To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-02
Ogłoszenie nr 500183747-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie: Dostawa urządzeń medycznych oraz wyposażenia medycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z podziałem na części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO Województwa Pomorskiego na lata 2014-2010 w ramach projektów: - "Dzieciom, rodzicom, seniorom - usługi społeczne dla mieszkańców Słupska" (nr wniosku: RPPM.06.02.02-22-0019/17), - "Usługi społeczne - innowacyjne i kompleksowe wsparcie na rzecz mieszkańców obszaru rewitalizowanego Miasta Słupska" (nr wniosku: RPPM.06.02.02-22-0006/17).
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564343-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 531078000000,
ul. ul.Słoneczna
,
76200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 428 126, e-mail
mopr@sl.home.pl, faks
598 428 126.
Adres strony internetowej (url): http://bip.mopr.slupsk.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń medycznych oraz wyposażenia medycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z podziałem na części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MOPR.XVIII.4141.3/PZP/4/2018, MOPR.XVIII.4141.2/PZP/3/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I część Dostawa urządzeń i wyposażenia medycznego 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Minimalny okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 12 miesięcy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji. II część Dostawa urządzeń rehabilitacyjnych i ortopedycznych 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Minimalny okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 12 miesięcy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji. III część Dostawa łóżek specjalistycznych i materacy 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Minimalny okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 12 miesięcy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji. IV część Dostawa wielofunkcyjnego akumulatorowego podnośnika z matą dla osób niepełnosprawnych 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 2. Minimalny okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 12 miesięcy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji. V część Dostawa przenośnego defibrylatora 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ. 2. Minimalny okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 5 lat. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33199000-1, 18141000-9, 33140000-3, 33193120-6, 33141710-0, 33741100-7, 39800000-0, 33193110-3, 18812400-8, 33000000-0, 33192120-9, 37414100-4, 33182100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń i wyposażenia medycznego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W przedmiotowym postępowaniu na I część nie została złożona żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa urządzeń rehabilitacyjnych i ortopedycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10509.26
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROMAR"Roman Marciniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6247.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa łóżek specjalistycznych i materacy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56388.89
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Metalowiec sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38610.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa wielofunkcyjnego akumulatorowego podnośnika z matą dla osób niepełnosprawnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30740.74
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Lubuskie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ROMAR" Roman Marciniak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16128.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa przenośnego defibrylatora |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5092.52
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HS Medical Anna Jany
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4309.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Oddziału Chirurgii Naczyniowej - 44/TP/2024
- Świadczenie usługi schronienia w noclegowni dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego pojazdu hakowego o DMC min. 18 ton zasilanego gazem CNG, wyposażonego w solarkę i pług odśnieżny.
- "Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację" z podziałem na 5 zadań
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku - II postępowanie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na rewitalizację i adaptację zagrody nr 9 w Swołowie - II postępowanie
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej.
- Dostawa środków czystości oraz produktów jednorazowego użytku - ZP/TP-12/24
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Dostawa materiałów i środków do sprzątania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.