej otrzymanie wymaganego standardu. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - przedmiar robót ("ślepy kosztorys") - schemat rysunkowy (Schemat hali w budynku nr 22 na terenie Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej) W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne" oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4.3. Zatrudnienie. 1. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie: - robót ogólnobudowlanych, w tym zbrojenie, betonowanie, murowanie, wykonywanie tynków, gruntowanie, malowanie, montaż ościeżnic stalowych, wykonanie podkładów z ubitych materiałów sypkich. 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 roku poz. 917 ze zm. dalej Kodeks pracy), o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót oraz w terminie 7 dni od zaistnienia zmiany w przypadku zmian zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie robót wskazanych w ust. 1 składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1. - załącznik nr 7 do SIWZ "potwierdzenie zawarcia umowy o pracę". 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w ust. 3 zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. UWAGA: W przypadku gdy pracownikami Wykonawcy wyznaczonymi do realizacji zamówienia są obcokrajowcy, wymagane jest uzyskanie zgody na wejście na teren Zamawiającego zgodnie z zapisami rozdziału 6 Decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej. Zgłoszenia dokonuje Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy. Wykonawca powinien skalkulować czas niezbędny na uzyskanie zgody przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. W przypadku uzyskania negatywnej opinii na temat pracownika przeznaczonego do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia go inną osobą. Pracownicy Wykonawcy wyznaczeni do realizacji zamówienia, przed wejściem na teren Zamawiającego będą zobowiązani do podpisania oświadczenia o zachowaniu poufności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262300-4, 45262000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 193291.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlano-Instalacyjny Eugeniusz Majsterek
Email wykonawcy: zbi@emajsterek.pl
Adres pocztowy: ul. mjr. Hubala 1
Kod pocztowy: 06-400
Miejscowość: Garwolin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 193291.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193291.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 193291.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.