Ogłoszenie z dnia 2018-08-02
Ogłoszenie nr 500183707-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.
AMW SINEVIA Sp. z o.o.: Udzielenie zamówień, których przedmiotem są ubezpieczenia komunikacyjne - w ramach zlecenia usług podobnych - OC, AC, NNW, ASS
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000,
ul. ul. Ignacego Paderewskiego
6,
05-100
Nowy Dwór Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 101 21 00 do 03, e-mail
zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl, faks
22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie zamówień, których przedmiotem są ubezpieczenia komunikacyjne - w ramach zlecenia usług podobnych - OC, AC, NNW, ASS
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SVA/BZ/4625/18/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówień, których przedmiotem są ubezpieczenia komunikacyjne - w ramach zlecenia usług podobnych - OC, AC, NNW, ASS, tj: 1) na 2 lata: - 1 x Dacia Dokker - zakres OC, AC, NNW, ASS VIP; - 2 x Renault Master (brygadowy)- zakres OC, AC, NNW; - 2 x Renault Master (furgon) - zakres OC, AC, NNW; - 1 x Renault Master (podwójna kabina) - zakres OC, AC, NNW; - 1 x Kamaz - zakres OC, AC, NNW. 2) na drugi rok (1): - 1 x koparka JCB będąca w dyspozycji KZB Jarosław - zakres OC; - 5 x samochód Dacia Duster - zakres OC,AC,NNW, ASS VIP; - 5 x Renault Master - zakres OC, AC, NNW; - 8 x samochód Ford Transit - zakres OC, AC, NNW; - przyczepa lekka, kuchnia polowa - zakres OC; - 7 x ciągnik rolniczy Belarus - zakres OC, NNW; - 7 x przyczepa rolnicza Marpol - zakres OC.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV: 66516100-1, 66512100-3, 66515000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
131878.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Interrisk S.A. Vienna Insurance Group
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
131934.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Przedmiotem zamówienia podstawowego był wybór wykonawcy w zakresie kompleksowych ubezpieczeń pojazdów będących własnością AMW SINEVIA Sp. z o.o. w zakresie OC, AC,NNW, Assistance. Przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolej ręki:
1) zamówienie może być udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego - przesłanka spełniona, ponieważ zamówienie podstawowe zostało udzielone (umowa została zawarta) 05.10.2017 r. (umowa nr SVA/BZ/4620-30/BZ/19/17);
2) zamówienie ma być udzielone dotychczasowemu wykonawcy - przesłanka spełniona, ponieważ dotychczasowym wykonawcą jest TU Interrisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie;
3) udzielane zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług - przesłanka spełniona, ponieważ zakres zamówienia jest analogiczny jak w uprzednio przeprowadzonej procedurze przetargowej w trybie przetargu nieograniczonego;
4) zamówienie musiało być przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem - przesłanka spełniona - ogłoszenie o zamówieniu nr 2017/S 176-360512 z 14.09.2017 r.
5) całkowita wartość zamówienia obejmowała wartość zamówień podobnych;
6) zgodnie z art. 67 ust. 1a ustawy Pzp. w opisie zamówienia podstawowego wskazano zakres i warunki udzielenia zamówień podobnych.
W związku z powyższym są spełnione przesłanki udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu zlecenia usług podobnych dotychczasowemu Wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-46/2024 Remont instalacji c.o. wraz z remontem instalacji klimatyzacji w budynku nr 2 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Lipowej 1a w Lublinie.
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
- SVA/U/4620-43/2024 Budowa kotłowni w budynku nr 111 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
- SVA/Z/K/4620-1/2024: Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych w ramach rozbudowy nowej siedziby DRI - KZB Zachód w Gnieźnie.
- SVA/U/4620-42/2024 Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla celów przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz obsługą serwisową dla kompleksu wojskowego K - 6091 Nowy Glinnik
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Gostyńskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów Gminy Białe Błota i jej jednostek organizacyjnych z podziałem na części:...
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU IŁAWSKIEGO
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY NOWOGRÓD
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY INOWŁÓDZ
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.