eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Wykonanie i montaż pod zabudowę mebli wraz z zakupem, dostawą i podłączeniem sprzętu AGD w pomieszczeniach świetlicw Szczęsnem, Kraśniczej Woli oraz przy ulicy Ordona w Grodzisku Mazowieckim."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-02

Ogłoszenie nr 500183560-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.

Gmina Grodzisk Mazowiecki: Wykonanie i montaż pod zabudowę mebli wraz z zakupem, dostawą i podłączeniem sprzętu AGD w pomieszczeniach świetlic: w Szczęsnem, Kraśniczej Woli oraz przy ulicy Ordona w Grodzisku Mazowieckim."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570584-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Grodzisk Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 52478900000, ul. ul. Kościuszki 32A , 05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 555 146, e-mail urzad@grodzisk.pl, faks 227 555 327.
Adres strony internetowej (url): www.bip.grodzisk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie i montaż pod zabudowę mebli wraz z zakupem, dostawą i podłączeniem sprzętu AGD w pomieszczeniach świetlic: w Szczęsnem, Kraśniczej Woli oraz przy ulicy Ordona w Grodzisku Mazowieckim."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.93.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż pod zabudowę mebli wraz z zakupem, dostawą i podłączeniem sprzętu AGD w pomieszczeniach świetlic: w Szczęsnem, Kraśniczej Woli oraz przy ulicy Ordona w Grodzisku Mazowieckim. Zakres zamówienia przewiduje: 1. Świetlica w Kraśniczej Woli a) Wykonanie i montaż pod zabudowę mebli kuchennych. Zakup, dostawa i podłączenie AGD w pomieszczeniu kuchennym: -Chłodziarko - zamrażarka - 1 szt. - Okap kominowy - 1szt - Zmywarka do zabudowy - 1 szt - Montaż istniejącej umywalki i zlewozmywaka. b) Pomieszczenie szatni. - regał na obuwie/wieszak na ubrania - 1 szt. c) Sala główna. - szafa -1 szt. - szafa - 1 szt. - stoły rozkładane cateringowe - 4 sztuki. - krzesła rozkładane z siedziskiem - 30szt. d) Sala komputerowa. - szafa 1szt. - biurka komputerowe - 5 szt. - fotele obrotowe - 5 szt. 2. Świetlica w Szczęsnem a) Wykonanie i montaż pod zabudowę mebli kuchennych. b) Zakup, dostawa i podłączenie AGD w pomieszczeniu kuchennym: -Chłodziarko - Zamrażarka - 1 szt. - Okap kominowy - 1 szt. - Zmywarka do zabudowy - 1 szt. - Montaż istniejącej umywalki i zlewozmywaka. c) Pomieszczenie szatni. - regał na obuwie/wieszak na ubrania - 1 szt. d) Sala główna. - szafa - 1 szt. - szafa - 1 szt. F - stoły rozkładane cateringowe - 4 sztuki. - krzesła rozkładane z siedziskiem - 30szt. e) Sala komputerowa. - szafa -1 szt. - biurka komputerowe - 5 szt. - fotele obrotowe - kolor czarny - 5 szt. 3. Świetlica przy ulicy Ordona w Grodzisku a) Wykonanie i montaż pod zabudowę mebli kuchennych. b) Zakup, dostawa i podłączenie AGD w pomieszczeniu kuchennym: -Chłodziarko - zamrażarka - 1szt. - Okap kominowy - 1 szt. - Zmywarka do zabudowy - 1 szt. - płyta indukcyjna - 1 szt. - piekarnik elektryczny do zabudowy - 1 szt. - zlewozmywak stołowy - 1 szt. c) Sala główna. - stoły rozkładane cateringowe- 8 sztuk. - krzesła rozkładane z siedziskiem - 50szt. d) Sala komputerowa. - biurka komputerowe - 6 szt. - fotele obrotowe - 6 szt. Zamawiający wymaga po podpisaniu umowy wykonania dokładnych pomiarów pomieszczeń i zwymiarowania mebli przed ich wykonaniem i montażem. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary nie mogą stanowić podstawy do wykonania mebli, mają charakter orientacyjny. Dopuszczalna tolerancja wymiarów poszczególnych mebli oraz urządzeń wskazanych na projekcie koncepcyjnym wynosi +/- 15% w stosunku do mebli i 10% w stosunku do wymiarów urządzeń AGD. Wprowadzenie tolerancji wymiarów ma na celu uzyskanie optymalnego wykorzystania przestrzeni pomieszczenia i zapewnienie funkcjonalności. Wszystkie meble i wyposażenie wchodzące w skład zamówienia winny spełniać wymogi: a) Ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2003 r., poz. 2275): b) Rozporządzenia Ministra Pracy I Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. nr 148, poz. 973 z dnia 10 grudnia 1998 r). Materiały z których będą wykonane meble, a w szczególności płyty wiórowe, farby, lakiery, laminaty, itp. muszą posiadać atesty higieniczne lub certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające je do stosowania w pomieszczeniach biurowych. Krzesła muszą posiadać atest trudnopalności tapicerki oraz atest higieniczny PZH tapicerki z wynikiem pozytywnym lub certyfikat uprawniający do oznaczania znakiem "Przyjazny dla człowieka". Wymagania dotyczące płyt wiórowych: - trójwarstwowa, - gęstość - nie mniej niż 650 kg/m3,- posiada klasę higieny E1, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.10.00.00 - Meble


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 72796.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ;ul. Ordona 2A 01-237 Warszawa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ordona 2A
Kod pocztowy: 01-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137370.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137370.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 145017.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.