eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Udzielenie zamówień, których przedmiotem są ubezpieczenia komunikacyjne - w ramach zlecenia usług podobnych - OC, AC, NNW, ASS



Ogłoszenie z dnia 2018-08-02

Ogłoszenie nr 500183707-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.

AMW SINEVIA Sp. z o.o.: Udzielenie zamówień, których przedmiotem są ubezpieczenia komunikacyjne - w ramach zlecenia usług podobnych - OC, AC, NNW, ASS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AMW SINEVIA Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14298987700000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 101 21 00 do 03, e-mail zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl, faks 22 101 21 04.
Adres strony internetowej (url): www.amwsinevia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie zamówień, których przedmiotem są ubezpieczenia komunikacyjne - w ramach zlecenia usług podobnych - OC, AC, NNW, ASS

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SVA/BZ/4625/18/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówień, których przedmiotem są ubezpieczenia komunikacyjne - w ramach zlecenia usług podobnych - OC, AC, NNW, ASS, tj: 1) na 2 lata: - 1 x Dacia Dokker - zakres OC, AC, NNW, ASS VIP; - 2 x Renault Master (brygadowy)- zakres OC, AC, NNW; - 2 x Renault Master (furgon) - zakres OC, AC, NNW; - 1 x Renault Master (podwójna kabina) - zakres OC, AC, NNW; - 1 x Kamaz - zakres OC, AC, NNW. 2) na drugi rok (1): - 1 x koparka JCB będąca w dyspozycji KZB Jarosław - zakres OC; - 5 x samochód Dacia Duster - zakres OC,AC,NNW, ASS VIP; - 5 x Renault Master - zakres OC, AC, NNW; - 8 x samochód Ford Transit - zakres OC, AC, NNW; - przyczepa lekka, kuchnia polowa - zakres OC; - 7 x ciągnik rolniczy Belarus - zakres OC, NNW; - 7 x przyczepa rolnicza Marpol - zakres OC.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8


Dodatkowe kody CPV: 66516100-1, 66512100-3, 66515000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 131878.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Interrisk S.A. Vienna Insurance Group
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stanisława Noakowskiego 22
Kod pocztowy: 00-668
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131934.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131934.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131934.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Przedmiotem zamówienia podstawowego był wybór wykonawcy w zakresie kompleksowych ubezpieczeń pojazdów będących własnością AMW SINEVIA Sp. z o.o. w zakresie OC, AC,NNW, Assistance. Przesłanki do zastosowania trybu zamówienia z wolej ręki: 1) zamówienie może być udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego - przesłanka spełniona, ponieważ zamówienie podstawowe zostało udzielone (umowa została zawarta) 05.10.2017 r. (umowa nr SVA/BZ/4620-30/BZ/19/17); 2) zamówienie ma być udzielone dotychczasowemu wykonawcy - przesłanka spełniona, ponieważ dotychczasowym wykonawcą jest TU Interrisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group z siedzibą w Warszawie; 3) udzielane zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług - przesłanka spełniona, ponieważ zakres zamówienia jest analogiczny jak w uprzednio przeprowadzonej procedurze przetargowej w trybie przetargu nieograniczonego; 4) zamówienie musiało być przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem - przesłanka spełniona - ogłoszenie o zamówieniu nr 2017/S 176-360512 z 14.09.2017 r. 5) całkowita wartość zamówienia obejmowała wartość zamówień podobnych; 6) zgodnie z art. 67 ust. 1a ustawy Pzp. w opisie zamówienia podstawowego wskazano zakres i warunki udzielenia zamówień podobnych. W związku z powyższym są spełnione przesłanki udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu zlecenia usług podobnych dotychczasowemu Wykonawcy w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.